Przetargi.pl
Kampania zwiększająca zasięg działania centrum dietetycznego online (CDO) przez rekrutację nowych pacjentów oraz promująca treści edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz kreacja i produkcja materiałów komunikacyjnych, zakup mediów, wysyłka newslettera, badanie skuteczności kampanii, działania w mediach społecznościowych FB

Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg

  • Adres: 02903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
    ul. Powsińska
    02903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
    REGON: 28847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania zwiększająca zasięg działania centrum dietetycznego online (CDO) przez rekrutację nowych pacjentów oraz promująca treści edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz kreacja i produkcja materiałów komunikacyjnych, zakup mediów, wysyłka newslettera, badanie skuteczności kampanii, działania w mediach społecznościowych FB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Kreacja i produkcja kampanii promującej Centrum Dietetyczne Online (CDO) 2. Kreacja i produkcja kampanii promującej treści edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej (NCEŻ) dostępne na stronie www.ncez.pl 3. Przygotowanie kampanii edukacyjnej promującej narzędzia edukacyjne NCEŻ – aplikacje mobilne Zdrowa Mama i Zdrowice 4. Przygotowanie (kreacja, produkcja) i wysyłka do bazy IŻŻ czterech newsletterów (treści merytoryczne zostaną przekazane przez IŻŻ) 5. Przygotowanie propozycji działań mediowych (zgodnych z przedstawioną specyfikacją) i zakup mediów dla każdej kampanii (w tym kalendarz realizacji) 6. Zaprojektowanie i produkcja innych materiałów komunikacyjnych kampanii, w tym dwa składane roll’upy - CDO, ulotki informacyjne CDO 7. Przeprowadzenie badań efektywności dwóch elementów składowych kampanii: 1) promocja Centrum Dietetycznego Online oraz 2) promocja treści edukacyjnych NCEŻ 8. Przygotowanie raportu całościowego wykonania kampanii (podsumowanie strategii komunikacji, zrealizowanych działań, raport mediowy podsumowujący wszystkie kampanie). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1) Koncept kreatywny kampanii i projekty graficzne - osobno dla każdej z kampanii będącej przedmiotem zamówienia tj. dla każdej z 4 kampanii Wykonawca załączy: a) BIG IDEA (główny koncept kreatywny – wspólny dla wszystkich działań komunikacyjnych wykorzystywanych w trakcie kampanii w tym w innych działaniach realizowanych przez Zamawiającego): prosto, syntetycznie, a przy tym kreatywnie sformułowana zasadnicza treść kampanii, b) Slogan – hasło w zapamiętywalny sposób podsumowujące główną myśl każdej z kampanii, c) Koncepcja graficzna reklamy internetowej zakładającej ekspozycję na różnych formatach. 2) Opis planu badań mierzących skuteczność kampanii: a) Opis planu badań: metod badawczych, dobór grupy docelowej wraz z proponowanym timingiem projektu b) Kwestionariusz badania ilościowego kampanii. c) Wyceny proponowanego planu badań. Wszystkie wymagane dokumenty składane są w oryginale wraz z ofertą w wersji papierowej i wersji elektronicznej na pendrive.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach