Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Al. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7657876, 62 7657993, , fax. 627 657 714
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    Al. Wolności 13
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7657876, 62 7657993, , fax. 627 657 714
    REGON: 57062500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności: a) dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących; b) napraw/serwisu/przeglądów/konserwacji urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego; c) użyczenia zastępczych urządzeń drukujących – jeśli zaistnieje taka potrzeba; d) utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych; e) dostawy, wdrożenia, uruchomienia i obsługi systemu do zarządzania i monitorowania wydruków – zwanego dalej systemem. 2. Pod pojęciem „urządzenia drukujące” należy rozumieć drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne i faksy. Przedmiotem zamówienia są zarówno urządzenia drukujące posiadane przez Zamawiającego, wskazane w załączniku nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, jak i nabywane przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zamiany urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego na sprzęt należący do Wykonawcy na czas trwania umowy, ale tylko za zgodą Zamawiającego. Jako materiały eksploatacyjne uważa się wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń drukujących, ulegające zużyciu podczas normalnej pracy urządzenia, w szczególności: tonery, tusze, bębny, rolki pobierające, taśmy barwiące do drukarek kodów kreskowych itd. Do materiałów eksploatacyjnych nie zalicza się papier oraz inne nośniki druku. 3. Zamawiający szacuje, że liczba stron wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego i na wszystkich urządzeniach łącznie wyniesie: - dla wydruków kolorowych – ok. 110 000 stron (co stanowi ok. 3% wydruków), - dla wydruków czarno-białych – ok. 3 750 000 stron (co stanowi ok. 97% wydruków). Dane te to liczby szacunkowe niezbędne do obliczenia wartości zamówienia. Dwustronny wydruk formatu A4 (duplex) liczony jest jako dwa wydruki formatu A4. Jedna strona wydruku formatu A3 liczona jest jako dwa wydruki formatu A4. Dwustronny wydruk formatu A3 (duplex) liczony jest jako cztery wydruki formatu A4. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczane będzie w oparciu o faktyczną liczbę wykonanych wydruków (czarno-białych i kolorowych) oraz zaproponowaną w ofercie cenę jednostkową za wydruk jednej strony. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) etap I – pełne wdrożenie i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu – w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy; b) etap II – świadczenie pełnej obsługi urządzeń drukujących Zamawiającego (listę urządzeń z poszczególnych sądów stanowi załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia). 5. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy (lub Podwykonawcy) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza oferty (załącznik nr 2) – dokument składany w oryginale, 2) dokumenty, których wykaz zamawiający zamieścił w rozdziale VI SIWZ, (poza oświadczeniem stanowiącym wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (dokument składany w oryginale) i oświadczeniem wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z rozdziałem VI ust. 8), składane będą przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, w trybie wskazanym w rozdziale VI ust. 19 pkt 6 SIWZ. Wykonawca zobligowany będzie do złożenia wymaganych w rozdziale VI SIWZ dokumentów, jednakże Zamawiający dopuszcza złożenie tych dokumentów już na etapie składania oferty (dokumenty składane w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji), 3) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (w oryginale), 4) na potwierdzenie umocowania osób do podpisywania oświadczenia woli lub należytej reprezentacji podmiotu, pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych oraz w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną lub wspólników spółki cywilnej (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach