Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu oraz radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. (077) 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu oraz radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z kompleksową obsługą serwisową pozwalająca na utrzymywaniu w ciągłej eksploatacji urządzeń będących własnością Zamawiającego: 1.analizatorów wydechu alkometr A 2,0, alkomat Siemens - ilość sztuk: 22, 2.alkosensorów ALCO-SENSOR IV - ilość sztuk: 123, 3.alkotestów Drager 7410 i 7410 plus - ilość sztuk: 43, 4.radarowych mierników prędkości RAPID 1A, 2Ka, K-15 - ilość sztuk: 53, określonych w wykazach urządzeń stanowiących załączniki do siwz. Do terminu przewidzianego na realizację zamówienia Zamawiający przewiduje następującą ilość serwisów: 1.dla analizatorów wydechu alkometr A 2,0, alkomat Siemens - 44, 2.dla alkosensorów ALCO-SENSOR IV - 246, 3.dla alkotestów Drager 7410 i 7410 plus - 86, 4.dla radarowych mierników prędkości RAPID 1A, 2Ka, K-15 -53. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie kompleksowej obsługi serwisowej (przegląd, konserwacja, kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania) wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego oraz transport urządzeń w obie strony. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie: - do 14 dni kalendarzowych dla analizatorów wydechu - do 21 dni kalendarzowych dla radarowych mierników prędkości licząc od dnia odbioru urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami wykonawca może pobrać, ze wskazanej strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, iż: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie z ofertą dokumentów potwierdzających. Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru załączonego do siwz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy PZP) o: - posiadaniu uprawnień do wykonania działalności, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast żądanego dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie prowadzonej działalności gospodarczej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przez kraj pochodzenia - zgodnie z art.2 pkt.9 definicji zamieszczonej w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz.1176 z późn. zm.) - należy rozumieć państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. W świetle powyższej definicji wykonawca składając dokument zastępujący żądany dokument potwierdzający spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma obowiązek złożyć odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju, z którego pochodzą i którego obywatelstwo posiadają osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli nie da się ustalić obywatelstwa osób reprezentujących wykonawcę, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju zamieszkania tych osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach