Przetargi.pl
Kompleksowa, całodobowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych na potrzeby pracowników CPE w Polsce i za granicą, na potrzeby realizacji bieżących zadań Zamawiającego oraz zadań wynikających z realizowanych przez Zamawiającego Projektów, w tym finansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, Domaniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3783100, 22 3783111 , fax. 22 2019725
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
    Domaniewska 39 a
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3783100, 22 3783111, fax. 22 2019725
    REGON: 14168145600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cpe.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa, całodobowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych na potrzeby pracowników CPE w Polsce i za granicą, na potrzeby realizacji bieżących zadań Zamawiającego oraz zadań wynikających z realizowanych przez Zamawiającego Projektów, w tym finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, całodobowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych na potrzeby pracowników CPE w Polsce i za granicą, na potrzeby realizacji bieżących zadań Zamawiającego oraz zadań wynikających z realizowanych przez Zamawiającego Projektów, w tym finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Zakres zamówienia obejmuje stosownie do zleceń składanych przez Zamawiającego: - wyszukiwanie ofert hoteli w odległości nie większej niż 5 km od miejsca wskazanego przez Zamawiającego, chyba że Zamawiający zastrzeże inaczej (Zamawiający w przypadku uzasadnionej potrzeby może wskazać konkretny obszar, miasto, dzielnicę/część miasta, w których zapewnione ma zostać miejsce hotelowe) - dokonywanie rezerwacji i sprzedaż miejsc hotelowych w Polsce i za granicą w hotelach o standardzie minimum trzygwiazdkowym w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2166), o ile nie zostanie wskazany przez Zamawiającego inny standard hotelu, - pośredniczenie w sprzedaży miejsc hotelowych, dokonywaniu opłat, - pośredniczenie w odwoływaniu rezerwacji, zwrotach opłat, - zapewnienie całodobowej możliwości dokonania rezerwacji/jej zmiany lub anulacji, również w dni wolne od pracy. W umowie Wykonawca musi wskazać numer telefonu oraz procedurę obowiązującą przy zlecaniu rezerwacji, zmianach i anulacji rezerwacji w dni wolne od pracy oraz w godzinach poza godzinami pracy CPE, czyli od 16.15 do 8.15 w dniu następnym. - posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego i utrzymanie linii telefonicznej czynnej poza godzinami otwarcia biura, z uwzględnieniem dni wolnych od pracy, - przydzielenie co najmniej jednej osoby współpracującej z CPE (tzw. opiekuna umowy) w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający wymaga, by opiekun umowy zatrudniony był na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy. 1.Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wskazanej do kontaktów z Zamawiającym – tzw. opiekuna umowy, przez cały okres realizacji umowy. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę opiekuna umowy. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, w terminie 5 dni od dnia przekazania żądania przez Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę opiekuna umowy, zgodne z wymogami SIWZ; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowaną zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych kopię deklaracji ZUS RCA pracownika wykonującego czynności umowne na rzecz Zamawiającego- tj. opiekuna umowy. 4. W przypadku naruszenia postanowień pkt 1-3, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracownika wykonującego czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę opiekuna umowy. W przypadku naruszenia postanowień pkt 1-3 Zamawiającemu przysługuje prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu znak WA.263.15.2019.AZ”. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenie określonej działalności zawodowej: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych - CEOTiPUNPUT;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wraz z wymaganymi oświadczeniami powinna być podpisana przez osobę (osoby) mające prawo do stałego reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, składania w jego imieniu oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań majątkowych. Ofertę mogą podpisać także inne osoby posiadające pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w danym zamówieniu publicznym, dołączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczeniami wstępnymi oraz 1)pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, jeżeli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści dokumentów rejestrowych 2) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum , w przypadku wspólnego składania oferty przez Wykonawców 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach