Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynków na Stadionie Miejskim w Skoczowie przy ul. Sportowej 6 – hala i pawilon sportowy

Gmina Skoczów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 38 54 , fax. 33 853 91 52
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoczów
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 853 38 54, fax. 33 853 91 52
    REGON: 72182522000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynków na Stadionie Miejskim w Skoczowie przy ul. Sportowej 6 – hala i pawilon sportowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynków na Stadionie Miejskim w Skoczowie przy ul. Sportowej 6 – hala i pawilon sportowy 2. Realizacja robót związanych z kompleksową termomodernizacją budynków na Stadionie Miejskim w Skoczowie ma nastąpić zgodnie z dokumentacją projektową: 1) projekt budowlany „Rozbudowa przebudowa i remont budynków na Stadionie Miejskim w Skoczowie przy ul. Sportowej 6 – hala i pawilon sportowy(…)” – część architektoniczna, opracowany w sierpniu 2016r. zatwierdzony decyzją Starosty Cieszyńskiego nr WB.6740.420.2017.AG z dnia 30.10.2017 r., 2) projekt budowlany j.w. – część konstrukcyjna, 3) projekt budowlany j.w. – część elektryczna, 4) projekt budowlany j.w. – część sanitarna, 5) projekt budowlany j.w. – część sanitarna – budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłącza wody nawadniającego boisko sportowe, 6) projekt j.w. – część sanitarna – budowa hydrantu przeciwpożarowego, 7) projekt wykonawczy – część architektoniczna, opracowany w grudniu 2018 r., 8) projekt wykonawczy – część konstrukcyjna, opracowany sierpień2016/grudzień 2018 r., 9) projekt wykonawczy – część elektryczna, opracowany w grudniu 2018 r., 10) projekt wykonawczy – część sanitarna, opracowany w grudniu 2018 r. , 11) projekt wykonawczy – część sanitarna – budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłącza wody nawadniającego boisko sportowe, opracowany w sierpniu 2016r., 12) projekt wykonawczy – część sanitarna – budowa hydrantu przeciwpożarowego, opracowany w sierpniu 2016 r., 13) geotechniczne warunki posadowienia – opracowanie z lipca 2016r., 14) projektowana charakterystyka energetyczna budynku, 15) przedmiar robót, 16) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, 2) Roboty ziemne, 3) Roboty żelbetowe – fundamenty, ściany, słupy, belki, podciągi, nadproża, wieńce, stropy, schody, 4) Roboty murarskie, 5) Montaż konstrukcji stalowej dachu, 6) Wykonanie stropodachów – nad częścią dobudowywaną oraz nad częścią „A” pawilonu sportowego, 7) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 8) Wykonanie nowych warstw posadzki w hali sportowej oraz na parterze budynku pawilonu sportowego, 9) Roboty wykończeniowe – sufity podwieszane, tynki wewnętrzne, posadzki, oblicowanie ścian i podłóg, malowanie ścian i sufitów, ułożenie wykładzin podłogowych, 10) Docieplenie istniejących stropodachów, wykonanie nowego pokrycia, 11) Docieplenie ścian, wykonanie nowych tynków zewnętrznych, orynnowanie i obróbki blacharskie, 12) Elementy ślusarskie – balustrady, 13) Wykonanie nawierzchni utwardzonych – chodniki, 14) Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i niskoprądowych – rozdzielnice, linie zasilające, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych, instalacja kotłowni, instalacja sygnalizacji gazu, instalacja fotowoltaiczna, instalacja odgromowa, instalacja teleinformatyczna, instalacja zegarów tablic na hali, instalacja CCTV, instalacja AUDIO, instalacja oddymiania, instalacja sygnalizacji włamania, system RTV/SAT, instalacja domofonowa, instalacje połączeń wyrównawczych, 15) Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych – instalacja c.o., instalacja wodno – kanalizacyjna, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja klimatyzacji, instalacja ciepła technologicznego, kotłownia gazowa, 16) Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, 17) Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, 18) Przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i przyłącza wody nawadniającego boisko sportowe, 19) Budowa zewnętrznego hydrantu ppoż. 4. Wykonawca dostarcza wszelkie materiały niezbędne do realizacji robót, a w uzgodnieniu z Zamawiającym zagospodarowuje materiały pochodzące z wyburzeń i rozbiórki, nieprzewidziane do dalszego wykorzystania (gruz, elementy drewniane i metalowe itp.) oraz ponosi koszty związane z wywozem i utylizacją odpadów. 5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy, zainstaluje oraz utrzyma przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zaplecze kontenerowe dla potrzeb klubu sportowego: 1) Kontener szatniowy dla min. 20 osób – 2szt., 2) Kontener sanitarny (6 natrysków, wc, umywalka) – 2szt 3) Kontener szatniowy dla sędziów – 1szt., 4) Kontener sanitarny dla sędziów (1 natrysk, wc, umywalka) – 1 szt., 5) Kontener biurowo – magazynowy – 1szt., Po zakończeniu robót Wykonawca zdemontuje i usunie zaplecze kontenerowe. Zamawiający uzyskał dofinansowanie do realizacji inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do specyfikacji. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wraz z całym materiałem zawartym w dokumentacji projektowej, siwz, STWOiR oraz przedmiarach robót. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn.zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcy gwarancji oraz 60 miesięcy rękojmi na wykonane roboty i zabudowane materiały. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wskazane w przedmiarze robót) na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje , stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach