Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja i obsługa XI Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78120 Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3512517, 3512552 , fax. 943 512 552
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno
    ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63
    78120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3512517, 3512552, fax. 943 512 552
    REGON: 33004407428001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goscino.szczecinek.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja i obsługa XI Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa XI Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej w roku 2018. W Mistrzostwach, które odbędą się w terminie od 08 do 12 października 2018r. udział weźmie 18 drużyn. Zamówienie obejmuje m.in. zapewnienie: 1) sędziowania, 2) opieki medycznej, 3) noclegów, wyżywienia przez cały czas trwania imprezy sportowej, 4) nagród i materiałów organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) termin płatności: 21 dni od daty otrzymania faktury, 2) adresatem i płatnikiem faktury będzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92622000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4500,00 zł (słownie :cztery tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Bank BGŻ Filia Kołobrzeg, Nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0047 7990 z dopiskiem na blankiecie przelewu:. wadium – przetarg - SA.270.0.3.2018 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na w/w rachunku bankowym. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 3) kwotę gwarancji / poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ewentualnie - dokumenty przy pomocy, których wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli zgodnie z postanowieniami art. 22a ustawy Pzp, wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku opisanego w pkt 8.2. ppkt 2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia dotyczących tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach