Instytut Włókiennictwa ogłasza przetarg
- Adres: 92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6163103 , fax. 042 6792638
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Włókiennictwa
ul. Brzezińska 5/15 5/15
92-103 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6163103, fax. 042 6792638
REGON: 00005023900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa kopiarko-drukarek. Zadanie nr 1: Kompleksowa obsługa kopiarko-drukarki marki Konica Minolta. Zadanie nr 2: Kompleksowa obsługa kopiarko-drukarek marki Xerox. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa obsługa kopiarko-drukarek. Zadanie nr 1: Kompleksowa obsługa kopiarko-drukarki marki Konica Minolta. Zadanie nr 2: Kompleksowa obsługa kopiarko-drukarek marki Xerox. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301240004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: Zadanie nr 1 - kwota 500 zł, Zadanie nr 2 - kwota 2 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów (na zasadzie spełnia/nie spełnia), zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 oraz art. 24 u.p.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (ad. pkt 2), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania z pkt 3 co terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. 5. Tylko Zadanie nr 1: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie obsługi kopiarko-drukarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, każde o wartości co najmniej 20 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie. 6. Tylko Zadanie nr 2: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie kompleksowej obsługi kopiarko-drukarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, o wartości co najmniej 150 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, któymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać informacje potwierdzające, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami przeszkolonymi i posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze kopiarko-drukarek marki Konica Minolta (dla zadania nr 1) oraz/lub marki Xerox (dla zadania nr 2). Jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/118/2015 - Dostawa tonerów do drukarek dla Instytutu CZMP
Dodano: 2015-09-04 - ZP/40/2015 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów dla Instytutu CZMP
Dodano: 2015-04-20
ZP/29/2014 na dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faxów oraz akcesoriów komputerowych dla Instytutu CZMP
Dodano: 2014-02-25- ZP/91/2012 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych do kserokopiarek, drukarek, faxów
Dodano: 2012-11-12 - ZP/59/2011 Materiały eksploatacyjne do drukarek kserokopiarek, faxów i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2011-07-28 - ZP/23/2009 - Materiały eksploatacyjne, akcesoria komputerowe oraz oryginalne tonery i tusze
Dodano: 2009-04-17