Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjna w social media dla Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-447 Lublin, Diamentowa 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
    Diamentowa 2
    20-447 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 432687353
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjna w social media dla Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjna w social media dla Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa minimalne warunki udziału w postepowaniu w następujący sposób: w zakresie warunku zdolności technicznejWykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty i prawidłowy co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług polegających na zaplanowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej, z których każda była o zasięgu co najmniej wojewódzkim oraz o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doświadczenie Wykonawców nie podlega sumowaniu, tj. przynajmniej jeden z Wykonawców musi posiadać doświadczenie w pełnym zakresie. w zakresie warunku zdolności zawodowejWykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim pod względem kwalifikacyjnym potencjałem kadrowym, zdolnym do realizacji zamówienia, który uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia, tj. co najmniej trzy osoby posiadające następujące kwalifikacje:I. Specjalista ds. social media i public relations, posiadający następujące kwalifikacje:• wykształcenie wyższe;• minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. social media i public relations;• doświadczenie w okresie 5 lat przed terminem składania ofert w zakresie realizacji co najmniej 2 kampanii informacyjno-promocyjnych w social media o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda oraz w przypadku każdej z tych kampanii;• doświadczenie w okresie 5 lat przed terminem składania ofert w zakresie tworzenia słownych koncepcji kreatywnych (w tym stworzyła hasło kampanii i komunikaty używane w kampanii) dla co najmniej 2 kampanii informacyjno-promocyjnych oraz copywritingu;• doświadczenie w tworzeniu scenariuszy i skryptów oraz animacji/filmów;• doświadczenie w realizacji min. 10 filmów promocyjnych/informacyjnych z zakresu polityki społecznej. Zamawiający wymaga dołączenia linków do zrealizowanych filmów.II. Specjalista w zakresie kreacji graficznych oraz tworzenia animacji/filmów, posiadający następujące kwalifikacje:• wykształcenie wyższe;• minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika;• doświadczenie w tworzeniu min. 3 promocyjnych animacji filmowych. Zamawiający wymaga dołączenia linków do zrealizowanych animacji;• doświadczenie w tworzeniu wizualizacji graficznej: layoutów, grafik, loga oraz u grafik reklamowych i artystycznych, budowaniu marki w tym marki społecznej. Zamawiający wymaga dołączenia linków do min. 3 zrealizowanych grafik;• doświadczenie w przygotowaniu materiałów promocyjnych z zastosowaniem różnych technik (np. fotografii, rysunku artystycznego, kolażu, komiksu, fotomanipulacji, ręcznie malowanych grafik i ilustracji) – portfolio;• doświadczenie w tworzeniu kreacji promocyjnych z wykorzystaniem drona. Zamawiający wymaga dołączenia linków do min. 3 zrealizowanych kreacji;• doświadczenie DTP w zakresie projektowania i przygotowania publikacji do druku.III. Specjalista ds. SEO i obsługi stron internetowych, posiadający następujące kwalifikacje:• wykształcenie wyższe;• wiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia działań SEO (onsite i offsite);• znajomość Google Analytics i narzędzi powiązanych Search Console, Ahrefs itp.;• doświadczenie w pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce Google oraz tworzenia i optymalizacji contentu / znajomość zasad SEO copywritingu;• doświadczenie w obsłudze CMS oraz znajomość HTML; aktualizacji istniejących podstron i optymalizacja witryn internetowych pod kątem SEO.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach