Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa robót ziemnych wraz z odtworzeniami nawierzchni na terenie Gminy Świerklaniec

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42622 Świerklaniec, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 284 46 17 , fax. 323 902 675
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklańcu
    ul. Młyńska 3
    42622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 32 284 46 17, fax. 323 902 675
    REGON: 24173504800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa robót ziemnych wraz z odtworzeniami nawierzchni na terenie Gminy Świerklaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Świadczenie usług koparko-ładowarką oraz minikoparką przy awariach oraz pracach planowanych przez ZWiK Świerklaniec (1Rg); b) Świadczenie usług samochodem ciężarowym samowyładowawczym o ładowności do 5 ton wraz z kierowcą przy awariach oraz pracach planowanych przez ZWiK Świerklaniec (1 Rg); c) Sukcesywna dostawa kruszywa konstrukcyjnego o granulacji 40-80 oraz piasku pozaklasowego (1 tona); d) Odtworzenia nawierzchni po awariach oraz pracach planowanych przez ZWiK Świerklaniec: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą asfaltobetonową warstwą grubości 4 cm wraz z osuszeniem, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, skropieniem i zalaniem złącza masą zlewową oraz odwiezieniem i utylizacją gruzu (za 1 m2); - remont cząstkowy nawierzchni wykonanej z kostki brukowej z materiału pozostałego po rozbiórce nawierzchni (z ewentualnym uzupełnieniem brakującego elementu kostki brukowej) z zagęszczeniem podbudowy (za 1 m2); - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego o grubości określonej przez Zleceniodawcę, z wyrównaniem i uzupełnieniem podbudowy i skropieniem powierzchni (za 1 Mg wbudowanego materiału); - roboty drogowe związane z regulacją kratek ściekowych, włazów ulicznych, studni rewizyjnych, skrzynek do zasuw oraz wymianą krawężników i obrzeży (Rg koszty do R i S, zysk do R,S + Ko) 1.1. Przewidywana ilość godzin pracy koparki: ok. 500 godzin., 1.2. Przewidywana ilość kruszywa oraz piasku: ok. 600 ton, 1.3. Zamawiający zastrzega, że powyższy zakres stanowi wyłącznie szacunek i może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 1.4. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach