UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE ogłasza przetarg
- Adres: 31-501 Kraków, ul. Mikołaja Kopernika 26
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
ul. Mikołaja Kopernika 26
31-501 Kraków, woj. małopolskie
REGON: 357244777 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa informatyczna Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej obsługi informatycznej Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przez okres dwunastu kolejno następujących posobie miesięcy, przy czym Zamawiający zastrzega, że zakres zamówienia może zostać rozszerzony zależnie od jego bieżących potrzeb, stąd przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Szczegółowy opis i zakres zamówienia (podstawowego i prawa opcji) zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne) zawiera załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej obsłudze infrastruktury IT uczelni wyższej, obejmujące bezpośrednią (dedykowaną fizyczną obecność personelu u klienta w godzinach jego pracy) obsługę w biurach/budynkach podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane, obejmujące:• zarządzanie systemem obsługi studiów USOS,• zarządzanie systemem klasy ERP, SIMPLE.ERP lub TETA,• zarządzanie systemem Office365,• zarządzanie systemem antywirusowym ESET,• zarządzanie Systemem CMS opartym na WordPress,- o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każda, świadczonej nieprzerwanie w okresie min. 12 miesięcy. W przypadku wykazywania przez Wykonawcę usługi nadal wykonywanej, Zamawiający wymaga, aby faktycznie zrealizowana część zamówienia wypełniała wymogi określone przez Zamawiającego.2) będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia zespołem osób zdolnych do wykonania tego zamówienia to jest co najmniej:2.1) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika zespołu spełniającą łącznie następujące wymagania:- posiadającą wykształcenie wyższe,- posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie utrzymaniowe lub rozwojowe systemów informatycznych,- która kierowała realizacją co najmniej jednej usługi utrzymującej lub rozwijającej systemy informatyczne lubinfrastrukturę IT klienta zatrudniającego min. 300 pracowników,oraz2.2) minimum czterema konsultantami, każdy z co najmniej rocznym doświadczeniem wdrożeniowym lub utrzymaniowym lub rozwojowym systemów informatycznych, obejmującym bezpośrednią (dedykowaną fizyczną obecność personelu w siedzibie klienta w godzinach jego pracy) obsługę w biurach/budynkach, którzy łącznie posiadajądoświadczenie:• w utrzymaniu i administracji serwerów fizycznych oraz wirtualnych,• w utrzymaniu i administracji serwerów baz danych MSSQL oraz ORACLE,• w utrzymaniu i administracji sieci komputerowej,• w utrzymaniu i administracji komputerów, laptopów i urządzeń peryferyjnych,• w utrzymaniu i administracji centrali i sieci telefonicznej,• administrowaniu systemami AD wraz tworzeniem programów w języku PowerShell,• administrowaniu system Office365 za pomocą interfejsu graficznego, jak i za pomocą PowerShell,• administrowaniu systemem obsługi studiów USOS,• administrowaniu systemem antywirusowym ESET w instalacji z centralną konsolą,• administrowaniu systemem ERP (Simple.ERP lub TETA),• administrowaniu systemem CMS opartym na WordPress.Doświadczenie zawodowe osób wchodzących w skład zespołu jest również objęte pozacenowym kryterium oceny ofert – w przypadku posiadania przez co najmniej jedną spośród skierowanych do realizacji zamówienia osób określonego doświadczenia spełniającego kryteria opisane w Rozdz. XVII SWZ, oferta Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w tym Rozdz., o ile Wykonawca wykaże to w swojej ofercie, w „Wykazie osób”.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Eksploatacja Platformy MSIM w ramach projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM
Dodano: 2024-04-05 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług związanych z dostarczeniem i zapewnieniem dostępności narzędzia Platforma MSIM
Dodano: 2024-02-26 - Usługi Subskrypcji Oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni
Dodano: 2024-01-16 - Asysta techniczna na Zintegrowany System Zarządzania Nieruchomościami GRANIT
Dodano: 2024-01-11 - Usługi Subskrypcji Oprogramowania Currenda dla Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni
Dodano: 2023-12-09 - Rozbudowa funkcjonującego na Politechnice Krakowskiej systemu wspierającego proces gromadzenia oraz zarządzania osiągnięciami naukowymi Politechniki Krakowskiej.
Dodano: 2023-11-02 - (ZP.262.4.2023) Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe
Dodano: 2023-06-19 - Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania i naprawy sprzętu komputerowego w Małopolskim Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym im. Prof. Bogusława Frańczuka
Dodano: 2022-08-19 - Kompleksowa obsługa informatyczna Akademii Ignatianum w Krakowie
Dodano: 2022-08-11 - "Kompleksowa obsługa infrastruktury i systemów informatycznych RCKiK w Krakowie."
Dodano: 2022-08-04