Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja wraz z rozbudową siedziby MOPR

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618842010 , fax. 618666004
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    Plac Wiosny Ludów 2
    61-831 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618842010, fax. 618666004
    REGON: 30268953900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pozim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja wraz z rozbudową siedziby MOPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie dokumentacji projektowej dla modernizacji budynku Miejskiego Ośrodka pomocy Rodzinie ul. Cześnikowska 18 , Poznań zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. - prace naprawcze elewacji wraz z wykonaniem powłok malarskich od strony boiska. Opis obiektu: Budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu jest obiektem trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym. Wykonany jest metodą tradycyjną, ściany zewnętrzne murowane z cegieł i pustaków ceramicznych na zaprawie cementowo-wapiennej. Elewację budynku stanowi tynk mineralny barwiony, na warstwie siatki i izolacji termicznej. Stropodach niewentylowany z pokryciem dachowym z papy asfaltowej. Wokół budynku ułożona jest opaska z kostki betonowej. Teren jest uzbrojony i ma dostęp do mediów. Budynek i teren działki są ogrodzone. Powierzchnia działki: 4354 m2 Powierzchnia użytkowa: około 916 m2 (bez piwnicy) Kubatura istniejącego obiektu: 3419 m3 Cel zadania: Rozbudowa głównej siedziby MOPR za pomocą oddzielnego budynku, w którym docelowo ma się miesić, na parterze: - kancelaria (z możliwością przechowywania dokumentacji służbowej w szafach), z której klient kierowany będzie do punktów obsługi klienta oraz hol z poczekalnią przeznaczoną dla około 10 klientów, oraz zapleczem sanitarnym; - 3 punkty obsługi klienta o charakterze oddzielnych stanowisk umożliwiających poza obsługą klienta realizację pozostałej pracy biurowej (przykładowe rozwiązanie w PCŚ przy ul. Małachowskiego 10 w Poznaniu); - system kolejkowy typu „Q-matic” w związku z okresowymi zwiększeniami ilości klientów; - 2 oddzielne pomieszczenia umożliwiające realizację indywidulanej, specjalistycznej pracy z klientem oraz pracę biurową; - 1 pomieszczenie socjalne dla pracowników; - sala konferencyjna z przeznaczeniem dla maksymalnie 50-ciu osób (z możliwością podziału) wraz z zapleczem sanitarnym; - kącik dla dzieci. - będzie jednocześnie wykonywać pracę minimum 6-ciu pracowników; na piętrze: - pomieszczenia biurowe, oddzielne, dla łącznie około 40-stu pracowników (tj. 3 pokoje jednoosobowe, 3 pokoje dwuosobowe, 11 pokoi trzyosobowych i 1 pokój do rozmów indywidualnych) z zapleczem sanitarnym i socjalnym. Nowy budynek ma być wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych oraz następującą infrastrukturę teletechniczną: - sieć logiczno-elektryczna pod sprzęt komputerowy (kategoria 6), - wydzielenie pomieszczenia pod serwerownie (główny punkt dystrybucyjny), w których należy zamontować szafy dystrybucyjne, w których będą znajdywać się panele rozdzielcze okablowania poziomego i szkieletowego oraz urządzenia aktywne; - w/w pomieszczenie powinno być klimatyzowane. Przebudowa istniejącego budynku w zakresie, który wykaże opracowana inwentaryzacja i ocena stanu technicznego, polegać będzie na dostosowaniu do obowiązujących przepisów i połączeniu funkcjonalnym z projektowaną rozbudową. Przy opracowywaniu koncepcji przebudowy istniejącego budynku należy uwzględnić poniższe potrzeby w zakresie funkcji użytkowej obiektu, w piwnicy: - remont z zachowaniem przeznaczenia na składnicę akt (powiększenie pomieszczenia); na parterze: - zabudowa istniejącej kancelarii; - pomieszczenia biurowe dla ok. 50-ciu pracowników przy zachowaniu obecnego podziału pomieszczeń; - min. jedna z koncepcji ma zakładać połączenie istniejącego budynku z planowanym, za pomocą łącznika, w lokalizacji zachodnio-północnej; - zaplecze socjalno-sanitarne; na piętrze: - zabudowa jednego z tarasów z przeznaczeniem do celów biurowych; - pomieszczenia biurowe dla ok. 35-ciu pracowników, z częściowym zachowaniem obecnego podziału pomieszczeń; - likwidacja istniejącej salki konferencyjnej z jednoczesnym powiększeniem gabinetów dyrektorskich (powierzchnia powinna zakładać miejsce do spotkań ze stołem konferencyjnym); - zaplecze socjalno-sanitarne; - przebudowa pomieszczeń zaadaptowanych w miejscu zabudowanego tarasu poprzez rezygnację z korytarza i utworzenie komfortowej przestrzeni dla 4 pracowników. Inwestor nie posiada archiwalnej dokumentacji technicznej dotyczącej istniejącego budynku, wyłącznie poglądowe rysunki kondygnacji nadziemnych, które udostępnia w postępowaniu. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac projektowych zgodnie z poniższym zakresem: Etap 1: wykonanie inwentaryzacji i oceny stanu technicznego istniejącego obiektu (w tym kondygnacji podziemnej oraz opinii geotechnicznej); Etap 2: opracowanie dwóch koncepcji rozbudowy (w tym minimum jedna z koncepcji ma zakładać łącznik pomiędzy istniejącym a nowym budynkiem) i przebudowy głównej siedziby MOPR wraz z szacunkowym określeniem kosztów oraz uzyskaniem mapy do celów projektowych; Etap 3: opracowanie dokumentacji budowlanej rozbudowy i przebudowy, w tym uzyskanie niezbędnych warunków technicznych i skuteczne złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji Pozwolenia na budowę; Etap 4: opracowanie pełnobranżowych dokumentacji projektowych wykonawczych, opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Kosztorysu Inwestorskiego, Przedmiaru robót, proponowanego harmonogramu rzeczowo-finansowego prac wykonywanych w ramach robót budowlanych oraz wszelkich opracowań i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym np. projektu tablicy informacyjnej i zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów; Etap 5: uzyskanie ostatecznej decyzji Pozwolenia na budowę. Zakres prac projektowych i wszystkie wymagania opisane są w projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Opracowana dokumentacja powinna pozwolić na realizację robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową w sposób niezakłócający funkcjonowania MOPR na dotychczasowym poziomie. Opracowane koncepcje mają być przygotowane w oparciu o identyfikację oczekiwań i sugestii użytkowania obiektu. Po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie dla nowej części, możliwe będzie wykonywanie robót na istniejącym budynku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całej inwestycji. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu zamówienia / realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SIWZ. Wizja lokalna odbędzie się 29 kwietnia 2019 r. o godz. 10:00 w siedzibie MOPR ul. Czernikowska 18, Poznań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 5 000,00 pln (słownie: pięć tysięcy złotych). 13.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 13.4 Oznaczenie beneficjenta składanych gwarancji wadialnych: Miasto Poznań plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań NIP Miasta Poznania: 2090001440 REGON Miasta Poznania: 631257822 13.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Poznańskich Inwestycji Miejskich Spółka z o.o. z siedziba w Poznaniu, prowadzony przez PKO BP o numerze 59 1020 4027 0000 1702 1231 2593 z adnotacją: „Kompleksowa modernizacja wraz z rozbudową siedziby MOPR” , numer ref. PIM/04/19/ZP21/2019-213” a dokument potwierdzający wniesienie wadium (dokonanie przelewu) załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie wydruku potwierdzenia wykonania przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego), z uwzględnieniem informacji zawartych w punkcie 15.4. niniejszej specyfikacji. 13.6 W Osobnej kopercie wraz z ofertą należy złożyć wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zmawiający nie stawia warunek w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 a-c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 10.4 stosuje się. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach