Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Szczebrzeszyn

Gmina Szczebrzeszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22460 Szczebrzeszyn, Pl. T. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 821 095 , fax. 846 821 030
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczebrzeszyn
    Pl. T. Kościuszki 1
    22460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 846 821 095, fax. 846 821 030
    REGON: 95036860600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Szczebrzeszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów należących do Gminy Szczebrzeszyn. Szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2020 r. wyniesie 990900 [kWh] w tym: - w grupie taryfowej C11 156174 – kWh, - w grupie taryfowej C12A 831416 – kWh, - w grupie taryfowej C12B 3310 – kWh, Określone przez zamawiającego szacunkowe zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny, w celu określenia wartości zamówienia i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Łączna ilość zużycia energii może się zmienić w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego innej ilości energii niż ilość szacunkowa. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. Rozliczenia i płatności odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy określonej w ofercie. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru w zakresie lokalizacji, grupy taryfowej, mocy itp. zostały przedstawione w załączonym dokumencie o nazwie: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” – stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia punktów poboru w rozmiarze nie większym niż 20 %, zmianę grupy taryfowej, zwiększenia lub zmniejszenia planowanego zużycia energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca udokumentuje, że: - posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) - posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub posiada aktualną podpisaną umowę generalna z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Oświadczenie, o których mowa w pkt. 6.2 SIWZ. 5) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach