Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
- Data zamieszczenia: 2020-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
REGON: 00066099500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Załącznik Nr 3 do SIWZ zawiera wykaz jednostek organizacyjnych Miasta Leszna. 4. Inne informacje dla Wykonawcy o sytuacji finansowej Zamawiającego – Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zadłużenia wymagalnego wobec ZUS, Urzędów Skarbowych oraz z tytułu zaciągniętych kredytów i wyemitowanych obligacji. 6. Zamawiający oświadcza, że terminowo obsługuje zaciągnięte kredyty i wywiązuje się z warunków umów kredytowych i umów wyemitowanych obligacji. 7. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w „Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących Załącznik Nr 8 do SIWZ, zgodnie z zapisami Rozdziału 17 niniejszej SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U z 2020 r., poz. 1320), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: przyjmowanie przelewów do realizacji w tym samym banku, przyjmowanie przelewów do realizacji w innych bankach, przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe, dokonywanie wypłat gotówkowych, wydawanie zaświadczeń, opinii i historii prowadzenia rachunków bankowych, sporządzanie wyciągów bankowych, prowadzenie obsługi kasowej w punktach kasowych. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. 9. Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w ust. 8 powyżej czynności na rzecz Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 5 dni roboczych, kopii umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi ww. prace, - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 11. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 10 i ust. 11 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. 12. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.bip.leszno.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 2 lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że: • posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1896) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego. UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez grupę Wykonawców (Konsorcjum), Zamawiający uzna powyższy warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli każdy z członków Konsorcjum będzie posiadał zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1896) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego. W przypadku banków zagranicznych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe, w miejsce w/w dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddziału. W przypadku instytucji kredytowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe w miejsce w/w dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz dowód otrzymania przez Komisję Nadzoru Finansowego od właściwych władz nadzorczych państwa macierzystego stosownego zawiadomienia/informacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Wraz z ofertą należy złożyć: a)oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 niniejszej SIWZ (Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ), UWAGA! Zamawiający informuje, iż nie należy załączać do Oferty dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 6 niniejszej SIWZ. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą składane dopiero, na wezwanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. 3. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Pleszew oraz jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem linii kredytowej w okresie od dn. 01.02.2024r. do dn. 31.01.2027r.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-12-23 - Prowadzenie bankowej obsługi Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oraz jej trzydziestu jeden jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-19 - Kompleksowa obsługa bankowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy wraz z otwarciem odnawialnej linii kredytowej w rachunku bieżącym w wysokości do 3.000.000,00 zł.
Dodano: 2020-09-18 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego w okresie od września 2020 do sierpnia 2024
Dodano: 2020-08-11 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego w okresie od września 2020 do sierpnia 2024
Dodano: 2020-07-28 - Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Dodano: 2020-07-08 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowo oraz jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-06-12 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szydłowo oraz jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-05-22 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2019-11-21