Gmina Mosina ogłasza przetarg
- Adres: 62050 Mosina, Pl. 20 Października
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 109 500 , fax. 618 109 558
- Data zamieszczenia: 2018-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mosina
Pl. 20 Października 1
62050 Mosina, woj. wielkopolskie
tel. 618 109 500, fax. 618 109 558
REGON: 63125862600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Mosina – etap III – Modernizacja termiczna, modernizacja systemów ogrzewania, źródła pozyskania ciepła i energii w SP Rogalinek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Mosina – etap III – Modernizacja termiczna, modernizacja systemów ogrzewania, źródła pozyskania ciepła i energii w SP Rogalinek, polegające na ociepleniu budynków, częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz przebudowie wewnętrznych instalacji. Zespół budynków usytuowanych w Rogalinku przy ul. Poznańskiej 19. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2) Zakres robót: 1. Roboty budowlane: a) Docieplenie ścian z tynkami. b) Docieplenie dachów z przemurowaniem kominów. c) Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej. d) Opierzenia, parapety, rynny, rury spustowe. e) Malowanie elewacji. f) Instalacje odgromowe – wymiana i pomiary. 2. Instalacje sanitarne a) Instalacja gazowa. b) Instalacja kotłów gazowych wraz z podłączeniem. c) Instalacja c.o. d) Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji. 3. Prace formalno-prawne 1. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a) Rysunki ze zmianami wraz z kwalifikacją zmian przez osobę uprawnioną do tego. b) Protokoły odbiorów częściowych i końcowych. c) Kompletny zakończony dziennik budowy. d) Protokoły z pomiarów i sprawdzeń. e) Zestawienie wbudowanych, zatwierdzonych materiałów wraz z aprobatami i certyfikatami. f) Świadectwo energetyczne budynku g) Instrukcje obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń. 2. Dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokolarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego. 3. Przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp. 4. Inne protokoły lub uzgodnienia niezbędne do odbioru końcowego i przekazania obiektu do użytkowania. 5. Z uwagi na obiekt w którym jest czynna szkoła, wykonawca zobowiązanych jest do szczególnego zwrócenia uwagi na zachowanie zasad bezpieczeństwa i staranne zabezpieczenie terenu wykonywanych prac. 4. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizowanego zadania do: 1. Zabezpieczenia placu budowy odpowiednim ogrodzeniem oraz oświetlenia i oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zapewnienia dojazdu sprzętu budowlanego, odpowiednio oznakowanego na plac budowy. 3. Oznakowania ewakuacyjne i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem. 4. Opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. 5. Uporządkowania terenu objętego inwestycją po zakończeniu prac i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 6. Wykonania pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 7. Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień. 8. Opracowania audytu energetycznego. 9. Opracowania dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach. 10. Przeprowadzenia odbioru wykonanej kotłowni przez Urząd Dozoru Technicznego. 11. Zgłoszenie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : 1. Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ . 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ 3. Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokument – zobowiązanie dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – UWAGA! Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o treści złożonych ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego – instalacja hydrantowa
Dodano: 2024-05-20 - Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
Dodano: 2024-05-20 - Budowa hali sportowej z częścią socjalno-bytową i infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa ulicy Kwiatowej w Niepruszewie wraz z budową parkingu i drogi wewnętrznej.
Dodano: 2024-05-19 - Modernizacja istniejących pomieszczeń zaplecza boisk sportowych w Niepruszewie
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17 - Budowa rurociągu wody surowej S1 od ujęcia wody do SUW w Piotrowie.
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-05-15 - ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13