Przetargi.pl
Kompleksowa przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa

GMINA PUŁAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 887-41-21 , fax. 81 887-41-22
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PUŁAWY
    ul. Dęblińska 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 887-41-21, fax. 81 887-41-22
    REGON: REGON 431019922
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa sieci drogowej zachodniej części gminy Puławy związana z planowaną przebudową drogi ekspresowej S12” w formule „zaprojektuj – wybuduj”.Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:• przygotowanie koncepcji rozwiązania sytuacyjnego i konstrukcyjnego poszczególnych dróg oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego;• opracowanie materiałów do wniosku o uzyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) i uzyskaniem ww. decyzji w imieniu Zamawiającego;• wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi wymaganymi prawem uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi;• opracowanie wniosku wraz z załącznikami o uzyskanie decyzji ZRID;• uzyskanie decyzji ZRID w imieniu Zamawiającego z rygorem natychmiastowej wykonalności dla każdego zadania wyszczególnionego poniżej z osobna;• wybudowanie dróg;• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;• oddanie do użytkowania wybudowanych dróg.Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Puławy, powiat Puławski, województwo lubelskie i dotyczy „Kompleksowa przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Klikawa". Inwestycja składa się z czterech zadań, to jest:• ZADANIE 1 – ulica Klonowa, długości ok. 0,60 km, od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 874 do skrzyżowania z ulicą Akacjową• ZADANIE 2 – ulica Akacjowa, długości ok. 0,50 km, od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 874 do skrzyżowania z ulicą Klonową• ZADANIE 3 – ulica Ogrodowa, długości ok. 0,24 km, od skrzyżowania z ulicą Akacjową do skrzyżowania z ulicą Długą• ZADANIE 4 – ulica Długa, długości ok. 0,45 km, od skrzyżowania z ulicą Podgórną do skrzyżowania z ulicą Grabową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 PLN(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następującyrachunek bankowy Zamawiającego:Lubelski Bank Spółdzielczy,nr konta: 24 8736 0006 2001 0000 7722 0002z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: IF.271.15.2022”.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, którezostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia(Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówDziałalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Warunek ten będzie spełniony poprzez:a) należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie drogi/dróg o wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto każda.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.b) dysponowanie niezbędnymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. :• kierownik budowy posiadający wymagane odrębnymi przepisami uprawnienia do kierowania budową (robotami budowlanymi) w specjalności drogowej;• projektant posiadający wymagane odrębnymi przepisami uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach