Powiat Koszaliński ogłasza przetarg
- Adres: 75620 Koszalin, ul. Racławicka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 714 01 89 , fax. 94 714 02 35
- Data zamieszczenia: 2018-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
ul. Racławicka 13
75620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 714 01 89, fax. 94 714 02 35
REGON: 33092085400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA STOISK REKRUTACYJNYCH PODCZAS WYDARZEŃ PLENEROWYCH REALIZOWANYCH NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO W RAMACH PROJEKTU PN.: WIEM, BADAM SIĘ, ZAPOBIEGAM - BADANIA DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO W KIERUNKU WYKRYWANIA RAKA JELITA GRUBEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksowa organizacja 40 stoisk rekrutacyjnych Zamawiającego/realizatora projektu w okresie od 2018 roku do 2022 roku na terenie powiatu koszalińskiego, po 8 stoisk w każdym roku. Zamawiający wymaga zorganizowania i wykonania 1 stoiska na każdym z 40 wydarzeń/imprez plenerowych wybranych przez Zamawiającego – łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 40 stoisk. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie i kompleksową organizację 40 stoisk rekrutacyjnych Zamawiającego wraz z zapleczem technicznym na wskazanych przez Zamawiającego wydarzeniach/imprezach plenerowych; - wykonanie dokumentacji fotograficznej wydarzeń/imprez; - zapewnienie osób zdolnych do wykonania całego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY (dotyczy wszystkich Wykonawców składających oferty): 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy je dołączyć w oryginale do oferty; 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 7 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 5 lub 6 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Na podstawie art. 24 ust.11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH : Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 1) oświadczenia/dokumenty wymienione w pkt III.3 i III.7 niniejszego ogłoszenia takie jak Wykonawca polski; 2) dokument wymagany w prowadzonym postępowaniu w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia zgodnie z zapisami zawartymi w tym punkcie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024”
Dodano: 2024-05-10 - Kompleksowa organizacja konferencji oraz seminarium dot. realiz. Proj. pn. "Wdrażanie i wykorzystanie wideokonsultacji w diagnostyce i leczeniu depresji model telemedyczny w dziedzinie psychiatrii"
Dodano: 2023-09-28 - Kompl. organ. konferencji, seminarium oraz dni otwart. dot. realizacji Proj. "Wdrażanie i wykorzystanie wideokonsultacji w diagnostyce i leczeniu depresji model telemedyczny w dziedzinie psychiatrii"
Dodano: 2023-07-03 - Kompl. organizacja konferencji oraz dni otwartych dot. real. Projektu pn. "Wdrażanie i wykorzystanie wideokonsultacji w diagnostyce i leczeniu depresji model telemedyczny w dziedzinie psychiatrii"
Dodano: 2023-07-03 - Organizacja wydarzeń i prowadzenie działań promocyjnych na rzecz Gminy Miasto Szczecin
Dodano: 2023-02-10 - Organizacja dwóch imprez pod nazwą „Wielki Bal Morsów”, które odbędą się w dniach 10/11.02.2023 r. oraz 11/12.02.2023 r. w ramach XX Międzynarodowego Zlotu Morsów w Mielnie.
Dodano: 2023-01-23 - Organizacja jednodniowej konferencji dla realizacji potrzeb Zamawiającego w ramach Projektu INTERREG VA „Przystosowanie mostu europejskiego Siekierki-Neurüdnitz do ruchu turystycznego”
Dodano: 2022-08-07 - Organizacja jednodniowej konferencji dla realizacji potrzeb Zamawiającego w ramach Projektu INTERREG VA „Zrównoważona turystyka wodna w unikalnej Dolinie Dolnej Odry”
Dodano: 2022-08-04 - Usługa wynajmu hal namiotowych oraz kompleksowa usługa w zakresie za-bezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne jednostek ćwiczących na te-renie poligonu realizowane przez 16 WOG
Dodano: 2019-09-03 - Organizacja dwudniowej konferencji pn. Smart Up w ramach „Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji”
Dodano: 2019-07-23