Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, Ligonia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 77 40 025, , fax. 32 77 40 030
- Data zamieszczenia: 2018-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
Ligonia 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 77 40 025, , fax. 32 77 40 030
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa Zamawiającego w związku z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych, biletów kolejowych na trasach zagranicznych, a także noclegów poza granicami kraju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Zamawiającego w związku z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy: biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie (w tym tzw. low costy) w klasie ekonomicznej lub w przypadku braku takiej możliwości w innej klasie oferowanej przez przewoźnika, biletów kolejowych na zagraniczne przewozy pasażerskie, rezerwacji i zakupu zagranicznych miejsc hotelowych, na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Członków Zarządu oraz radnych Województwa Śląskiego 2.W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się zakup: • 137 sztuk biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych, • 17 sztuk biletów kolejowych na trasach zagranicznych, • 505 zagranicznych miejsc hotelowych, 3.Pod nazwą jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: „tam i z powrotem". Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów „w jedną stronę". 4.Miejsce hotelowe należy rozumieć jako dobę hotelową wraz ze śniadaniem lub bez śniadania. Rezerwacja, zakup i dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zamówień przekazywanych do Wykonawcy przy pomocy udostępnionego Zamawiającemu w języku polskim, narzędzia online, telefonicznie, e-mailem, faksem . Wybór formy przekazywanych zamówień należeć będzie każdorazowo do Zamawiającego. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 60% zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania pozostałych 40% zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 40% zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 6.Wykonawca zapewni kontakt z upoważnionym do współpracy pracownikiem/pracownikami Zamawiającego uprawnionym do kontaktowania się i obsługi Zamawiającego tzw. Opiekuna/ów/. Osoba/y te muszą być zatrudnione na umowę o pracę, muszą być dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.30 (w przypadku ich jednoczesnej nieobecności Wykonawca wyznacza osobę zastępującą na ten czas). Zadaniem ww. osób jest stały, bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego (lub osoby go zastępującej), przyjmowanie wszelkich zapytań, zastrzeżeń, wątpliwości w zakresie przedmiotu zamówienia oraz udzielanie w tym zakresie niezbędnych, wyczerpujących odpowiedzi. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z powodu niespełnienia wymagań zostały uregulowane w umowie. 7.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/ Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z ww. dokumentów powinno wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) i ust. 5 pkt 1). W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI ZAGRANICZNEGO WYJAZDU STUDYJNEGO DO FRANCJI
Dodano: 2024-03-18 - Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby NIO- PIB Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze
Dodano: 2023-12-06 - USŁUGI REZERWACJI I SPRZEDAŻY WRAZ Z DOSTAWĄ BILETÓW LOTNICZYCH NA ZAGRANICZNE I KRAJOWE PRZEWOZY PASAŻERSKIE ORAZ WYKUPU UBEZPIECZENIA NA CZAS PODRÓŻY
Dodano: 2019-06-14 - Organizacja 2-dniowego wyjazdu do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie dla uczniów wraz z opiekunami w ramach projektu: „Z wiedzą i doświadczeniem świat będzie nasz” realizowanego przez Gminę Radziechowy -Wieprz. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2019-03-13 - Usługa organizacji wyjazdów studyjnych dla Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2018-10-19 - Usługa organizacji wyjazdu studyjnego do Szwecji dla maksymalnie 25 osób.
Dodano: 2018-05-22 - Zorganizowanie wycieczki do Amsterdamu dla emerytów MPGK Sp. z o.o. w Katowicach współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Dodano: 2018-02-12 - Zorganizowanie w roku szkolnym 2017/2018 wyjazdu śródrocznego, tzw. „zielonej szkoły” dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach.
Dodano: 2018-01-15 - USŁUGA REZERWACJI I SPRZEDAŻY WRAZ Z DOSTAWĄ BILETÓW LOTNICZYCH NA ZAGRANICZNE I KRAJOWE PRZEWOZY PASAŻERSKIE ORAZ WYKUP UBEZPIECZENIA NA CZAS PODRÓŻY
Dodano: 2017-12-14 - Zorganizowanie w roku szkolnym 2017/2018 wyjazdu śródrocznego dla dzieci uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Katowicach na tzw. " Zieloną Szkołę".
Dodano: 2017-11-27