Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica.

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Wiązownica.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Wiązownica przez okres 48 miesięcy, tj. od dnia 01.07.2017r. do dnia 30.06.2021r. Obsługa obejmuje: 1.1 otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE), rachunku sum depozytowych, 1.2 oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 1.3 przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Wiązownica, we wszystkie dni robocze roku, w godzinach 8:00 – 15:00, 1.4 realizowanie wypłat gotówkowych świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, z funduszu alimentacyjnego dla osób fizycznych na podstawie zatwierdzonych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy lub w zastępstwie przez osoby upoważnione, wskazane w karcie wzorów podpisów, list wypłat, 1.5 lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, 1.6 automatyczne przeksięgowanie, po zamknięciu dnia operacyjnego salda środków pieniężnych z rachunku bieżącego Gminy oraz z rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych na rachunek lokaty typu overnight (O/N), 1.7 realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w czasie rzeczywistym bez opłat, 1.8 realizację wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET, 1.9 realizację poleceń przelewów we wszystkie dni robocze roku, 1.10 objęcie systemem bankowości elektronicznej gminy i jednostek organizacyjnych, bez opłat za instalację i użytkowanie. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić dostęp do rachunku na dowolnym komputerze Zamawiającego spełniającym wymogi techniczne, poprzez dostęp za pośrednictwem przeglądarki internetowej. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, przy czym opłata za przelew papierowy nie może być wyższa niż za przelew elektroniczny. 1.11 wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 1.12 wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach