Przetargi.pl
Kompleksowa i wieloaspektowa poprawa dostępu do infrastruktury sportowej i pracowni matematycznych oraz przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łagów

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26025 Łagów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62
    26025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 54531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa i wieloaspektowa poprawa dostępu do infrastruktury sportowej i pracowni matematycznych oraz przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska sportowego przy Gminnym Zespole Szkół w Łagowie, remont sali gimnastycznej w Gminnym Zespole Szkół w Łagowie oraz dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni matematycznych, przyrodniczych i informatycznych do szkół na terenie gm. Łagów (msc. Łagów, Piotrów, Stara Zbelutka) w ramach projektu pn. „Kompleksowa i wieloaspektowa poprawa dostępu do infrastruktury sportowej i pracowni matematycznych oraz przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łagów” z możliwością składania ofert częściowych. 2. Projekt pn. „Kompleksowa i wieloaspektowa poprawa dostępu do infrastruktury sportowej i pracowni matematycznych oraz przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łagów” jest dofinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” 3. W ramach projektu należy wykonać: 3.1.1.Część 1- Modernizacja boiska sportowego w Łagowie 3.1.2.Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową modernizację boiska sportowe przy Gminnym Zespole Szkół w Łagowie. w ramach zadania przewidziano do wykonania: a) zabezpieczenie terenu i organizację placu budowy, b) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe elementów zagospodarowania terenu kolidujących z projektowaną inwestycją, rozbiórka istniejących trybun na skarpie, części chodników i schodów przeznaczonych do przebudowy, boksów dla zawodników, balustrad stalowych, bramek piłkarskich, ogrodzeń płyty boiska, c) przebudowę boiska sportowego polegającego na zmianie wymiarów pola gry oraz zmianie nawierzchni z trawy naturalnej na sztuczną, d) budowę odwodnienia boiska, e) budowę oświetlenia boiska i terenu przyległego, f) budowę monitoringu obiektu, g) budowę piłko chwytów oraz ogrodzenia boiska, h) rozbiórkę istniejącej trybuny i budowę trybuny zadaszonej, i) przebudowę ciągów pieszych, j) budowę drogi wewnętrznej dla potrzeb konserwacyjnych, k) budowę miejsc postojowych dla pojazdów uprzywilejowanych, l) montaż wiat dla zawodników rezerwowych, m) budowę budynku gospodarczego na sprzęt do konserwacji boiska, n) przebudowę/zabezpieczenie rowów odwadniających teren inwestycji, o) roboty porządkowe na terenie budowy- montaż elementów wyposażenia obiektu, p) założenie terenów zielonych. 3.1.3.W ramach ww. zamierzenia zostanie przebudowana płyta boiska o wymiarach gry 60x100,00 m z poboczami szerokości 3,0 m za liniami bocznymi oraz 3,25 m za liniami końcowymi płyty boiska. Przewiduje się wykonanie piłko chwytów o wysokości 4,0 m. Trybuna jako jednostronna betonowa zadaszona posadowiona na nasypie ziemnym obsługująca płytę główna boiska. Trybuna od strony płyty boiska podzielona została na pięć stref: po 41 miejsc siedzących dla sektorów skrajnych oraz 55 miejsc dla sektorów pośrednich. Łącznie 247 miejsc siedzących. Geometrię trybuny kształtuje układ prefabrykatów żelbetowych w postaci podestów schodowych z lokalnymi schodami dzielącymi całość trybun na poszczególne strefy. Zadaszenie trybuny obejmuje wszystkie sektory trybuny. Zadaszenie trybuny podzielone jest na 9 naw o szerokości 5,5 m każda. Układ nośny zadaszenia stanowi układ ramowy zbudowany z słupa ryglem wspornikowym Pokrycie dachu blacha trapezową łukową samonośna. Zadaszenie obejmuje strefa zasięgu sektora projektowanej trybuny zapewniając ochronę przed opadami atmosferycznymi. Lokalizacja słupów nośnych w strefie ciągu pieszego nie ogranicza możliwości prawidłowej i bezpiecznej ewakuacji osób z poszczególnych stref trybun. 3.1.4. Wykonawcę obowiązują następujące warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, niniejsza siwz oraz obowiązującymi przepisami. 2) Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP opisany jest za pomocą dokumentacji technicznej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3) Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. Zajmowanie terenów sąsiednich wymaga pisemnej zgody ich właściciela. Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, punkty geodezyjne, itp., a w przypadku ich uszkodzenia, pokryje koszty naprawy. W przypadku uszkodzenia graniczników, wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia znaków granicznych przez służby geodezyjne. c) Wykonawca zobowiązuje się do: 01) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 02) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom, 03) realizacji inwestycji przy uwzględnieniu zaleceń wynikających z wydanych decyzji, uzgodnień, warunków i opinii. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odpowiednie wygrodzenie, oznakowanie i zabezpieczenie terenu i placu budowy. e) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane (art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru. f) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych, decyzjach administracyjnych wydanych dla zadania inwestycyjnego, a także zaleceń i poleceń Inspektora Nadzoru. g) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania poleceń Inspektora Nadzoru związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inspektora Nadzoru na realizację tych poleceń. h) Uzyskać decyzje pozwolenie na użytkowanie. i) Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru pogwarancyjnego. j) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 2) Roboty sprzętem, 3) Roboty w zakresie wykonania drenażu boiska, 4) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 5) Roboty w zakresie wznoszenia ogrodzeń 6) Roboty w zakresie układania nawierzchni boiska, 7) Roboty w zakresie układanie kostki, 8) Roboty ogólnobudowlane 5) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w każdym przypadku, w którym dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót posługują się znakami towarowymi, patentami lub oznaczeniem pochodzenia. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. 6) Porozumiewanie się stron w sprawach związanych z wykonywaniem umowy, odbywać się będzie poprzez zapisy w dzienniku budowy oraz w drodze korespondencji pisemnej doręczanej adresatom za pokwitowaniem. 7) Materiały pochodzące z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Przedstawicielem Zamawiającego na budowie, jest Inspektor nadzoru, który określi wpisem do dziennika budowy, które materiały pochodzące z rozbiórki podlegają przekazaniu Zamawiającemu i określi ich ilość w uzgodnieniu z kierownikiem budowy. Wykonawca odwiezie te materiały w miejsce wskazane przez Inspektora Nadzoru. 3.2.1.Część 2 – Remont sali gimnastycznej w Łagowie 3.2.2. Projekt obejmuje kompleksowy remont sali gimnastycznej w Gminnym Zespole Szkół w Łagowie ze względu na jej zły stan techniczny i zużycie. W ramach zadania przewidziano do wykonania: a) remont posadzki – polegający na renowacji parkietu poprzez wykonanie szlifowania, zabezpieczenia poprzez gruntowanie, wykonanie linii boiska oraz wykonanie lakierowania parkietu. b) malowanie - uzupełnienie szpachlą miejsc uszkodzeń tynku i zagłębień, wykonanie malowania ścian, c) zamontowanie kratek wentylacyjnych na przewodach instalacyjnych, d) roboty różne : wykonać obróbki blacharskie (parapety), naprawa siatki elewacyjnej. 3.2.3. Wykonawcę obowiązują następujące warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, niniejszą siwz oraz obowiązującymi przepisami. 2) Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP opisany jest za pomocą dokumentacji technicznej,przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3) Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. Zajmowanie terenów sąsiednich wymaga pisemnej zgody ich właściciela. Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, punkty geodezyjne, itp., a w przypadku ich uszkodzenia, pokryje koszty naprawy. W przypadku uszkodzenia graniczników. c) Wykonawca zobowiązuje się do: - wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, - zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom, - realizacji inwestycji przy uwzględnieniu zaleceń wynikających z wydanych decyzji, uzgodnień, warunków i opinii. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odpowiednie wygrodzenie, oznakowanie i zabezpieczenie terenu i placu budowy. e) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane (art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru. f) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych, decyzjach administracyjnych wydanych dla zadania inwestycyjnego, a także zaleceń i poleceń Inspektora Nadzoru. g) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania poleceń Inspektora Nadzoru związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inspektora Nadzoru na realizację tych poleceń. h) Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru pogwarancyjnego. i) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) malowanie, 2) roboty ogólnobudowlane, 3) roboty związane z renowacją parkietu 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 7) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 8) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3.1. Część 3- Doposażenie pracowni matematycznych, przyrodniczych i informatycznych 3.3.2. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb pracowni matematycznych oraz przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie gminy Łagów . 3.3.3. Zadanie obejmuje doposażenie pracowni matematycznych i przyrodniczych poprzez zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni przyrodniczych oraz matematycznych, zakup zestawów multimedialnych do prowadzenia zajęć z chemii, fizyki, geografii, języków obcych i informatyki. Dostawa wyposażenia w szczególności obejmuje: 1) Doposażenie Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie a) Pomoce dydaktyczne Gimnazjum Łagów- matematyka: zestaw interaktywny 1 szt., laptopy 1 szt., nakładka magnetyczna- układ współrzędnych- 1 szt., przybory PCV magnetyczne na tablicy PCV białej- 1 szt., baza dziesiętna zestaw grupowy 1 szt., bryły geometryczne kule i półkule komplet 6 szt.- 1 szt., bryły porównawcze transparentne 10 cm – 17 brył – 1 szt. , bryły szkieletowe- zestaw do budowy - 1 szt., bryły ukośne - 1 szt., geometria- zestaw 12 plansz plus wskaźnik 100 cm PCV- 1 szt., kolekcja bryły pełne i transparentne z wyjmowanymi siatkami -1 szt., tablica tryptyk biała -1 szt., podstawowe symbole matematyczne- plansza 1 szt., funkcja i jej własności plansza - 1 szt., potęgowanie i pierwiastkowanie plansza -1 szt. krzesło 30 szt., ławka szkolna 15 szt., regał - 2 szt., szafa I 1 - szt., szafa II - 1 szt., tablet - 24 szt. b) Pomoce dydaktyczne SP Łagów- matematyka: tablica interaktywna – 1 szt., projektor – 1 szt., plansze interaktywne w szkole – 1 szt., lekcjoteka w szkole matematyka – 1 szt., krzesła szkolne - 26 szt., stół szkolny regulowany jednoosobowy – 13 szt., c) Pomoce dydaktyczne SP Łagów- przyroda - laptop wraz z oprogramowaniem – 1 szt., tablica multimedialna razem z projektorem – 1 szt., stół szkolny regulowany jednoosobowy – 26 szt., krzesła -26 szt. , biurko nauczycielskie – 1 szt., zestaw mebli do pracowni przyrodniczej – 1 szt., kiełkowanie nasiona roślin dwuliściennych – 1 szt., zestaw walizkowy- fizyka płynów i gazów – 1 szt., gnomon – 1 szt., Słońce Ziemia i Księżyc w ruchu tellurium – 1 szt., zestaw edukacyjny do eksperymentów – 1 szt., model hydry – 1 szt.. 2) Doposażenie SP w Piotrowie a) Pomoce dydaktyczne SP Piotrów- matematyka: lekcjoteka matematyka dla klas 4-6 – 1 zestaw, geo strips - 11 zestaw , wielkie bryły transparentne 10 szt.- 1 zestaw, b) Pomoce dydaktyczne SP Piotrów- przyroda: model człowieka -1 zestaw, przyrządy pomiarowe do obserwacji przyrody -1 zestaw, model układu słonecznego -1 zestaw, c) Pomoce dydaktyczne SP Piotrów- zaj. komputerowe laptop wraz z oprogramowaniem - 13 zestawów. 3) Doposażenie SP w Starej Zbelutce a) Pomoce dydaktyczne SP Stara Zbelutka – matematyka: pola i własności wielokątów – 1 szt., bryły pełne – 1 szt., plansze interaktywne w szkole – 1 szt., szkielety konstrukcyjne brył – 1 szt., bryły geometryczne z kartami zadaniowymi – 1 szt., cyrkiel na magnesach – 1 szt., liniał z funkcją zamiany jednostek długości – 1 szt., geo strps – 1 szt., prostokątny układ współrzędnych – 1 szt., b) Pomoce dydaktyczne SP Stara Zbelutka – przyroda: mikroskop - 8 szt., preparaty mikroskopowe 2 szt., niezbędnik badacza – 8 szt., obieg wody w przyrodzie 1 szt., materiały i kamienie szlachetne – plansza - 3 szt., globus biały do zapisu – 3 szt., tablica biała - 1 szt. lornetki szt. 8, c) Pomoce dydaktyczne SP Stara Zbelutka – zaj. komputerowe : laptop z oprogramowaniem – 16 szt., szafa na laptopy 1 szt. 3.3.4. Wykonawcę obowiązują następujące warunki dostawy: 1) Dostarczone materiały musza być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych 2) Do każdej partii dostarczonych produktów należy załączyć deklaracje zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości. Każda dostawa będzie szczegółowo uzgadniana pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3) Po każdej dostawie zostanie spisany protokół odbioru. 4) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi wykonawca. 5) Wady towaru powstałe z winy wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 7) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zobowiązań umownych. 8) Wykonawca zobowiązany jest dokonania montażu i rozmieszczenia dostarczonego asortymentu zgodnie z wskazówkami Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostawy wraz z transportem wyposażenia do budynku SP w Starej Zbelutce, SP w Piotrowie oraz SP w Łagowie a także do Gimnazjum w Łagowie, zamontowania przedmiotów wchodzących w skład dostawy bezpośrednio w budynku oraz przeniesienie na Zamawiającego własność dostarczonych towarów. 10) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu dostawy szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla urządzeń dostarczonych Zamawiającemu wraz z kartami gwarancyjnymi. 11) Przedmiot dostawy ma być zgodny z załącznikiem do niniejszej umowy. 12) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212223-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik S2 do SIWZ-Wymagana forma dokumentu – oryginał b) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. c) Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie- dokumenty potwierdzające ustanowienie wspólnego pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy) zgodnie z załącznikiem nr S8. Wymagana forma dokumentu – oryginał e) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej (dla części 1 i/lub części 2) Wymagana forma dokumentu – oryginał i /lub kalkulacja dostawy wyposażenia (dla części 3). Wymagana forma dokumentu – oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną