Przetargi.pl
Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruchnik – SP w Kramarzówce

Gmina Pruchnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-560 Pruchnik, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166236113 , fax. 166236130
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruchnik
    ul. Rynek 1
    37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
    tel. 166236113, fax. 166236130
    REGON: 650900424
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruchnik – SP w Kramarzówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pruchnik – SP w Kramarzówce gdzie skrót „SP” oznacza Szkoła Podstawowa 2. Zakres zamówienia, obejmuje: 1. Docieplenie ścian 2. Odwodnienie dachu 3. Stolarka okienna 4. Stolarka drzwiowa 5. Instalacja odgromowa 6. Izolacja cieplna stropu 7. Demontaż opraw świetlówkowych 8. Instalacja oświetlenia 9. Zasilanie kotłowni 10. Szafa system zarządzania energią w budynku i automatyki kotłowni 11. Instalacja c.o. i c.t. 12. Instalacja gazowa – zasilenie w paliwo gazowe nowego źródła ciepła 13. Źródło ciepła w budynku – kaskada gazowych absorpcyjnych pomp ciepła współpracujących z kaskadą szczytowych kotłów gazowych kondensacyjnych Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 1 do SIWZ tj. dokumentacja techniczna: Projekty budowlane (architektura, instalacje elektryczne i sanitarne), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (roboty budowlane, instalacyjne) oraz w przedmiarze robót/kosztorys ofertowy w excelu do WYCENY stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ (SKŁADAJĄCY SIĘ Z TRZECH ARKUSZY). 3. Załączony przedmiar robót/kosztorys ofertowy w Excelu stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ Wykonawca winien wycenić i dołączyć do oferty. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, poleceniami nadzoru inwestorskiego z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości oraz nie będą prowadzić do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 1. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na okres nie krótszy niż czas niezbędny do wykonania poniższych czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: Czynności z zakresu robót ogólnobudowlanych: 1) roboty ziemne a) kopanie i zasypywanie wykopów pod fundament, b) wykonanie fundamentów wraz z izolacją, 2) roboty żelbetowe; 3) roboty dotyczące instalacji systemu rynnowego, 4) wykonanie tynków cienkowarstowych: a) nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej, b) wykonanie elewacji cienkowarstwowej, c) okładziny stropów płytami, 5) malowanie, wykonanie elewacji i ocieplenie ścian budynku; 6) wykonanie obróbek blacharskich; 7) przebicie otworów w elementach z betonu , Czynności z zakresu instalacji wodno-kanalizacyjnych: 1) przebijanie otworów w ścianach i wykucie bruzd, 2) położenie rur z PE wraz z instalacją zaworów, 3) izolacja rurociągów; 4) instalacja baterii i zaworów Czynności z zakresu kanalizacji sanitarnej: 1) wykucie bruzd i przebijanie otworów; 2) położenie rurociągów z PVC’ Czynności dotyczące centralnego ogrzewania 1) przebijanie i wykucie bruzd; 2) położenie rurociągów z rur stalowych; 3) instalacja grzejników wraz z zaworami; 4) izolacja rurociągów Czynności z zakresu instalacji elektrycznych Czynności dotyczące: gniazd wtykowych ogólnego stosowania: 1) przebijanie otworów w ścianach, wykucie bruzd, 2) układnie rur i przewodów kabelkowych; 3) instalacja osprzętu elektrycznego. Czynności dotyczące instalacji oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Czynności dotyczące instalacji odgromowej: 1) kopanie i zasypywanie rowów dla kabli; 2) wykucie bruzd; 3) układanie rur winidurowych i przewodów izolacyjnych; 4) montaż zwodów przewodów instalacji odgromowej, montaż złączy rynnowych. Szczegóły określono w rozdziale IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną, o których mowa w Rozdziale XIV punkt 1 SIWZ) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b UPZP. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Jarosławiu nr 48 1240 2571 1111 0010 4450 7605. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną), nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu podać znak sprawy postępowania i wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 3) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (oznaczonych datą i godziną) w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Pruchniku ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik, KASA (I piętro - pokój nr 27) lub dołączyć do oferty. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Pruchnik) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 8, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach