Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY RADŁÓW I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY RADŁÓW W OKRESIE OD 01.02.2018 R. DO 31.01.2022 R.

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33130 Radłów, ul. Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 782 044 , fax. 146 782 818
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7
    33130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 146 782 044, fax. 146 782 818
    REGON: 54565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY RADŁÓW I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY RADŁÓW W OKRESIE OD 01.02.2018 R. DO 31.01.2022 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Radłów i jednostek organizacyjnych Gminy Radłów, obejmująca: I. w zakresie budżetu Gminy Radłów  rachunek bieżący-podstawowy,  rachunek pomocniczy –dochody wydatki i inne wg. potrzeb,  rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,  rachunek sum depozytowych,  udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym, II. w zakresie jednostek organizacyjnych Gminy Radłów 1) rachunki bieżące następujących jednostek organizacyjnych:  Urząd Miejski w Radłowie  Zespół Szkół w Radłowie,  Zespół Szkół w Zabawie,  Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Radłowskiej,  Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlcu,  Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radłowie,  Zakład Eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody w Niwce. 2) rachunki zakładowego Funduszu świadczeń socjalnych następujących jednostek organizacyjnych:  Urząd Miejski w Radłowie  Zespół Szkół w Radłowie,  Zespół Szkół w Zabawie,  Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Radłowskiej,  Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlcu,  Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radłowie,  Zakład Eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody w Niwce. Uwaga: umowy na obsługę bankową będą sporządzane i zawierane odrębnie z każdą jednostką organizacyjną po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i wyborze najkorzystniejszej oferty. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje realizację czynności bankowych ujętych w kwestionariuszu ofertowym. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:  wypłaty gotówki przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne z rachunków bieżących i pomocniczych,  sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych,  druki czeków gotówkowych i opłat za zaświadczenia i opinie bankowe. 4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawcę przez musi być zgodne z SIWZ oraz Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności z art. 36 a i 36 b. Wykonawca może powierzyć do wykonania podwykonawcy jedynie obsługę kasową. Wszelkie inne czynności związane z realizacją Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać samodzielnie. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej przy zastosowaniu aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust. 1 ustawy Pzp. 9. Wykonawca określi w formularzu ofertowym cenę brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację zamówienia. 10. Oudzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają siedzibę centrali, oddziału, filii lub punkt kasowy w mieście Radłów, lub którzy uruchomią najpóźniej do dnia 01.02.2018 r. oddział, filię lub punkt kasowy z możliwością pobierania gotówki z kasy Urzędu Miejskiego w Radłowie. Warunek ten zostanie zweryfikowany na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1. W przypadku zadeklarowania przez wykonawcę uruchomienia siedziby centrali, oddziału, filii lub punktu kasowego w mieście Radłów do dnia 01.02.2018 r., zobowiązany będzie on do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wykonanie tego zobowiązania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, w tym do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, na terenie Rzeczypospolitej Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.), a w przypadku: • określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe – inny dokument, potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy – Prawo bankowe, • lub w przypadku banków przekształconych z państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów, • lub w przypadku zagranicznych instytucji finansowych w rozumieniu ustawy – Prawo bankowe – w miejsce w/w dokumentów należy przedłożyć odpowiedni dokument z kraju (siedziby) Wykonawcy, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Formularza ofertowego, którego wzór określony został w Załączniku Nr 1 do siwz, każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu-wzór określony w Załączniku Nr 3 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych niniejszą siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust.1 niniejszej siwz - wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Nr 3 do siwz; 3) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany, 4) projekty umów o których mowa w Rozdziale XVI SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej siwz, dotyczące tych podmiotów. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 5 i 6 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 6 pkt. 2, składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 7 pkt. 1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione odpowiednio w terminach określonych w Rozdziale VI ust. 7 pkt. 1) SIWZ. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.gminaradlow.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 pzp): • W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 pzp), • Złożenie w ofercie oryginału pełnomocnictwa wszystkich stron określające w szczególności: określenie postępowania którego dotyczy; listę wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; cel działania; sposób ich działania; sposób odpowiedzialności - zgodnie z art. 141 pzp wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców; zakres umocowania pełnomocnika, oznaczenia że pełnomocnictwo będzie ważne co najmniej w terminie związania ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców w tym pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach