Przetargi.pl
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Myszkowskiego: Część I Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6 Część II Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej – oświetlenie ul. Inwestycyjnej w Myszkowie na terenie zrewitalizowanym stanowiącym własność Powiatu Myszkowskiego”

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 159 100 , fax. 343 159 160
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 159 100, fax. 343 159 160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatmyszkowski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Myszkowskiego: Część I Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6 Część II Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej – oświetlenie ul. Inwestycyjnej w Myszkowie na terenie zrewitalizowanym stanowiącym własność Powiatu Myszkowskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ,,Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Myszkowskiego’’ w zakresie wymienionych dwóch części: Część I „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku Administracyjnego Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6.” Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej oraz utrzymywanie ciągłości i niezawodności dostaw energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6, w okresie od dnia zawarcia umowy z tym zastrzeżeniem, że jeśli zostanie zawarta w roku 2019 zacznie obowiązywać od dnia 01.01.2020 r. Termin zakończenia umowy: 30.06.2022 r. 2. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy. 3. Charakterystyka obiektu: budynek administracyjny Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul Pułaskiego 6 ma powierzchnię użytkową ok. 5 500 m2, zatrudnionych w nim jest ok. 150 osób. Budynek funkcjonuje w godzinach od 600 do 2000 w dniach od poniedziałku do piątku. W tych godzinach występować będzie największe zapotrzebowania energii elektrycznej. Aktualne zużycie energii elektrycznej wynosi około 14 000 kWh/m-c. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 420 000 kWh. 5. Zamawiający jest zaliczany do IV grupy przyłączeniowej. 6. Moc przyłączeniowa wynosi 200 kW. 7. Miejscem dostarczania energii elektrycznej jest rozdzielnia elektryczna usytuowana przy budynku. 8. Miejsce dostarczania energii elektrycznej jest jednocześnie granicą eksploatacji urządzeń oraz miejscem rozgraniczenia własności sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Sp. z o.o. i instalacji Zamawiającego. 9. Obecnie energia elektryczna dostarczana ze stacji transformatorowej TAURON Dystrybucja Sp. z o.o. – o napięciu znamionowym 0,4 kV o mocy przyłączeniowej 200 kW. 10. Moc umowna wynosi 75 kW, przy założeniu, że moc umowna jest mocą czynną pobieraną lub wprowadzaną do sieci, jako wartość maksymalna ze średnich wartości tej mocy w okresie 15 minut, współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4. 11. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii odbywa się po stronie 0,4 kV. 12. Aktualny układ pomiarowy składa się z licznika rozliczeniowego. 13. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w taryfie C 21. 14. Jednostrefowe rozliczenie zobowiązań (stałe ceny jednostkowe przez całą dobę) wynikających z tytułu zarówno sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego układu pomiarowego. 15. Wykonawca po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej będzie dokonywał rozliczenia zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego, z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, nie wyższych niż wynikające z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wspomniane opłaty z tytułu dostawy i dystrybucji energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający. 16. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej będzie następowała po zmianie Taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia. 17. Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot umowy w sposób zgodny z obowiązującym prawem, a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 755 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r.poz. 503). Część II Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej - oświetlenie ul. Inwestycyjnej w Myszkowie na terenie zrewitalizowanym stanowiącym własność Powiatu Myszkowskiego Przedmiotem zamówienia jest: 1. sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej oraz utrzymywanie ciągłości i niezawodności dostaw energii elektrycznej do oświetlenia ulicy Inwestycyjnej w Myszkowie (tereny zrewiatalizowane) w okresie od dnia zawarcia umowy z tym zastrzeżeniem, że jeśli zostanie zawarta w roku 2019 zacznie obowiązywać od dnia 01.01.2020 r. Termin zakończenia umowy: 30.06.2022 r. 2. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 60 000 kWh. 4. Zamawiający jest zaliczany do IV grupy przyłączeniowej. 5. Moc przyłączeniowa wynosi 15 kW. 6. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w taryfie O12. 7. Dwustrefowe rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego układu pomiarowego. 8. Wykonawca po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej będzie dokonywał rozliczenia zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego, z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, nie wyższych niż wynikające z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wspomniane opłaty z tytułu dostawy i dystrybucji energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający. 9. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej będzie następowała po zmianie Taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia. 10. Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot umowy w sposób zgodny z obowiązującym prawem, a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 755 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r.poz. 503). Podane szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert. W żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości energii. Rozliczenia za sprzedaną energię elektryczną i usługę dystrybucji odbywać się będą odrębnie dla każdego układu pomiarowego na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych udostępnionych Wykonawcy przez OSD, w okresach rozliczeniowych udostępnionych Wykonawcy przez OSD. Ponadto zamawiający wymaga aby dostarczana energia spełniała parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 ze zm.) w szczególności określone w rozdziale 10 pn. Parametry jakościowe energii elektrycznej i standardy jakościowe obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji. Jednocześnie przedmiot zamówienia nie generuje kosztów cyklu życia produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części I i Części II.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają: 3.1.1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz 3.1.2. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku, gdy Wykonawca jest właścicielem sieci dystrybucji. 3.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucji, Zamawiający wymaga posiadania aktualnej, obowiązującej przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej, w ramach której to umowy przedsiębiorstwo to zapewni Wykonawcy (Sprzedawcy) świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy), do wskazanych przez Zamawiającego miejsc dostarczania energii (tj. do obiektów Zamawiającego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucji, Zamawiający wymaga posiadania aktualnej, obowiązującej przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej, w ramach której to umowy przedsiębiorstwo to zapewni Wykonawcy (Sprzedawcy) świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy), do wskazanych przez Zamawiającego miejsc dostarczania energii (tj. do obiektów Zamawiającego).9. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust.5 pkt 1) ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współprace z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 10. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czyny Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust.9. 1. Wykaz oświadczeń, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w niniejszej SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wymagane oświadczenia należy złożyć wraz z ofertą); 1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – (w oryginale) składane na podstawie art. 25a ust.1 pkt 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert, zgodne ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu wystąpienia przesłanek, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12-22 ustawy, ust. 5 pkt 1). 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (w oryginale) składane na podstawie art.25a ust.1 pkt 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert, zgodne ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia wymienione w pkt1.1 i pkt 1.2. niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1.2 niniejszego Rozdziału SIWZ dotyczące tych podmiotów (jeżeli dotyczy). 2. Dokumenty dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy; W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy, każdy z Wykonawców jest zobowiązany zgodnie z art.24 ust.11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ (w oryginale).W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ: 8.1. Oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeśli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 8.2. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznana, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.3. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust.2 dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. 8.4. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust.8 pkt 8.3. składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.5. Formularz ofert, oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale (jeżeli dotyczy. 9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. (Opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.) 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumenty jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować według następujących zasad: 13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. 13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych Wykonawców. 5. Wykonawca składa ( w terminie składania ofert): 5.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ w zakresie wybranych części.; 5.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy do kalkulacji kosztów dostawy i dystrybucji energii elektrycznej w zakresie Części I – Załącznik Nr 2 do SIWZ i/lub Formularz cenowy do kalkulacji kosztów dostawy i dystrybucji energii elektrycznej w zakresie Części II – Załącznik Nr 3 do SIWZ 5.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; 5.4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; 5.5. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu. (opcjonalnie jeśli dotyczy); 5.6. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (opcjonalnie jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5.7. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy - (opcjonalnie jeśli dotyczy); 5.8. Dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa; wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem można wpisać w formularzu oferty w pkt 8. (opcjonalnie jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach