Przetargi.pl
Kolejny etap rewitalizacji parku miejskiego w Brwinowie – zagospodarowanie terenów zieleni” nr POIS 02.05.00-00-0171/16” w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Zadanie– „Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji projektu - ogród botaniczny wraz z nadzorem autorskim”

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kolejny etap rewitalizacji parku miejskiego w Brwinowie – zagospodarowanie terenów zieleni” nr POIS 02.05.00-00-0171/16” w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Zadanie– „Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji projektu - ogród botaniczny wraz z nadzorem autorskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Kolejny etap rewitalizacji parku miejskiego w Brwinowie – zagospodarowanie terenów zieleni nr POIS 02.05.00-00-0171/16” w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Zadanie: „Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji projektu- ogród botaniczny wraz z nadzorem autorskim 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej obejmującej utworzenie terenu zieleni Ogrodu Botanicznego przy Parku Miejskim w Brwinowie wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego dokumentów umożliwiających jego realizację i wykonywaniem czynności nadzoru autorskiego 3. Zamówienie obejmuje: 1) w roku 2018: a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej „Rewitalizacji parku miejskiego w Brwinowie – zagospodarowanie terenów zieleni” obejmującej utworzenie terenu zieleni - Ogrodu Botanicznego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentów umożliwiających jego realizację zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano-wykonawczym (tj. z uzyskaniem: niezbędnych decyzji w tym jeżeli będzie wymagane - decyzji celu publicznego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie oraz wszystkich niezbędnych opinii i decyzji oraz uzgodnień wymaganych przepisami prawa) b) wykonanie mapy do celów projektowych c) naniesienie geodezyjne drzew i krzewów na mapę do celów projektowych d) sporządzenie dokumentacji przyłącza wodociągowego ze studnią wodomierzową /połączenia z istniejącą siecią – pod nadzorem właścicieli sieci/ ,z systemem nawadniania wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, (m.in.: warunki techniczne BPWiK, lokalizacja urządzenia w pasie drogowym (droga powiatowa), zaświadczenie o przeznaczeniu terenu itp.), e) sporządzenie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia parkowego i monitoringu terenu wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami / połączenia z istniejącymi sieciami – pod nadzorem właścicieli sieci/, f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.1129/ g) przedmiary robót, h) kosztorysy budowlane, i) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), j) uzyskanie wymaganych prawem opinii, decyzji i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych; wszystkie koszty uzgodnień, sprawdzeń i zatwierdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów obciążają Wykonawcę, k) dokumentacja projektowa sporządzona będzie: a. projekt budowlano-wykonawczy Ogrodu Botanicznego - 4 egzemplarze b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot ( branżami) – 4 egzemplarze c. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – 4 egzemplarze d. przedmiar robót wraz z kosztorysem – 4 egzemplarze ( dla każdej branży osobno) e. wersja elektroniczna – 2 egz. opracowanie w/w dokumentacji należy przekazać również w wersji elektronicznej (na nośniku CD lub DVD) odpowiadającej dokładnie zawartości wersji papierowej z zastosowaniem następujących formatów: - rysunki, mapy, schematy, diagramy – jpg/pdf - opisy, zestawienia, specyfikacje, harmonogramy – doc, xls, jpg/ pdf - przedmiary, kosztorysy- ath i jpg/ pdf. 2) w roku 2019-2020 Wykonanie czynności nadzoru autorskiego przy realizacji projektu w tym w szczególności : - wykonywanie obowiązków wynikających z prawa budowlanego, - udział w komisjach, naradach koordynacyjnych, - udział w odbiorach częściowych i końcowym robót budowlanych. 4. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja stanowiąca załącznik 3 do umowy, na którą składają się: 6) Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), 7) Lista gatunków rodzimych, 8) Aneks Ptaki, 9) Koncepcja ogrodu botanicznego, 10) Koncepcja rys. A3. 13. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi licząc od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. 1. Informacje o formie składania oświadczeń i dokumentów. 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zawierające informacje wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ ) oraz oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 i art. 14 RODO (załącznik nr 5 do SIWZ ). 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1). Wykonawca do oferty załącza zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 5) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 10) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach