Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa sprawozdawczo – księgowa projektu pn: „Rozbudowa Koncertowego Centrum Edukacji Muzycznej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie o Salę Koncertową”.

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00310 Warszawa, ul. Bednarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 826 63 14, 827 71 32 , fax. 0-22 829 87 46
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie
    ul. Bednarska 11
    00310 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 826 63 14, 827 71 32, fax. 0-22 829 87 46
    REGON: 27795400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.bednarska.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła muzyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa sprawozdawczo – księgowa projektu pn: „Rozbudowa Koncertowego Centrum Edukacji Muzycznej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie o Salę Koncertową”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa sprawozdawczo – księgowa projektu pn. „Rozbudowa Koncertowego Centrum Edukacji Muzycznej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie o Salę Koncertową” polegająca w szczególności na wykonywaniu następujących zadań w trakcie realizacji projektu: 1. Obsługa księgowa projektu (prowadzenie odrębnej księgowości projektu, opisywanie faktur pod względem finansowym, prowadzenie rejestru faktur, sporządzanie wniosków o płatność, wykonywanie płatności, rejestracja faktur i płatności w systemie SL2014) 2. Obsługa administracyjna (prowadzenie korespondencji z MKIDN i innymi interesariuszami projektu, przygotowywanie kserokopii i skanów dokumentów, zamieszczanie niezbędnych informacji i dokumentów w systemie SL2014), 3. Obsługa sprawozdawcza projektu (sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, monitorowanie postępów i wskaźników realizacji projektu, aktualizacja harmonogramu, przygotowywanie aneksów do umowy finansowej i innych niezbędnych dokumentów, obsługa wszystkich kontroli w trakcie realizacji projektu). 4. Gromadzenie i archiwizacja dokumentacji projektu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79200000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1-2 SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (odpowiednio Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1-2 SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1-2 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach