Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 236 129 , fax. 583 236 529
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    Nowe Ogrody 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 236 129, fax. 583 236 529
    REGON: 59846300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Kompleksowe wykonywanie obsługi roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk, na podstawie odrębnych zleceń, w terminie umownie określonym; 2. Dokonywanie oględzin powstałych uszkodzeń mienia oraz oceny zakresu uszczerbku w majątku oraz na osobie poszkodowanego zaistniałego z winy Zamawiającego z uwzględnieniem, w szczególności, normalnego związku przyczynowo - skutkowego pomiędzy zdarzeniem będącym przyczyną szkody, zawinionym działaniem i zaniechaniem Zamawiającego, a przedstawionym przez poszkodowanego zakresem szkody; 3. Zebranie dokumentacji umożliwiającej identyfikację podmiotu uprawnionego do otrzymania świadczenia z tytułu odszkodowania lub zadośćuczynienia; 4. Jednoznaczne określenie faktu powstania odpowiedzialności Zamawiającego za powstałe zdarzenie wraz z precyzyjnym określeniem kwoty odszkodowania i podstaw wyznaczenia zakresu powstałego uszczerbku na osobie lub mieniu; 5. Sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonej obsługi roszczeń, zgodnie z wymogami określonymi w umowie; 6. Zajmowanie pisemnego stanowiska w odniesieniu do odwołań kierowanych przez wnoszących roszczenia, a także ustosunkowywanie się do pism wystosowanych przez podmioty sprawujące jakąkolwiek formę nadzoru lub kontroli nad Zamawiającym, dotyczące problematyki działania Wykonawcy związanej z kompleksową obsługą roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk; 7. Sporządzenie statystyk związanych z procesem likwidacji szkód, które przekazano Wykonawcy, pod kątem kwoty wyliczonego odszkodowania, miejsc powstania szkody, a także liczby szkód zgłaszanych przez poszczególne podmioty, które zostaną przekazane w formie pisemnej Zamawiającemu wedle uzgodnionego harmonogramu. 8. Przeprowadzenie szkolenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi platformy informatycznej Wykonawcy, przeznaczonej do obsługi wnoszonych roszczeń oraz w zakresie narzędzi używanych przy realizacji zamówienia; 9. Prowadzenie obsługi roszczeń za pomocą platformy informatycznej z zapewnieniem dostępu dla Zamawiającego w ramach realizacji umowy i na czas jej wykonania, umożliwiającej w czasie rzeczywistym „on-line”: zapoznanie się z wysuniętymi roszczeniami, dostęp do wszystkich informacji związanych z przebiegiem obsługi zgłoszonych roszczeń, dostęp do wszystkich dokumentów zgromadzonych w trakcie obsługi roszczeń wraz z możliwością wglądu w ich treść, weryfikację poprawności wszystkich podjętych zadań, a także przedziałów czasowych pomiędzy wykonanymi zadaniami. 10. Przygotowanie dokumentacji dla roszczeń regresowych Zamawiającego w stosunku do sprawców szkód/ ich ubezpieczycieli i obsługa tych roszczeń. 11. Szczegółowe wymagania, zakres rzeczowy, zakres obowiązków i warunki realizacji określa - Wzór umowy (Rozdział 14 SIWZ). 12. Szacowana ilość zleceń obsługi roszczeń cywilnych wynosi 400 w tym: a) 300 powstałych uszkodzeń mienia oraz oceny zakresu uszczerbku w majątku b) 100 powstałych uszkodzeń oraz oceny zakresu uszczerbku na osobie poszkodowanego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wystąpienia mniejszej ilości zleceń w stosunku do szacowanych ilości. 13. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa jako wsparcie przy 40 sprawach sądowych, na wniosek Zamawiającego, stosownie do każdorazowego wezwania Zamawiającego. pozostałe szczegóły zamieszczone sa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75100000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu (nie należy wpłacać wadium w kasie Urzędu – art. 45 ust. 7 ustawy Pzp), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 roku, poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, w Banku Pekao S.A. nr 20 1240 1268 1111 0010 3877 5782, z oznaczeniem „Wadium – Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących OC z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności, powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach