Przetargi.pl
Kampania promocyjna wyborów do Rad Osiedli w 2019 roku

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjna wyborów do Rad Osiedli w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Kampania promocyjna wyborów do Rad Osiedli, które odbędą się na terenie miasta Poznania w marcu 2019 r. realizowana na etapie składania ofert poprzez: 1) przedstawienie koncepcji kampanii promocyjnej, zakładającej świeże, nieszablonowe podejście do promocji wyborów, w tym zachęcenia do kandydowania i samego aktu głosowania, 2) zaplanowanie działań oraz przedstawienie mediaplanu, 3) opracowanie hasła/haseł promocyjnych, 4) opracowanie key visual, 5) przygotowanie spójnej linii graficznej kampanii, 6) przygotowanie koncepcji dedykowanej strony internetowej. Strona powinna zawierać co najmniej: a) informacje o jednostkach pomocniczych Miasta Poznania (ich zadaniach, kompetencjach, przykładach zrealizowanych przedsięwzięć), b) zakładki dotyczące informacji wyborczych (np. obwieszczenia wyborcze, uchwały MZWO), c) informacje o zgłoszonych kandydatach w poszczególnych osiedlach, d) możliwość opublikowania geografii wyborczej wraz z wyszukiwarką lokali wyborczych na podstawie wprowadzonego adresu, e) możliwość publikacji spotów reklamowych, f) odnośniki do stron Miasta oraz miejskich kanałów w social media, g) możliwość zaprezentowania wyników wyborów. 7) opracowanie wizualizacji i projektów graficznych kampanii, w tym: a) projektu ulotki: format DL (99x210mm lub 110x220mm) dwustronna: Ulotka powinna przede wszystkim zachęcać do kandydowania. Z uwagi na to, że będzie ona wykorzystywana również po terminie zgłaszania kandydatów, powinna także zachęcić mieszkańców do udziału w głosowaniu i zawierać odnośnik do linku umożliwiającego odnalezienie lokalu wyborczego, b) projektów plakatów (citylight, plakaty w formacie A3, A4, B0 i B1), c) projektu banneru internetowego, d) projektu reklamy na tylnej szybie autobusów komunikacji miejskiej. 8) przygotowanie koncepcji spotów reklamowych w radio i tv, promujących wybory (kandydowanie oraz głosowanie), bazujących na przygotowanym key visualu oraz hasłach promocyjnych, zgodnie z informacjami przedstawionymi w załączniku nr 3 do umowy – Założenia do przygotowania koncepcji i produkcji spotów promocyjnych. Na etapie realizacji działań promocyjnych w czasie kampanii: 9) zaprojektowanie strony internetowej, zakup domeny poznan.pl, prowadzenie strony w okresie, od grudnia do końca marca 2019 r., wraz z możliwością jej dalszego redagowania przez Zamawiającego po upływie wskazanego terminu. 10) zlecenie wydruku i dystrybucji ulotek: a) format DL 99x210mm lub 110x220mm, zadrukowane z obu stron; b) papier kreda błysk 200g/m2; c) 350 tys. szt.; d) zlecenie dystrybucji ulotek, w formie druków bezadresowych, do ok. 253 tys. punktów adresowych; e) dostarczenie pozostałych ulotek do budynków UMP oraz miejskich jednostek organizacyjnych. 11) zlecenie wydruku i dystrybucji plakatów reklamowych: a) plakaty jednostronne formatu A3 – kreda błysk 130g/m2 – 300 szt. b) plakaty jednostronne formatu A4 – kreda błysk 130g/m2 – 300 szt. c) plakaty jednostronne formatu BO – kreda błysk 150/m2 – 10 szt. d) plakaty jednostronne formatu B1 – kreda błysk 130g/m2 – 80 szt. 12) wykonanie banneru internetowego, 13) produkcja lub zlecenie produkcji spotów i nagrań reklamowych, 14) ekspozycja banneru internetowego na lokalnych stronach zaproponowanych przez Wykonawcę w mediaplanie, 15) emisja spotów i nagrań reklamowych w lokalnych stacjach telewizyjnych i radiowych, ogólnopolskich stacjach radiowych, prezentujących wiadomości z Poznania, zaproponowanych przez Wykonawcę w mediaplanie, 16) przekazanie przez Wykonawcę pełnych, wyłącznych, nieograniczonych czasowo i terytorialnie autorskich praw majątkowych do wszystkich wytworzonych dzieł i utworów, wszelkich opracowań graficznych wraz z prawami zależnymi na rzecz Zamawiającego. Po zakończeniu kampanii: 17) przedstawienie szczegółowego raportu podsumowującego kampanię, w tym: a) pełny opis wykonywanych w ramach kampanii działań wraz z harmonogramem ich realizacji, b) dokumentacja graficzna kampanii, c) pokazanie efektów i skuteczności kampanii w mediach. 2. Kampania promocyjna zostanie przeprowadzona w trzech etapach: 1) Etap I – Informowanie mieszkańców o wyborach i utrwalenie istotnych informacji o osiedlach i ich kompetencjach. Działania w tym okresie powinny mieć na celu zachęcenie do zgłaszania kandydatów na radnych osiedlowych. 2) Etap II– Utrwalenie wśród mieszkańców Poznania informacji, że odbędą się wybory oraz promocja aktu głosowania oraz prowadzenie dedykowanej strony internetowej do 31.03.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (briefie), stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz Założeniach do przygotowania koncepcji i produkcji spotów promocyjnych, stanowiących załącznik nr 3 do umowy. 3) Etap III – Przedstawienie do 15 kwietnia 2019 r. szczegółowego raportu podsumowującego kampanię.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Koncepcja, zgodnie z załącznikiem nr 1 i 3 do umowy; 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach