Przetargi.pl
„Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach WINEXPO GEORGIA w Gruzji”

Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-140 Zielona Góra, Wyczółkowskiego 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 3267401 , fax. +48 683207538
  • Data zamieszczenia: 2023-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego
    Wyczółkowskiego 2
    65-140 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 3267401, fax. +48 683207538
    REGON: 381835689
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcpr.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach WINEXPO GEORGIA w Gruzji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa organizacja misji gospodarczej z udziałem przedstawicieli samorządu (JST) oraz lubuskich przedsiębiorców MŚP w zakresie nawiązania współpracy pomiędzy lubuskimi przedsiębiorcami a zagranicznymi firmami i instytucjami zainteresowanymi ofertami eksportowymi lubuskich podmiotów gospodarczych oraz zainteresowanie potencjalnych inwestorów inwestycjami na terenie województwa lubuskiego. Misja umożliwi również promocję walorów gospodarczych regionu lubuskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79956000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty.3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:1) Pieniądzu,2) Gwarancjach bankowych;3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 35 1600 1462 1871 1579 2000 0010.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów ;Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodoweja) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 misje gospodarcze lub wyjazdy studyjne lub wizyty studyjne, w tym przynajmniej 1 misję gospodarczą lub wyjazd studyjny lub wizytę studyjną do kraju w którym odbywa się misja tj. Gruzji z udziałem przynajmniej 10 uczestników, o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto każda, w trakcie których w programie merytorycznym odbyły się spotkania z izbami handlowymi lub urzędami lub firmami oraz odbyły się spotkania B2B;b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje bądź będzie dysponować osobami, które skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, osoby które będą przez cały okres realizacji przedmiotu umowy tj.:- Koordynatora – osoby ze znajomością języka polskiego oraz języka angielskiego lub kraju misji na poziomie min. C1 wg kryteriów Rady Europy, odpowiedzialna za koordynację umowy w sprawie niniejszego zamówienia, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej, która posiada doświadczenie w co najmniej 3 misjach –gospodarczych, wizytach studyjnych lub wyjazdach studyjnych, w charakterze pilota, opiekuna, przewodnika lub koordynatora, w trakcie których w programie merytorycznym odbyły się co najmniej spotkania B2B;-Koordynatora „na miejscu” - osoby ze znajomością języka polskiego oraz języka angielskiego lub kraju misji na poziomie min. C1 wg kryteriów Rady Europy, odpowiedzialna za koordynację umowy w sprawie niniejszego zamówienia na miejscu realizacji (w Gruzji) posiadająca zdolność do podejmowania wiążących decyzji w imieniu Wykonawcy, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej- Opiekuna grupy I (pilota- przewodnika) - osoby ze znajomością języka polskiego oraz języka angielskiego lub kraju misji na poziomie min. C1 wg kryteriów Rady Europy, która posiada doświadczenie w co najmniej 1 misji gospodarczej lub wizycie studyjnej, w Gruzji w charakterze pilota, opiekuna, przewodnika lub koordynatora, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej;- Opiekuna grupy II (pilota- przewodnika) – osoby ze znajomością języka polskiego oraz języka angielskiego lub kraju misji na poziomie min. C1 wg kryteriów Rady Europy, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach