Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych

Gmina Lubasz ogłasza przetarg

  • Adres: 64720 Lubasz, ul. B. Chrobrego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 60 12 , fax. 67 255 64 62
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubasz
    ul. B. Chrobrego 37
    64720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 60 12, fax. 67 255 64 62
    REGON: 57079110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubasz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i prowadzenie przez wykonawcę (bank) obsługi rachunków bankowych Gminy Lubasz oraz jednostek określonych w niniejszej specyfikacji, a w szczególności: a) rachunku bieżącego budżetu Gminy Lubasz, na który wpływać będą dochody Gminy Lubasz, oraz z którego przekazywane będą środki na wydatki jednostek organizacyjnych Gminy Lubasz, rozchody, a także konsolidowane środki z rachunków bankowych i w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągnięcia kredytu odnawialnego (kredyt w rachunku bieżącym) do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy; b) rachunków bieżących Gminy Lubasz jako jednostki budżetowej oraz poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy Lubasz objętych zamówieniem, c) innych rachunków budżetu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. takich jak: rachunek dotacji, rachunek dochodów Skarbu Państwa, rachunki otwarte na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych środkami z Unii Europejskiej (UE) oraz z innych źródeł zewnętrznych, rachunków funduszy celowych, specjalnych, Pracowniczych Kas Zapomogowo Pożyczkowych, wydzielone rachunki dochodów jednostek oświatowych, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunki kaucji i depozytów, rachunki przedpłat na sprzedaż nieruchomości Gminy Lubasz, indywidualnych rachunków służących wpłacaniu przez mieszkańców opłat związanych z zagospodarowaniem odpadów komunalnych, podatków lokalnych i innych wynikających z przepisów prawa; d) udzielenie poręczeń, e) gromadzenia środków finansowych Zamawiającego na oprocentowanych rachunkach – lokat opartych na oprocentowaniu WIBID 1M. Są one wskaźnikami zmiennymi; f) wypłaty świadczeń socjalnych, g) wydawanie blankietów czekowych bez dodatkowych opłat, h) świadczenie usług konsultacyjno-doradczych, i) prowadzenie przez bank konsolidacji sald dla wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych. Środki zgromadzone na skonsolidowanym rachunku obniżają kwotę zadłużenia w rachunku bankowym budżetu Gminy Lubasz - w przypadku występowania tego zadłużenia, a w przypadku salda dodatniego są przedmiotem lokaty typu overnight łącznie z pozostałymi środkami na rachunku budżetu Gminy Lubasz, oprocentowane w oparciu o stawkę (WIBID skorygowany o marżę banku). Konsolidacji podlegają codziennie wszystkie środki, niezależnie od ich wielkości pozostające na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego. Bank przekazywał będzie Zamawiającemu miesięczne raporty z konsolidacji sald (nie rzadziej niż pierwszego dnia roboczego miesiąca za m-c poprzedni), j) umożliwienie Zamawiającemu podglądu na wszystkie swoje uruchomione rachunki bankowe oraz jednostek organizacyjnych wskazanych przez Zamawiającego; k) otwarcie rachunków bankowych Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych, o których mowa poniżej w SIWZ ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych); l) otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego; składanie wniosków o otwarcie nowych rachunków bankowych odbywać się będzie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub w wersji papierowej; dodanie nowego użytkownika bankowości elektronicznej odbywać się będzie za pośrednictwem wniosku wypełnionego i wysłanego za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub w wersji papierowej; ł) nieodpłatne wydawanie na wniosek zamawiającego opinii o wywiązywaniu się Zamawiającego z obowiązków wobec banku, oraz innych zaświadczeń, związanych z prowadzoną obsługą bankową. 2) Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego (home-banking) oraz jego serwisowania. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. System musi umożliwiać w szczególności: a) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Zamawiającego; b) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych; c) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą bankową oraz prowadzić w tym okresie archiwum; d) składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, w tym kredytowych; e) weryfikację danych kontrahenta na rzecz którego dokonywane są płatności w systemie bankowości elektronicznej przez zamawiającego z numerem jego rachunku bankowego; f) składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania przed wysłaniem do Wykonawcy; g) dostęp upoważnionym pracownikom Zamawiającego do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych poprzez system; i) import potwierdzeń przelewów z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego zamawiającego; j) import wyciągów bankowych w formie elektronicznej z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego Zamawiającego; k) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone); l) zapewnienie w instalowanym systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy, tj.: jednoznacznej identyfikacji użytkowników w procesie logowania się do systemu, dodatkowego uwierzytelnienia użytkownika i sprawdzenia jego uprawnień przy korzystaniu z usług aktywnych, szyfrowania transmisji danych, automatycznej blokady konta użytkownika po 5 próbach dostępu z błędnie podanym hasłem z możliwością odblokowania konta poprzez autoryzowany kontakt telefoniczny zablokowanego użytkownika ze specjalistą wsparcia systemu bankowości internetowej (Zamawiający nie wyraża zgody na odblokowanie konta użytkownika poprzez wysyłanie nowego hasła dostępu wiadomością sms), tworzenia rejestru czynności użytkowników; ł) aktywacja usługi JPK (Jednolity Plik Kontrolny), możliwość generowania JPK za wskazany zakres dat, możliwość ustawienia cykliczności generowania JPK, obsługa płatności podzielonej. Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy bezpłatnie: - udzielić Zamawiającemu niewyłącznej licencji na system; - dostarczyć i zainstalować u zamawiającego oprogramowanie umożliwiające korzystanie z sytemu online oraz bezpłatnie aktualizować wersję oprogramowania; - wdrożyć u Zamawiającego i we wszystkich jednostkach organizacyjnych objętych zamówieniem jednolite oprogramowanie i akcesoria oraz urządzenia systemu elektronicznej obsługi oraz zapewnić jego aktualizowanie w okresie trwania umowy; - przeszkolić pracowników; - zapewnić serwis obsługi zainstalowanych urządzeń i oprogramowania. W ramach usługi serwisowej systemu Wykonawca będzie sprawował stałą i kompleksową opiekę nad systemem, w tym nadzór i kontrolę nad integralnością struktury systemu, tak aby zapewnić prawidłową pracę urządzeń komputerowych i sprawne funkcjonowanie systemu, a także zapewnić pomoc telefoniczną użytkownikowi w zakresie systemu obsługi - pomoc techniczną i wsparcie związane z obsługa systemu. W przypadku planowania jakiejkolwiek zmiany systemu lub formatu wymiany danych niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania banku, Wykonawca musi zawiadomić zamawiającego o takiej zmianie z wyprzedzeniem sześciomiesięcznym, pozwalającym na terminową modyfikację systemu informatycznego Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić korzystanie z automatycznej komunikacji z systemem finansowo-księgowym zamawiającego (jak również jednostek organizacyjnych wymienionych w niniejszym SIWZ poprzez wymianę plików danych źródłowych z systemu bankowego. Po zakończeniu realizacji umowy wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez zamawiającego w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 3) Nie pobieranie prowizji i opłat od dokonywanych wpłat gotówkowych od wpłacającego, który będzie dokonywał płatności na rachunek(-i) bankowy(-e) zamawiającego i wszystkich jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem we wszystkich punktach kasowych banku – Wykonawcy umowy. 4) Nie pobieranie prowizji i opłat od dokonywanych wypłat gotówkowych (w tym również dewiz) z rachunków Zamawiającego i wszystkich jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem, w tym również w formie wypłat elektronicznych we wszystkich punktach kasowych Wykonawcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Lubasz. 5) Zapewnienie dokonywania wpłat gotówkowych w formie zamkniętej, m.in. za pomocą wrzutni nocnej. 6) Zapewnienie w Urzędzie Gminy Lubasz Identyfikacji Płatności Masowych (Informatyczny System Masowych Płatności) umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez zamawiającego. Informatyczny System Płatności Masowych dotyczy następujących rodzajów wpłat z tytułu: - użytkowania wieczystego gruntów Gminy; - użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa; - gospodarowania odpadami komunalnymi; - podatku od nieruchomości; - podatku od środków transportu; - podatku rolnego; - podatku leśnego; - opłaty skarbowej; rozpoznawalnych po identyfikatorze konta bankowego oraz identyfikatorze wpłaty i polega na: a) przeprowadzeniu rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji płatniczych na rachunkach wirtualnych zamawiającego (wpłat gotówkowych, poleceń przelewu, w tym dokonywanych przy użyciu systemu bankowości elektronicznej, wpłat otrzymywanych z urzędów pocztowych lub innych banków); b) uznaniu rachunku bieżącego kwotami przetworzonymi płatności masowych w tym samym dniu roboczym, w którym przetwarzane (wpłacone) były płatności masowe; c) zapisywaniu na rachunku bieżącym sumarycznej kwoty zrealizowanych dyspozycji płatniczych w tym samym dniu roboczym banku, w którym były przetwarzane płatności masowe; d) generowaniu i przekazywaniu informacji o masowych płatnościach dokonywanych na rzecz zamawiającego (plik wyjściowy) za pomocą bankowości elektronicznej; plik wyjściowy powinien być udostępniany najpóźniej w następnym dniu roboczym banku do godziny 9 rano następującym po dniu przetwarzania płatności masowych; e) przekazywaniu pełnych informacji w pliku wyjściowym dla zamawiającego o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku w innym banku (pod warunkiem korzystania z systemu ELIXIR/SORBNET i możliwości przekazania takich informacji z banku dłużnika do banku Zamawiającego) oraz reklamacjach i dokonanych zwrotach. 7) Zapewnienie możliwości umieszczania w danym dniu wolnych środków pieniężnych przez zamawiającego (łącznie z wpływami z ostatniej sesji rozliczanej przez bank) wraz z wpływami z konsolidacji na lokatach typu overnight i/lub weekendowych (dotyczy wyłącznie rachunku bankowego budżetu Gminy Lubasz). Oprocentowanie środków pieniężnych oparte będzie na zmiennej stawce WIBID 1M dla złotowych depozytów międzybankowych overnight o wartości notowania z dnia, w którym zakładana jest lokata, skorygowanej o marżę banku w wysokości podanej w % w ofercie przetargowej. 8) Zapewnienie możliwości zaciągania kredytu w bieżącym rachunku bankowym prowadzonym dla budżetu Gminy Lubasz do wysokości określonej corocznie uchwałą budżetową (dotyczy wyłącznie rachunku bankowego budżetu Gminy Lubasz). Wysokość kredytu ustalana będzie każdorazowo w umowie z bankiem na warunkach wynikających z niniejszym SIWZ w momencie potrzeby jego zaciągnięcia. Kwota maksymalna takiego kredytu jest corocznie określana w uchwale budżetowej. Z uwagi na roczny charakter budżetu zamawiający dla celów oceny ofert przyjął, że limit roczny tego kredytu w poszczególnych latach wynosi 2,5 mln zł. Kredyt w rachunku bieżącym zaciągany jest wyłącznie w trakcie roku budżetowego, jego stan na początek i koniec roku wynosi 0. Kredyt w rachunku bieżącym udzielany będzie na następujących warunkach: a) formą zabezpieczenia kredytu w rachunku bieżącym jest weksel in blanco i pełnomocnictwo do pobierania środków z rachunku bieżącego; b) oprocentowanie oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M dla pożyczek międzybankowych o wartości notowania z dnia, w którym zaciągany jest kredyt w rachunku bieżącym, skorygowanej o marżę banku od kwoty uruchomionego kredytu w wysokości podanej w % w ofercie przetargowej; c) jednorazowa prowizja bankowa pobierana będzie od kwoty uruchomionego kredytu w wysokości podanej w % w ofercie przetargowej - wysokość prowizji banku nie może być wyższa niż 0,50% wartości kredytu; d) Wykonawca nie będzie pobierał innych prowizji oraz jakichkolwiek innych dodatkowych opłat od udzielonego kredytu (za złożenie wniosku, za rozpatrzenie wniosku, przygotowawczej, za gotowość/zaangażowanie/ od uruchomienia kredytu, za niewykorzystaną kwotę kredytu, itp.); e) kredyt w rachunku bieżącym będzie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Lubasz, a co oznacza, że podlega on spłacie ostatniego dnia roboczego danego roku, a w ostatnim roku obowiązywania umowy - ostatniego dnia obowiązywania umowy; f) uruchomiony kredyt Zamawiający może wykorzystać w dowolnej wysokości bez wcześniejszego informowania Wykonawcy; g) od kwoty wykorzystanego kredytu wykonawca będzie naliczał i pobierał odsetki w miesięcznych okresach obrachunkowych z dołu w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu każdego okresu obrachunkowego, a w ostatnim roku obowiązywania umowy ostatniego dnia obowiązywania umowy; h) zapłata odsetek będzie następowała wg następującej procedury: Wykonawca na pokrycie odsetek będzie pobierał środki z rachunku bieżącego Zamawiającego lub też w dniu naliczenia odsetek Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o wysokości odsetek, a Zamawiający niezwłocznie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej wyda dyspozycję ich zapłaty, może to spowodować powstanie lub zwiększenie salda Wn w rachunku. 9) Wymogi bezpieczeństwa: a) System bankowości elektronicznej (zwany dalej systemem) musi prawidłowo działać w środowisku Zamawiającego (stacje robocze Zamawiającego pracują pod kontrolą systemów: Windows 7, Windows 8.1 oraz Windows 10 (przy czym system powinien współpracować zawsze z najnowszymi wersjami wymienionych systemów operacyjnych oraz zachować pełną funkcjonalność). System powinien być przystosowany do wyświetlania w rozdzielczości ekranu 1280 x 1024 lub wyższej. b) Wykonawca musi zapewniać całodobową ochronę systemu przed atakami cyberprzestępców z wyłączeniem stacji roboczych i infrastruktury teleinformatycznej zamawiającego. c) Udostępniony przez Wykonawcę system musi umożliwiać autoryzację zleceń z wykorzystaniem certyfikatu cyfrowego, wpisywane hasła muszą być maskowane. d) System musi zapewniać pełną rozliczalność na poziomie wykonanych przez pracownika Zamawiającego operacji. e) System musi zapewniać zarządzanie uprawnieniami dla poszczególnych użytkowników przez uprawnionego pracownika Zamawiającego na poziomie funkcji systemu oraz poszczególnych rachunków. f) System musi spełniać wymogi powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych. 10) Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętych zamówieniem wyciągi bankowe w formie pliku elektronicznego oraz pliku elektronicznego do wydruku w formacie PDF/WORD najpóźniej do godziny 9:00 następnego dnia roboczego. Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 poz. 1876 ze zm.) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości przekazania wyciągów w formie elektronicznej, wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. Wyciągi muszą zawierać: a) wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności; b) informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie; c) pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełna nazwę posiadacza rachunku, informacje o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, kurs jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokatach, kwotach i okresach naliczonych odsetek, aktualnego oprocentowania środków na rachunku; d) na żądanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty na rachunek Zamawiającego. Ponadto Zamawiający będzie miał możliwość codziennego odbioru tj. od godziny 9.00 kompletnych wyciągów bankowych z dnia poprzedniego, w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego. 11) Realizowanie przelewów krajowych i zagranicznych: a) dokonywanie przelewów wewnątrz banku. Za dokonanie przelewu wykonawca nie będzie pobierał opłaty; b) dokonywanie przelewów poza bank wykonawcy. Za dokonanie przelewu wykonawca nie będzie pobierał opłaty. Realizacja zlecenia płatności wewnątrz banku Wykonawcy umowy i poza bank wykonawcy nastąpi w dniu złożenia zlecenia, łącznie z przekazaniem środków do banku beneficjenta. Nie dopuszcza się możliwości przetrzymywania zlecenia w banku, u beneficjenta muszą one zostać uznane w pierwszym możliwym do przeprowadzenia przez bank czasie. Zamawiający wymaga aby przelewy dotyczące wynagrodzeń na rachunki osobiste pracowników Urzędu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych Gminy Lubasz wewnątrz banku i poza bank realizowane były w dniu złożenia zlecenia, łącznie z przekazaniem środków na rachunek osobisty (wewnątrz banku) lub z przekazaniem środków do banku beneficjenta. Nie dopuszcza się możliwości przetrzymywania zlecenia w banku, u beneficjenta muszą one zostać uznane w pierwszym możliwym do przeprowadzenia przez bank przelewie; c) z tytułu wypłat świadczeń socjalnych realizowanych przez Wykonawcę w kasie banku będzie pobierana prowizja; d) w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej zamawiający celem realizacji przelewu w formie papierowej w dniu jego złożenia dostarczy przelew do banku do godz. 14.00; e) w przypadku dopuszczenia przez system do zrealizowania transakcji nieautoryzowanych z winy wykonawcy, na Wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia strat z tytułu dopuszczenia przez system do zrealizowania transakcji nieautoryzowanych. 12) Postawienie (udostępnienie) zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji. 13) Bieżące oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach jednostek nie objętych konsolidacją (z wyjątkiem nieoprocentowanego rachunku dotacji z budżetu Państwa) w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną o marżę banku. Oprocentowanie na w/w warunkach w każdym dniu trwania umowy nie może być niższe od oprocentowania wynikającego ze standardowego oprocentowania stosowanego przez bank dla prowadzonych rachunków. Oprocentowanie środków na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego jako nie podlegające konsolidacji podlega odniesieniu na właściwe konta, jakiego dotyczą. 14) W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a) obsługę gotówkową w formie zamkniętej dla potrzeb Urzędu Gminy Lubasz i jednostek organizacyjnych (1 wrzutnia w placówce bankowej na terenie miejscowości Lubasz z zapewnieniem dostarczenia bezpiecznych kopert), wrzutnia pozostaje przez cały okres umowy własnością Wykonawcy; obsługa kasowa zamawiającego odbywać się będzie poza kolejnością w siedzibie banku, b) obsługa kasowa w zakresie wypłaty świadczeń socjalnych odbywać się będzie w kasie banku. W przypadku, gdy wykonawca nie posiada placówki na terenie Gminy Lubasz, Bank otworzy punkt kasowy (filię lub oddział) w miejscowości Lubasz lub złoży oświadczenie na druku stanowiącym załącznik do oferty, iż w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy na wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lubasz otworzy punkt kasowy swojego Banku w miejscowości Lubasz zapewniający pełną obsługę bankową gminy. Do momentu otwarcia punktu kasowego (oddziału lub filii), bank zagwarantuje codzienną obsługę budżetu gminy na terenie miejscowości Lubasz i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Gminy Lubasz i jednostek podległych gminie. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. c) Zamawiający będzie miał możliwość codziennego pobierania i odprowadzania gotówki na dowolne rachunki Zamawiającego w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego w godzinach od 8.00 do 16.00, d) szkolenie pracowników zamawiającego i pracowników jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem z zakresu obsługi systemu bankowości elektronicznej; f) dokonywanie przelewów w systemie „SORBNET, ELIXIR”, itp. bez prowizji. 15) Opłaty i prowizje za czynności objęte przedmiotem zamówienia pobierane będą wg następującej procedury: w dniu pobrania opłat wykonawca niezwłocznie poinformuje odrębnie każdą jednostkę organizacyjną objętą zamówieniem o ich wysokości, a dana jednostka niezwłocznie za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej wydaje dyspozycję w zakresie pobrania środków z rachunku bankowego. Informacja o jednostkach organizacyjnych Gminy Lubasz W skład jednostek organizacyjnych Gminy Lubasz wchodzą: - Urząd Gminy Lubasz, - Przedszkole Bajka w Lubaszu, - Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaszu, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Lubaszu, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Jędrzejewie, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłkowie, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Kruczu. Uwaga: Umowy na obsługę bankową będą sporządzane i zawierane odrębnie z każdą jednostką organizacyjną po rozstrzygnięciu przetargu. Jednostki organizacyjne Gminy jako strony umowy pokrywają samodzielnie koszty wynikające z prowadzenia dla nich rachunków bankowych i produktów bankowych związanych z prowadzeniem rachunku bankowego. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnych opłat i prowizji z tytułu: - otwarcia, prowadzenia i informacji o stanie rachunków bankowych (dotyczy rachunków zamawiającego i rachunków jednostek organizacyjnych gminy), - wpłat i wypłat gotówkowych, - realizacji poleceń przelewu, - udostępniania usługi płatności masowych, - sporządzania dziennych wyciągów bankowych i wydawania blankietów czekowych, - szkolenia, użytkowania sieciowego elektronicznego połączenia z bankiem z zastrzeżeniem zapisów określonych w SIWZ powyżej. Powyższe zapisy dotyczy rachunków Zamawiającego i jednostek organizacyjnych gminy. 16). Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osoby, które będzie wykonywać czynności związane z przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ. 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w pkt powyżej co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający nie wskazuje liczby osób, które mają być zatrudnione na umowę o pracę. W ramach wykonywania czynności kontrolnych, na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu, w szczególności wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Pierwsze oświadczenie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć najpóźniej w dniu podpisana umowy na kompleksową obsługę bankową Zamawiającego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych) za każdy taki przypadek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: a) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.) oraz b) jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli przepisy wymagają wpisu do Rejestru) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną