Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ożarowice i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2022 r.

Gmina Ożarowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-625 Ożarowice, Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 857 222 , fax. 322 845 024
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ożarowice
    Dworcowa 15
    42-625 Ożarowice, woj. śląskie
    tel. 322 857 222, fax. 322 845 024
    REGON: 54278700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozarowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ożarowice i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ożarowice i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2022 r.: W skład jednostek organizacyjnych Gminy Ożarowice wchodzą: 1) Gmina Ożarowice, 2) Urząd Gminy Ożarowice, 3) Gminny Zespół Oświaty i Wychowania, 4) Przedszkole w Ożarowicach, 5) Przedszkole w Tąpkowicach, 6) Szkoła Podstawowa w Ożarowicach, 7) Szkoła Podstawowa w Tąpkowicach, 8) Szkoła Podstawowa w Zendku, 9) Ośrodek Pomocy Społecznej, 10) Zakład Gospodarki Komunalnej. Poniżej przedstawiamy szczegółowy wykaz danych niezbędnych do wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na poszczególne jednostki: 1) i 2) Gmina Ożarowice + Urząd Gminy Ożarowice: 1. 2 konto podstawowe (Gmina, Urząd Gminy), 16 kont pomocniczych, w tym płatności masowe 2 konta – podatki, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 2. Ilość wykonywanych przelewów: 1900 3. Ilość wpłat na konta : 11015 w tym identyfikacja płatności masowych 11.000 W ramach kont masowych posiadamy: rachunek masowy „podatki”, rachunek masowy „gospodarowanie odpadami komunalnymi”. W ramach rachunku masowego „podatki” posiadamy ok. 3.000 kont, średnia liczba operacji rocznie wynosi 7500 szt. W ramach rachunku masowego „gospodarowanie odpadami komunalnymi” posiadamy ok. 1750 kont, średnia liczba operacji rocznie wynosi 20.000 szt. 3) Gminy Zespół Oświaty i Wychowania Ożarowice 1. 1 konto podstawowe, 1 konta pomocnicze 2. Ilość wykonywanych przelewów: 867 3. Ilość wpłat na konta : 389 4) Przedszkole w Ożarowicach 1. 1 konto podstawowe, 2 konta pomocnicze, w tym płatności masowe 2 – wyżywienie i opłata za korzystanie, 2. Ilość wykonywanych przelewów: 749 3. Ilość wpłat na konta : 959 w tym identyfikacja płatności masowych 701 5) Przedszkole w Tąpkowicach 1. 1 konto podstawowe, 2 konta pomocnicze, w tym płatności masowe 2 – wyżywienie i opłata za korzystanie, 2. Ilość wykonywanych przelewów: 837 3. Ilość wpłat na konta : 1400 w tym identyfikacja płatności masowych 1.106 6) Szkoła Podstawowa w Ożarowicach 1. 1 konto podstawowe, 1 konta pomocnicze, w tym płatności masowe – wyżywienie 2. Ilość wykonywanych przelewów: 722 3. Ilość wpłat na konta : 719 w tym identyfikacja płatności masowych 633 7) Szkoła Podstawowa w Tąpkowicach 1. 1 konto podstawowe, 1 konta pomocnicze, w tym płatności masowe – wyżywienie 2. Ilość wykonywanych przelewów: 1438 3. Ilość wpłat na konta : 1440 w tym identyfikacja płatności masowych 1.243 8) Szkoła Podstawowa w Zendku 1. 1 konto podstawowe, 2 konta pomocnicze, w tym płatności masowe 2 – wyżywienie i opłata za korzystanie, 2. Ilość wykonywanych przelewów: 1521 3. Ilość wpłat na konta : 1733 w tym identyfikacja płatności masowych 1.440 9) Ośrodek Pomocy Społecznej w Ożarowicach 1. 1 konto podstawowe, 2 konta pomocnicze 2. Ilość wykonywanych przelewów: 6546 10) Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach 1. 1 konto podstawowe, 4 konta pomocnicze 2. Ilość wykonywanych przelewów: 1774 3. Ilość wpłat na konta : 11.598 Z całości wykonywanych przelewów ilość przelewów wewnętrznych stanowi 25%, a przelewów zewnętrznych 75%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach