Przetargi.pl
„Kompleksowa dostawa i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego we Wrocławiu ul. Swojczycka 38”

Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-894 Warszawa, ul. Szachowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 128 100 , fax. 225 128 625
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Szachowa 1
    04-894 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 128 100, fax. 225 128 625
    REGON: 13262900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itl.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa dostawa i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego we Wrocławiu ul. Swojczycka 38”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego we Wrocławiu ul. Swojczycka 38. Charakterystyka energetyczna obiektu: a) Obiekt i adres Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy, 51-501 Wrocław, ul. Swojczycka 38 b) Tytuł prawny Księga Wieczysta Nr 105203 c) Miejsce dostarczenia energii: złącze kablowe ZK 3aB-1PP-240, zaciski prądowe na wyjściu przekładników prądowych od zabezpieczeń w złączu kablowym w kierunku instalacji Zamawiającego d) Układ pomiarowo-rozliczeniowy: licznik energii elektrycznej czynnej i biernej (półpośredni) na napięcie 0,4kV e) Grupa taryfowa: C21 f) Grupa przyłączeniowa: IV g) Moc przyłączeniowa: 84 kW h) Moc umowna: 84 kW i) Napięcie znamionowe: 0,23/0,4kV j) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 160 A k) Współczynnik mocy: Tg j= 0,4 l) Prognozowane zużycie energii: 300 000 kWh 2. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U z 2018 r., poz. 755 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U z 2013 r. poz. 1200), taryfą dla usług dystrybucji energii elektrycznej (taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz ogólnie obowiązującymi przepisami prawnymi. 3. Podane w pkt 1 lit. l) prognozowane zużycie ilości energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy jest ilością szacunkową, przedstawioną w celu określenia zakresu i wartości zamówienia, co nie odzwierciedla rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, w szczególności w przypadku zakupu i zużycia mniejszej ilości energii. 4. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w okresach miesięcznych na podstawie bieżącego wskazania układu pomiarowo- rozliczeniowego wg stawek opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy określonej w ofercie. Ogólne warunki przedmiotowe udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w pkt III SIWZ; 2) Wykonawca musi zapewnić w formie oświadczenia składanego na formularzu oferty, iż ma zawartą/e lub ma promesy/ę zawarcia odpowiednich umów/y na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) dla obiektów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pkt III SIWZ z właściwymi/ym dla opisanych w pkt III SIWZ punktów odbioru operatorami/em (przedsiębiorstwem energetycznym), posiadającymi/ym koncesję w zakresie dystrybucji energii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, a w szczególności posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U z 2018 r., poz. 755 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania oraz braku podstaw do wykluczenia. 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Powyższe Oświadczenia stanowią wstępne informacje potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w ust.1 i w ust 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie przez Konsorcjum warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach