Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Słowackiego 11 i ul. Św. Jana 14 w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Słowackiego 11 i ul. Św. Jana 14 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Słowackiego 11 i ul. Św. Jana 14 w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1 obejmuje zmianę sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali, termomodernizację wraz z remontem budynku, klatki schodowej i zagospodarowaniem podwórza przy ul. Słowackiego 11 w Katowicach, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Prace polegać będą w szczególności na: 1. remoncie, czyszczeniu i naprawie wraz z malowaniem elewacji frontowej i podwórzowej z naprawą zdobień architektonicznych, 2. wymianie stolarki okiennej, 3. renowacji i odtworzenie stolarki drzwiowej zewnętrznej, 4. wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych, 5. wykonaniu izolacji termicznej stropów piwnic i strychu wraz z robotami towarzyszącymi, 6. wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych piwnic, 7. wykonaniu remontu pomieszczeń piwnicznych z wymianą drzwi do boksów, 8. wykonaniu naprawy i wymiany elementów konstrukcyjnych, 9. remoncie pokrycia, konstrukcji dachu i elementów odwodnienia, 10. remoncie kominów, 11. montażu nasad oraz montaż prefabrykowanych czap betonowych, 12. remoncie klatki schodowej z wymianą drzwi piwnicznych i strychowych na drzwi przeciwpożarowe oraz wymianą drzwi do mieszkań, 13. wykonaniu robót remontowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych związanych z wymianą/przebudową instalacji, przebudową kominów, likwidacją pieców, 14. rozbiórce i odłączenie pieców pokojowych kaflowych, trzonów kuchennych, rozbiórka istniejących fundamentów po piecach kaflowych, odłączenie pieców żeliwnych, pieców transportowych, demontaż ogrzewania c.o etażowego gazowego i elektrycznego, 15. remoncie poddasza z ociepleniem stropu nad ostatnią kondygnacją mieszkalną, 16. wykonaniu przewodów wentylacyjnych, w tym dla dla projektowanego pomieszczenia węzła cieplnego, 17. wykonaniu remontu balkonów, 18. wykonanie instalacji odgromowej, 19. wymiana/modernizacja instalacji elektrycznej i oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, 20. wymiana instalacji odgromowej i uziemiającej, 21. montaż krzesła schodowego dla osób niepełnosprawnych, 22. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w układzie zamkniętym z obiegiem wymuszonym wody instalacyjnej, 23. wykonaniu pomieszczenia węzła cieplnego, 24. przebudowie instalacji gazowej, 25. całkowita przebudowa instalacji wod.-kan., 26. odtworzeniu chodników (front budynku) z zabezpieczonego wcześniej kostki betonowej, naprawa powstałych uszkodzeń i wykonaniu nowej nawierzchni zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, 27. robotach towarzyszących, 28. promocji projektu – montażu tablicy informacyjnej i pamiątkowej, 29. wykonaniu audytu ex-post, 30. badaniu termowizyjne i szczelności budynku, 31. nadzorze ornitologicznym i realizacji postanowień opinii ornitologiczno – chiropterologicznej, Wyżej wymienione roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB zatwierdzonej decyzją (pozwoleniem) RBDEC – 0232/2020, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Część 2 obejmują zmianę sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizację wraz z remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowanie podwórza przy ul. Św. Jana 14 w Katowicach, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Prace polegać będą w szczególności na: 1. remoncie, czyszczeniu i naprawie wraz z malowaniem elewacji frontowej i podwórzowej z naprawą zdobień architektonicznych, 2. remoncie, czyszczeniu i naprawie wraz z malowaniem elewacji frontowej i podwórzowej z naprawą zdobień architektonicznych, 3. wymianie stolarki okiennej, 4. renowacji i odtworzenie stolarki drzwiowej zewnętrznej, 5. wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych, 6. wykonaniu izolacji termicznej stropów piwnic i strychu wraz z robotami towarzyszącymi, 7. wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych piwnic, 8. wykonaniu remontu pomieszczeń piwnicznych z wymianą drzwi do boksów, 9. naprawie i wymianie elementów konstrukcyjnych, 10. remoncie pokrycia, konstrukcji dachu i elementów odwodnienia, 11. remoncie kominów, 12. montażu nasad oraz montaż prefabrykowanych czap betonowych, 13. remoncie klatki schodowej z wymianą drzwi piwnicznych i strychowych na drzwi przeciwpożarowe oraz wymianą drzwi do mieszkań, 14. wykonaniu robót remontowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych związanych z wymianą/przebudową instalacji, przebudową kominów, likwidacją pieców, wydzieleniem łazienek, 15. rozbiórce i odłączeniu pieców pokojowych kaflowych, trzonów kuchennych, rozbiórka istniejących fundamentów po piecach kaflowych, odłączenie pieców żeliwnych, pieców transportowych, demontażu ogrzewania c.o etażowego gazowego i elektrycznego, 16. remoncie poddasza z ociepleniem stropu nad ostatnią kondygnacją mieszkalną, 17. wykonaniu przewodów wentylacyjnych, w tym dla dla projektowanego pomieszczenia węzła cieplnego, 18. wykonaniu remontu balkonów, 19. wykonaniu instalacji odgromowej, 20. wymianie/modernizacji instalacji elektrycznej i oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, 21. wymianie instalacji odgromowej i uziemiającej , 22. montażu krzesła schodowego dla osób niepełnosprawnych, 23. wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania w układzie zamkniętym z obiegiem wymuszonym wody instalacyjnej, 24. wykonanie pomieszczenia węzła cieplnego, 25. przebudowie instalacji gazowej, 26. całkowitej przebudowie instalacji wod.-kan., 27. wykonaniu nowej nawierzchni zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, 28. robotach towarzyszących, 29. promocji projektu – montażu tablicy informacyjnej i pamiątkowej, 30. wykonaniu audytu ex-post, 31. badaniach termowizyjnych i szczelności budynku, Wyżej wymienione roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB zatwierdzonej decyzją (pozwoleniem) RBDEC – 0692/2020, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. II. Uwaga: Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia do Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania przedmiotu umowy, dla danej części, opracowanego w kwartalnych interwałach czasowych, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do wzoru umowy, w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy oraz uzgodnienia przedmiotowego harmonogramu z Zamawiającym w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. III. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla danej części, sposób rozliczania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. IV. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części: Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności określone w dokumentacji (projekt budowlany wraz z rysunkami wykonawczymi oraz STWiORB) oraz przedmiarach robót bezpośrednio związane z wykonywaniem, w szczególności, następujących czynności: wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych i stropodachów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych, wymiana stolarki otworowej, wykonanie instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, kanalizacji, wodnej, gazowej, wykonanie robót rozbiórkowych oraz wykończeniowych (prace glazurnicze, malarskie, tynkarskie, montażowe itd.), zagospodarowanie podwórza, remont dachu, rozebranie i uzupełnienie rynien, wymiana obróbek blacharskich wraz z pracami towarzyszącymi. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, sposób kontroli oraz sankcje zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. V. Uwaga: Prace, w przypadku każdej części, będą prowadzone w zamieszkanych budynkach. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania na bieżąco czystości dróg komunikacyjnych, podwórka oraz innych pomieszczeń objętych robotami. VI. Parametry równoważności: 1) Jeżeli dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 2 i 3 do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 2. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne: 1) potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, 2) potwierdzenie, że podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym na jego zasoby powołuje się Wykonawca. 3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach