Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3704401 , fax. 071 3704401
  • Data zamieszczenia: 2013-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu
    ul. Podwale 30 30
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3704401, fax. 071 3704401
    REGON: 00068361900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Krzyków posiada portal internetowy za pośrednictwem, którego składane będą zamówienia na materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących oraz zgłaszane będą drukarki do naprawy. Przepływ informacji oparty jest na generowaniu dziennego zamówienia /zgłoszenia serwisowego. Każde zamówienie musi być realizowane w całości. System zgłaszania drukarek do naprawy działa analogicznie jak składanie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne. Portal ten będzie jednocześnie tworzyć historię zamówień oraz kontaktów Wykonawcy z Zamawiającym. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, a w tym m.in. dostawę, wymianę i utylizację materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację drukarek, usuwanie awarii drukarek w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, naprawy sprzętu objętego niniejszą usługą przez okres trwania umowy, które będą rozliczane w ramach ceny za 100 stron wydruku; Prognozowana ilość stron do wydruku - do 3 900 000 storn formatu A4 Wykonawca będzie wystawiał fakturę na podstawie ilości wydruków uzyskanych ze specjalistycznego programu (NVISION) wdrożonego przez Zamawiającego we wszystkich jego siedzibach lub bezpośrednio odczytanych z drukarek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach