Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70952 Szczecin, ul. Energetyków
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 805 500 , fax. 914 805 801
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55
    70952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 805 500, fax. 914 805 801
    REGON: 14384000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa polegająca na wykonywaniu konserwacji i napraw kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii,wydruków na całej powierzchni białej kartki. 2. Kompleksową obsługą serwisową objęte zostaną kserokopiarki, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne zlokalizowane na obszarze właściwości Izby Celnej w Szczecinie, Urzędu Celnego w Szczecinie i Urzędu Celnego w Koszalinie o następujących modelach: Toshiba e-studio 167 – 12 szt., (dodatkowo prawo opcji 2 szt.) Toshiba e-studio 237 – 3 szt., (dodatkowo prawo opcji 1 szt.) Toshiba e-studio 182 – 12 szt., Xerox Phaser 3435DN – 15 szt., (dodatkowo prawo opcji 2 szt.) Xerox WC 5765 – 5 szt. Kyocera Mita 1620 – 6 szt., Kyocera Mita 1635 – 7 szt., Kyocera Mita 2050 – 5 szt., Kyocera Mita 3040 – 2 szt., Kyocera FS-6525MFP – 2 szt., Kyocera Taskalfa 5501i – 4 szt., Olivetti d-copia 200MF – 1 szt., Olivetti d-copia 16MF – 1 szt., Brother MFC-7440N – ( tylko prawo opcji 1 szt.) HP LaserJet M3027x Multifunction – 5 szt., HP Color LaserJet 2600n – 1 szt., HP LaserJet P2055DN – 7 szt. Samsung SCX-4828FN – 4 szt., Samsung ML-2251N – 6 szt., (dodatkowo prawo opcji 6 szt.) Samsung ML-4050ND – 9 szt., (dodatkowo prawo opcji 1 szt.) Samsung ML-3051ND – 12 szt., (dodatkowo prawo opcji 3 szt.) Samsung CLP-320N – 2 szt., Samsung SCX-5637FR – 4 szt., Samsung CLP-365W – 2 szt., Lexmark C782DN – 2 szt., Lexmark T654dn – 7 szt., Lexmark X466de – 1 szt., Lexmark E360dn – 17 szt., Lexmark x738DTE – 2 szt., Lexmark X736de – 2 szt., Lexmark MS410DN – 9 szt., (dodatkowo prawo opcji 1 szt.) Lexmark X364DN – 2 szt., Lexmark X748de – 2 szt., Rex Rotary MP6000 – 3 szt., Nashuatec MP6001SP – 1 szt., Nashuatec SPC 252 – 1 szt., Printronix P5205B – 1 szt. Ricoh MP201SPF – 2 szt., Ricoh MP2352SP – 3 szt., Ricoh Aficio MP6001SP – 2 szt. 3. Wykaz kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Zamawiającego, zawierający miejsce eksploatacji, datę przyjęcia do użytkowania, stan licznika na dzień 01.11.2016r. oraz średnią miesięczną ilość wykonywanych kopii/wydruków stanowią załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. 4. Kompleksowa obsługa serwisowa obejmuje: a) przeglądy i czynności konserwacyjne, b) wymianę wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz części zamiennych, c) dostarczanie w czasie trwania umowy tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii, d) wykonywanie napraw urządzeń, e) dokonywanie wpisów do ewidencji pracy urządzenia, f) dojazdy pracownika serwisu do miejsca zainstalowania urządzenia, g) odbiór we własnym zakresie zużytych części zamiennych i tonerów w celu ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, h) wykonanie innych czynności gwarantujących ciągłą, sprawną pracę urządzeń. 5. Dodatkowo zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający, w trakcie trwania umowy, może włączyć do użytkowania kserokopiarki, drukarki bądź urządzenia wielofunkcyjne oznaczone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ jako prawo opcji. Wykonawca zobowiązany jest do objęcia czynnościami serwisowymi maszyny od dnia wskazanego przez Zamawiającego. 6. Kompleksowa obsługa serwisowa rozliczana będzie dla każdego z urządzeń na podstawie miesięcznego ryczałtu, weryfikowanego po upływie 3 miesięcy faktyczną ilością wykonanych przez dane urządzenie kopii,wydruków w tym okresie. 7. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące XXIII część SIWZ. 8. Wykazana w Formularzu ofertowym szacunkowa ilość kopii,wydruków dla każdego modelu urządzenia została podana wyłącznie w celu obliczenia wartości oferty i nie jest wielkością zobowiązującą Zamawiającego. 9. W oparciu o przepis art. 29 ust. 3a pzp Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.), co najmniej 2 osób na pełne etaty, wykonujących czynności serwisowe kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313100-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2016r. poz. 359)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach