Przetargi.pl
Kompleksowa rewitalizacja zdegradowanego budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim.

Gmina Gorzów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 46310 Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3505710, 715 , fax. 034 3505710, 715 wew. 42
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzów Śląski
    ul. Wojska Polskiego 15
    46310 Gorzów Śląski, woj. opolskie
    tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42
    REGON: 15139861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl, www.bip.gorzowslaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa rewitalizacja zdegradowanego budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach realizacji w/w zadania przewidziano remont sali wielofunkcyjnej wraz z przyległą garderobą dla artystów, pracowni plastycznej, schodów wewnętrznych oraz hallu schodowego na pierwszym piętrze. Rewitalizacji poddana zostanie też elewacja frontowa budynku wraz z odtworzeniem elementów architektonicznych fasady i attyki. Część 1: „Rewitalizacja elewacji frontowej budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim”, w zakresie: W zakres robót rewitalizacyjnych elewacji frontowej budynku wchodzą następujące roboty: 1. Oczyszczenie wodą pod ciśnieniem powierzchni elewacji, usunięcie zwietrzałych tynków i starych powłok malarskich 2. Rozbiórka starych obróbek blacharskich i wykonanie nowych z blachy cynkowo-aluminiowej 3. Zagruntowanie oczyszczonych powierzchni preparatami głęboko penetrującymi 4. Uzupełnienie i ubytków w tynkach zaprawami renowacyjnymi drobnoziarnistymi 5. Przetarcie płaskich powierzchni elewacji masami renowacyjnymi szpachlowymi 6. Odtworzenie profili gzymsowych 7. Odtworzenie detali architektonicznych na całej powierzchni fasady 8. Odtworzenie elementów dekoracyjnych attyki (sterczyny) wraz z ich zamocowaniem na koronie attyki (na wzór z zachowanych zdjęć fasady) 9. Pokrycie tynków emulsją egalizacyjną zbrojoną mikrowłóknami elastycznymi 10. Pomalowanie fasady farbami silikatowymi wg kolorystyki pokazanej na szkicu elewacji (załącznik do SIWZ). Do wskazania kolorów posłużono się wzornikiem „Caparoll” dla farb silikatowych. Zamawiający dopuszcza użycie farb fasadowych innego producenta, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia kolorów oferowanych farb. 11. Ustawienie rusztowań przyściennych oraz wykonanie daszków zabezpieczających nad chodnikiem 12. Wykonawca ma obowiązek uzyskać pozwolenie właściciela pasa drogowego na zajęcie chodnika i pokrycie kosztów wynikających z uzyskanego zezwolenia – decyzji. Część 2: „Remont pomieszczeń w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim”, w zakresie: W zakres robót remontowych sali wielofunkcyjnej wchodzą następujące roboty: 1. Wymiana grzejników żeliwnych na konwektorowe wraz z zaworami termostatycznymi oraz rurociągami zasilającymi i powrotnymi. 2. Wykucie bruzd i przeniesienie rur instalacyjnych pod tynk 3. Podłączenie wymienionej instalacji c.o. do istniejącego kotła wraz z uruchomieniem ogrzewania. 4. Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem i oprawami oświetleniowymi. 5. Wykonie badań i sprawdzeń wymienionej instalacji elektrycznej i oświetleniowej 6. Zerwanie parkietu i rozbiórka podłoża wraz pogłębieniem – wykopami wewnątrz sali 7. Wykonanie izolacji poziomej z płyt styropianowych XPS grub. 10 cm 8. Wylanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, zbrojonej siatka stalową 9. Wykonanie posadzki z klepki parkietowej dębowej grub. 22 mm 10. Lakierowanie parkietów trzykrotne na sali i na scenie 11. Zerwanie boazerii drewnianej ze ścian 12. Wykonanie przepony blokującej wilgoć w ścianach, metodą iniekcji krystalicznej 13. Wykonanie wykładziny z płytek kompozytowych – imitacji kamienia 14. Zamontowanie luster na ścianach wraz z elementami osłonowymi 15. Wykonanie gładzi gipsowych i pomalowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi. W zakres robót remontowych pomieszczenia garderoby wchodzą następujące roboty: 1. Wydzielenie kabiny sanitarnej wraz z robotami instalacyjnymi, tj. wykonaniem podejść i montażem urządzeń sanitarnych. 2. Wymiana grzejnika c.o. wraz z głowicą termostatyczną i podejściami 3. Podłączenie wymienionej instalacji c.o. do istniejącego systemu grzewczego i uruchomienie 4. Wymiana drzwi i remont schodów prowadzących na scenę 5. Uzupełnienie i przecieranie tynków wewnętrznych 6. Cyklinowanie i lakierownie parkietu oraz wyk. posadzki z płytek ceram. w kabinie sanitarnej 7. Licowanie ścian w kabinie sanitarnej płytkami glazurowanymi 8. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i na suficie oraz pomalowanie farbami lateksowymi 9. Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem i oprawami oświetleniowymi 10. Wykonanie dodatkowego oświetlenia naściennego nad stołem do charakteryzacji 11. Zamontowanie luster nad stołem do charakteryzacji W zakres robót remontowych pracowni plastycznej wchodzą następujące roboty: 1. Wymiana grzejników żeliwnych na konwektorowe wraz z zaworami termostatycznymi oraz rurociągami zasilającymi i powrotnymi. 2. Wykucie bruzd i przeniesienie rur instalacyjnych pod tynk 3. Podłączenie wymienionej instalacji c.o. do istniejącego systemu grzewczego i uruchomienie 4. Demontaż boazerii drewnianej ze ścian 5. Wykonanie przepony blokującej wilgoć w ścianach, metodą iniekcji krystalicznej 6. Demontaż rolety i elementów zabudowy meblowej w pomieszczeniu 7. Wymiana drzwi wejściowych 8. Rozbiórka kominka ceglanego 9. Wymiana drewnianej belki podciągowej 10. Skucie posadzki i rozbiórka podłoża wraz z pogłębieniem – wykopami wewnątrz pom. 11. Wykonanie izolacji poziomej z płyt styropianowych XPS grub. 10 cm 12. Wylanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, zbrojonej siatka stalową 13. Wykonanie posadzki z paneli podłogowych o klasie użyteczności AC5 14. Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gips-kartonowych na ruszcie metalowym 15. Uzupełnienie i przecieranie tynków wewnętrznych 16. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i na suficie oraz pomalowanie farbami silikonowymi W zakres robót remontowych klatki schodowej i hallu na I piętrze wchodzą: 1. Rozebranie drewnianych stopni schodowych i poręczy naściennych 2. Rozebranie fragmentu balustrady schodowej na I piętrze 3. Rozebranie podłoża pod stopnicami na biegu schodowym 4. Skucie tynków ba ścianach klatki schodowej i wykonanie nowych 5. Zaszalowanie i wylanie betonowych stopni schodowych na istniejącym biegu 6. Wykonanie okładziny schodów z płytek ceramicznych – kształtek schodowych z noskiem, antypoślizgowych, wraz z cokolikami wzdłuż biegu (obustronnie) 7. Zamontowanie pochwytów rurowych ze stali nierdzewnej po obu stronach biegu 8. Montaż odcinka balustrady – wyrób ze stali nierdzewnej z dodatkami z drewna 9. Obłożenie czterech stopni schodowych (bieg wyrównawczy do biblioteki) elementami z twardego drewna lakierowanego (stopnice i podstopnice) + wangi 10. Przybicie do drewnianej podłogi w hallu płyt OSB grub. 16 mm + poszpachlowanie styków 11. Wykonanie w hallu podłogi z płyt panelowych o klasie użyteczności AC5 i grub. min. 8 mm 12. Zamontowanie listew cokołowych wokół podłogi panelowej i obrobienie progów 13. Wymiana drzwi do pomieszczenia gospodarczego i pomalowanie drzwi do biura i sali 14. Przyklejenie siatki zbrojące z tworzywa sztucznego na ścianach i sufitach hallu 15. Wykonanie gładzi gipsowych i pomalowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi. 16. Wykonanie dodatkowego oświetlenia naściennego - kinkiety 17. Wymiana grzejnika żeliwnego na konwektorowy wraz zaworem termostatycznym i rurami przyłączeniowymi 18. Wykucie bruzd i przeniesienie rur instalacyjnych pod tynk 19. Podłączenie wymienionej instalacji c.o. do istniejącego systemu grzewczego i uruchomienie 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiOR – załącznik nr 11 i 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotowego zamówienia. 2. Ustala się wadium dla części 1 przedmiotowego zamówienia („Rewitalizacja elewacji frontowej budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim”), w wysokości: 1 600,00 zł - słownie: tysiąc sześćset złotych. 2. Ustala się wadium dla części 2 przedmiotowego zamówienia („Remont pomieszczeń w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim”), w wysokości: 7 000,00 zł - słownie: siedem tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział Gorzów Śląski, ul. Rynek 10, 46-310 Gorzów Śląski - nr rachunku: 54 8909 1058 2005 0000 0013 0005, z adnotacją: wadium: „Kompleksowa rewitalizacja zdegradowanego budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim” Część 1 - „Rewitalizacja elewacji frontowej budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim” lub/i „Kompleksowa rewitalizacja zdegradowanego budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim” Część 2 - „Remont pomieszczeń w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Gorzowie Śląskim” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 10. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 11. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy do części 1 przedmiotowego zamówienia - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ. lub/i 2) Formularz ofertowy do części 2 przedmiotowego zamówienia - zgodnie z treścią zał. nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 9 do SIWZ. 7) Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) – zgodnie z postanowieniami rozdziału III pkt 3 SIWZ – załącznik nr 10 do SIWZ. 8) Dowód wniesienia wadium – zgodnie z postanowieniami rozdziału VIII SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1 i 2 (zał. nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z treścią zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( UWAGA! Nie składać oświadczenia wraz z ofertą!!!)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach