Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa informatyczna Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie

UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, ul. Mikołaja Kopernika 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
    ul. Mikołaja Kopernika 26
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 357244777
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa informatyczna Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej obsługi informatycznej Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przez okres dwunastu kolejno następujących posobie miesięcy, przy czym Zamawiający zastrzega, że zakres zamówienia może zostać rozszerzony zależnie od jego bieżących potrzeb, stąd przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Szczegółowy opis i zakres zamówienia (podstawowego i prawa opcji) zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne) zawiera załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej obsłudze infrastruktury IT uczelni wyższej, obejmujące bezpośrednią (dedykowaną fizyczną obecność personelu u klienta w godzinach jego pracy) obsługę w biurach/budynkach podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane, obejmujące:• zarządzanie systemem obsługi studiów USOS,• zarządzanie systemem klasy ERP, SIMPLE.ERP lub TETA,• zarządzanie systemem Office365,• zarządzanie systemem antywirusowym ESET,• zarządzanie Systemem CMS opartym na WordPress,- o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każda, świadczonej nieprzerwanie w okresie min. 12 miesięcy. W przypadku wykazywania przez Wykonawcę usługi nadal wykonywanej, Zamawiający wymaga, aby faktycznie zrealizowana część zamówienia wypełniała wymogi określone przez Zamawiającego.2) będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia zespołem osób zdolnych do wykonania tego zamówienia to jest co najmniej:2.1) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika zespołu spełniającą łącznie następujące wymagania:- posiadającą wykształcenie wyższe,- posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie utrzymaniowe lub rozwojowe systemów informatycznych,- która kierowała realizacją co najmniej jednej usługi utrzymującej lub rozwijającej systemy informatyczne lubinfrastrukturę IT klienta zatrudniającego min. 300 pracowników,oraz2.2) minimum czterema konsultantami, każdy z co najmniej rocznym doświadczeniem wdrożeniowym lub utrzymaniowym lub rozwojowym systemów informatycznych, obejmującym bezpośrednią (dedykowaną fizyczną obecność personelu w siedzibie klienta w godzinach jego pracy) obsługę w biurach/budynkach, którzy łącznie posiadajądoświadczenie:• w utrzymaniu i administracji serwerów fizycznych oraz wirtualnych,• w utrzymaniu i administracji serwerów baz danych MSSQL oraz ORACLE,• w utrzymaniu i administracji sieci komputerowej,• w utrzymaniu i administracji komputerów, laptopów i urządzeń peryferyjnych,• w utrzymaniu i administracji centrali i sieci telefonicznej,• administrowaniu systemami AD wraz tworzeniem programów w języku PowerShell,• administrowaniu system Office365 za pomocą interfejsu graficznego, jak i za pomocą PowerShell,• administrowaniu systemem obsługi studiów USOS,• administrowaniu systemem antywirusowym ESET w instalacji z centralną konsolą,• administrowaniu systemem ERP (Simple.ERP lub TETA),• administrowaniu systemem CMS opartym na WordPress.Doświadczenie zawodowe osób wchodzących w skład zespołu jest również objęte pozacenowym kryterium oceny ofert – w przypadku posiadania przez co najmniej jedną spośród skierowanych do realizacji zamówienia osób określonego doświadczenia spełniającego kryteria opisane w Rozdz. XVII SWZ, oferta Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w tym Rozdz., o ile Wykonawca wykaże to w swojej ofercie, w „Wykazie osób”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach