Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, ul. Moniuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 223 200 , fax. 672 223 201
- Data zamieszczenia: 2018-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
ul. Moniuszki 1
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 223 200, fax. 672 223 201
REGON: 57079798800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.psp.wlkp.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa naprawa samochodu podnośnik SCHD-32 Volvo FL 4XR3 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa naprawa powypadkowa samochodu specjalnego podnośnik hydrauliczny SCHD-32 Volvo FL 4XR3 Komendy Powiatowej PSP w Pile - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w specyfikacji technicznej - załącznik nr 6 – Zamawiający dopuszcza wizję lokalną. 2. Ponadto: • naprawa lub wymiana elementów pojazdu nie powinna pogarszać jego parametrów użytkowych i funkcjonalnych, • sporządzenie stosownej dokumentacji z wykorzystanych materiałów oraz badań w uzgodnieniu z Urzędem Dozoru Technicznego, • przeprowadzenie badań technicznych oraz uzyskanie pozwolenia UDT niezbędnych do dopuszczenia pojazdu do przewidzianej dla tego typu sprzętu pracy jak i do ruchu po drogach publicznych, • koszty transportu pojazdu oraz jego elementów do naprawy oraz dostarczenie samochodu po naprawie do siedziby zamawiającego ponosi Wykonawca, • naprawa ma zapewnić przywrócenie pełnej sprawności wszystkich podzespołów, mechanizmów, • wszystkie podzespoły powinny być zgodne z dokumentacją techniczną i zamontowane tak jak przewiduje dokumentacja producenta podwozia oraz zabudowy, • na dzień odbioru należy pojazdu dostarczyć pełną dokumentacje naprawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiąc złotych 00/100) w terminie do dnia 10.01.2019 r. do godziny 9.00. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - Decyduje godzina i data wpływu środków do zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile nr konta: Bank PKO BP S.A. O/PIŁA 48 1020 3844 0000 1902 0146 2076 z tytułem przelewu „Wadium na przetarg nieograniczony na Kompleksową naprawę samochodu podnośnik SCHD-32 Volvo FL 4XR3 Komendy Powiatowej PSP w Pile”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 190 poz. 1158 ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zatrudnianie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, obejmujących kierunkowe wykształcenie wyższe lub średnie z odpowiednio dwu- lub pięcioletnią praktyką zawodową oraz potwierdzoną znajomość norm, przepisów w zakresie prowadzonej działalności. Posiadania możliwości prowadzenia badań naprawianych urządzeń w ramach prowadzenia własnej działalności lub w uznanym przez UDT laboratorium zewnętrznym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest (bez wezwania) przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP według załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Forma dokumentów: - dokument o którym mowa w rozdziale IV ust 3 SIWZ musi być złożony w oryginale, w formie pisemnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną