Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Instytutu Ogrodnictwa w latach 2019-2020

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468332021 , fax. +48468333228
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468332021, fax. +48468333228
    REGON: 101023342
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Instytutu Ogrodnictwa w latach 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 755, dalej jako Prawo energetyczne) do obiektów Zamawiającego w rejonie Skierniewic i rejonie Puław w okresie od 01.04.2019 r. do 31.03.2020 r. zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: a) część I – dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w rejonie Skierniewic o łącznym szacowanym wolumenie 2 225 380 kWh, b) część II – dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w rejonie Puław o łącznym szacowanym wolumenie 53 544 kWh. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla poszczególnych punktów poboru w okresie realizacji zamówienia zostało określone w Załączniku nr 1a do SIWZ - dla części I oraz w Załączniku nr 1b do SIWZ - dla części II. 4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w następującym okresie: od dnia 1.04.2019 r. do dnia 31.03.2020 r. 5. Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową, w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.), realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy. 6. Sprzedaż i świadczenie usług przesyłania lub zapewnienie dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z zapisami ustawy oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi a także zgodnie z Polskimi Normami. 7. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej zostało określone na podstawie zużycia energii elektrycznej w okresie od 1.01.2018 r. do 31.12.2018 r. i ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert Wykonawców. W żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości energii. 8. Fakturowania za dostarczoną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie odczytów układów pomiarowo– rozliczeniowych. Okresy rozliczeniowe są tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD. 9. Rozliczenia za energię elektryczną czynną odbywać się będą wg. zasad, cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy. Ceny energii elektrycznej czynnej mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. Stawki opłat dystrybucyjnych mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 10. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych grup taryfowych aniżeli wymienione w SIWZ, o ile cena kompleksowej dostawy energii elektrycznej będzie korzystniejsza dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż zmiana grupy taryfowej zaproponowana przez Wykonawcę nie obliguje Zamawiającego do ponoszenia kosztów z tytułu tej zmiany. 11. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 1a i 1b przy czym jednostkowe ceny ryczałtowe podane w formularzu oferta stanowić ceny także dla nowych punktów poboru energii. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi. Zmiana wynikać może również ze zwiększenia ilości punktów poboru energii. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej nie wymaga aneksu do umowy. 12. W przypadku zmiany dotychczasowego podmiotu zaopatrującego Zamawiającego w energię elektryczną, wykonawca zobowiązuje się do dopełnienia w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności, jakie nakładają na Zamawiającego w tym czasie przepisy oraz poniesienia w tym zakresie wszelkich ewentualnych kosztów z tym związanych. Wykonanie takiego obowiązku nastąpi przed rozpoczęciem realizacji umowy. O fakcie wykonania ww. czynności Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej lub mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną na dzień składania ofert koncesję, której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 Prawa energetycznego, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Formularz oferty (Zał. nr 2 do SIWZ) oraz Formularz cenowy (Zał. nr 3a i/lub 3b do SIWZ), pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku Wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie powyższe może zostać złożone wraz z ofertą. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach