Gmina Grudziądz ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Wybickiego 38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4511111 , fax. 056 4511132
- Data zamieszczenia: 2011-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grudziądz
ul. Wybickiego 38 38
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4511111, fax. 056 4511132
REGON: 87111862600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Grudziądz i budżetów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2012-2014. Bankowa obsługa na ustalonych w postępowaniu warunkach obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa budżetu gminy Grudziądz oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2012-2014. Bankowa obsługa na ustalonych w postępowaniu warunkach obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy. Obsługa bankowa polegać będzie na: 1.otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych( bieżącego oraz rachunków pomocniczych, rachunków specjalnych, w tym rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej powyżej 50 2. bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku 3. realizacji poleceń przelewów zewnętrznych do obcych banków (możliwość realizacji papierowej w przypadku awarii systemu elektronicznego) - ok. 1000 4. przyjmowanie wpłat gotówkowych ( nie można przewidzieć ile) 5. dokonywanie wypłat gotówkowych 6. udostępnianie bezpłatnego systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników - ok. 7 stanowisk - ok. 8 osób 7. wydawanie codziennie wyciągów bankowych papierowych, które muszą być odzwierciedleniem wyciągów elektronicznych 8. pobieranie prowizji bankowych z jednego rachunku raz w miesiącu 9. automatyczne przenoszenie przez bank na rachunek podstawowy budżetu Gminy odsetek dopisanych do poszczególnych subkont wydatków wskazanych przez Zamawiającego. 10.wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego 11.automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach overnight i weekendowych 12. przyjmowanie innych negocjowanych każdorazowo lokat 13. uruchomienie kredytu krótkoterminowego na rachunku bieżącym do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej na każdy rok budżetowy obowiązywania umowy postawiony w ciągu 5 dni od daty obowiązywania umowy na obsługę budżetu do 31 grudnia każdego roku 14.obsługa kasowa świadczeniobiorców na terenie Gminy Grudziądz - wypłata świadczeń rodzinnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego przeznaczonego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w gminie Świedziebnia.
Dodano: 2016-05-31 - Kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 2.500.000 PLN
Dodano: 2013-11-09 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w kwocie 2 023 724,00 PLN na spłatę wcześniej zaciagniętych kredytów
Dodano: 2013-11-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 751 958,00 PLN na sfinansowanie spłat zobowiązań wynikających z zaciągniętych w latach minionych kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł na sfinansowanie spłat zobowiązań wynikających z zaciągniętych w latach minionych kredytów i pożyczek
Dodano: 2012-11-13 - Kredyt długoterminowy w wysokości 300.000,00- zł przeznaczony na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w gminie Świedziebnia.
Dodano: 2012-10-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długotermonowego w kwocie 111 000,00 PLN
Dodano: 2012-09-07 - Kredyt dwuletni w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000 PLN
Dodano: 2011-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00- zł na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Świedziebnia
Dodano: 2011-07-22 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta i Gminy Chodecz
Dodano: 2010-08-23