Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim

Powiat Ostrowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 476 965 , fax. 412 476 610
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowiecki
    ul. Iłżecka 37
    27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 476 965, fax. 412 476 610
    REGON: 29101853700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania: część I - „Obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Iłżeckiej 3 z wyłączeniem Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru" część II - „Obsługa informatyczna Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Wardyńskiego 1” 2.Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania zamówienia określają Umowy stanowiące załącznik Nr 7 do SIWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do Umowy Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usługi. Dla wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, lub dalszy Podwykonawca zatrudni osoby, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z dnia 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia w zakresie wykonywanych prac: 1. Wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracownika do usuwania awarii sprzętu komputerowego. (dla części I i II zadania.) 2. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz osób zatrudnionych bezpośrednio przy realizacji zamówienia i dokumenty poświadczające formę zatrudnienia. 3. W trakcie trwania umowy, każdorazowo na wniosek Zamawiającego Wykonawca przedłoży do wglądu dokumenty, które określą wyłącznie formę oraz okres zatrudnienia pracowników wymienionych w ust. 1. 4. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 3 Zamawiający naliczy Wykonawcy karę w wysokości 5 000,00 zł brutto. W przypadku powtórnego nieprzedłożenia przez Wykonawcę wymienionych dokumentów okresie 7 dni od daty pierwszego wniosku o ich udostępnienie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z winy Wykonawcy naliczając karę umowną w wysokości 10 000,00 zł brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72222300-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach