Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chwaszczynie

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83330 Żukowo, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52
    83330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukowo.pl/Article/id,2039.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chwaszczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chwaszczynie. Zakres prac obejmuje: 1.Ocieplenie ścian obiektu wraz z wykonaniem brakującej elewacji zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej. 2.Oczyszczenie i uzupełnienie ubytków elewacji całego obiektu szkoły 3.Ocieplenie dachu w starej części obiektu zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej 4.Modernizacja wentylacji w sali gimnastycznej . 5.Modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej – naprawa i wymiana izolacji termicznych ciepłej wody użytkowej, wymiana baterii umywalkowych na bezdotykowe. 6.Wykonanie instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej – montaż kolektorów słonecznych wraz z niezbędną instalacją, osprzętem oraz uruchomieniem. 7.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania – wymiana grzejników z żeliwnych na stalowe płytowe, wymiana głowic termostatycznych zaworów, wymiana lub uzupełnienie izolacji termicznych przewodów. 8.Modernizacja źródła ciepła poprzez instalację gazowych absorpcyjnych pomp ciepła typu grunt/ woda oraz gruntowego kolektora pionowego na zewnątrz budynku wraz z niezbędną instalacją, osprzętem oraz uruchomieniem. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Kartuzach projektu robót geologicznych na wykonanie otworów technologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi do ogrzania obiektu oraz po wykonaniu prac złożyć w Starostwie Powiatowym wniosek o przyjęcie dokumentacji geologicznej. 9.Modernizacja oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na źródła światła LED
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – (jeśli dotyczy) Dowód wniesienia wadium Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach