Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2019-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 00052642300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” projektu pn.: Stworzenie zintegrowanego transportu miejskiego w Wadowicach poprzez budowę węzła przesiadkowego, parkingów Park&Ride oraz ciągu pieszo-rowerowego – ZAKRES 1: Budowa parkingu nr 1 w rejonie ul. Nadbrzeżna/ul. Sienkiewicza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie, na jej podstawie, robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Etap I – Projektowanie: a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym dla parkingu nr 1 i w zakresie zgodnym z: -decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie z dnia 14.11.2017 r. znak OO.4207.79.2017.JP o środowiskowych uwarunkowaniach, -decyzją zmieniającą Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie z dnia 03.01.2019 r. znak OO.420.2.52.2018.JP decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji. b) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę, niezbędnych do wykonania robót budowlanych dla parkingu nr 1, w tym uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2) Etap II – Wykonanie (po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę) wszystkich robót budowlanych dotyczących parkingu nr 1: a) Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a następnie przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy objętego tym etapem. b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej. c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. W zakresie wykonania ETAPU I Wykonawca zastosuje się do wymagań PFU w szczególności: 1) wykona i przekaże Zamawiającemu: - Projekt budowlany – w 5 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC i DWG; - Projekt wykonawczy – w 4 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC i DWG; - Przedmiar robót – w 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF i RDS lub XML; - Kosztorys inwestorski – na podstawie kompletnego projektu wykonawczego. Kosztorysy inwestorskie muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów (rodzaj i parametry) – w 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF i RDS lub XML; - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 2 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC; - Informację BIOZ - w 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC; - Dokumentację powykonawczą – w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC i DWG. 2)uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym: • aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, • opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań, • inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3) zobowiązuje się do konsultowania i uzgadniania dokumentacji projektowej z Zamawiającym na każdym etapie projektowania. W zakresie wykonania ETAPU II Wykonawca zastosuje się do wymagań projektu i wykona inwestycję (po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę), zgodnie z opracowanym projektem budowlanym oraz dokumentacją wykonawczą. W szczególności wykonane zostaną: • wymiana podbudowy pod nawierzchnię w oparciu o badania geologiczne i hydrogeologiczne, • wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej wg kategorii, • wykonanie niezbędnych do bezpiecznego poruszania się pieszych chodników i opasek chodnikowych, • uporządkowanie i uzupełnienie terenów biologicznie czynnych o nowy posiew trawy i zieleni ozdobnej wg indywidualnego projektu, • wykonanie instalacji odwodnienia w oparciu o wpusty drogowe i kanalizację deszczową, podłączaną do kanalizacji miejskiej lub w inny uzgodniony z Inwestorem i gestorem infrastruktury sposób, • wykonanie instalacji oświetleniowej parkingu w oparciu o nowoczesne, energooszczędne oprawy typu LED na słupach (należy przyjąć średnio 20lux na pow. parkingu), • wykonanie instalacji słaboprądowej potrzebnej do zliczania ilości miejsc postojowych w systemie zajęty/wolny (centralny system informacji wizualnej wyświetlający dane o stanie zajętości parkingu na tablicach świetlnych zostanie wykonany w ramach oddzielnego postępowania przetargowego). • wykonanie ekranu akustycznego zgodnie z decyzją zmieniającą Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie z dnia 03.01.2019 r. znak OO.420.2.52.2018.JP decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.04.2019 r. godz. 11.30 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek depozytowy Urzędu Miejskiego w Wadowicach nr 53 1050 1445 1000 0023 5760 1745 z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr IR.271.8.2019 pn. Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” projektu pn.: Stworzenie zintegrowanego transportu miejskiego wWadowicach poprzez budowę węzła przesiadkowego, parkingów Park&Ride oraz ciągu pieszo-rowerowego – ZAKRES 1: Budowa parkingu nr 1 w rejonie ul. Nadbrzeżna/ul. Sienkiewicza. Przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.04.2019 r. godz. 11.30 wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z pózn. zm.) – składane w oryginale w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Wadowicach pok. nr 25. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć osobiście dokumentu gwarancji lub poręczenia może to zrobić za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera. Winien wtedy odpowiednio opisać przesyłkę, aby została przekazana do właściwego miejsca w tut. Urzędzie. Nie należy załączać wadium do dokumentów stanowiących ofertę przetargową! Dopuszczalne jest złożenie wadium w jednej lub więcej niż jednej formie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymagane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, wycena ofertowa, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dla Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie dwóch programów funkcjonalno-użytkowych w ramach realizacji projektu pn. "Utworzenie (...) centrum umiejętności (...)"
Dodano: 2024-03-11 - Opracowanie projektów oraz wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie-etap I.
Dodano: 2024-02-16 - Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem decyzji związanych z przebudową infrastruktury drogowej ZRiD
Dodano: 2023-11-09 - Opracowanie wielowariantowej i wielobranżowej koncepcji oraz dokumentacji projektowej dot. rozbudowy ul. Studniarskiego w Krakowie
Dodano: 2022-12-07 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla budowy Komendy Powiatowej PSP w Wadowicach wraz z JRG
Dodano: 2022-12-06 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pod nazwą: Budowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczy w Zagorzycach
Dodano: 2020-10-08 - Wykonanie pełnej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej metodą skanowania laserowego
Dodano: 2020-08-28 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Modernizacja alejek spacerowych na terenie os. Na Kozłówce”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 48/2020.
Dodano: 2020-07-07 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Park przy ul. Karmelickiej”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 2020-06-30 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla projektu: „Modernizacja pomieszczeń Oddziału Onkologii Klinicznej (poziom 3 segment B1 (częściowo), B2 i B3) oraz „Modernizacja pomieszczeń Pododdziału Dziennego Onkologii Klinicznej (poziom -1 segment C2) w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 1”
Dodano: 2020-01-17