Wielkopolska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 61823 Poznań, ul .Piekary
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 6645233, 234 , fax. 616 645 235
- Data zamieszczenia: 2018-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolska Organizacja Turystyczna
ul .Piekary 17
61823 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 6645233, 234, fax. 616 645 235
REGON: 63453852700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wot.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kampania promocyjna województwa wielkopolskiego na rynkach zagranicznych prowadzona we współpracy z przewoźnikiem lotniczym obsługującymi regularne trasy lotnicze pomiędzy Poznaniem a Ukrainą”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej województwa wielkopolskiego w oparciu o narzędzia komunikacji, oferowane przez przewoźników obsługujących regularne trasy lotnicze pomiędzy Poznaniem a Ukrainą. Adresatem kampanii są przede wszystkim goście zagraniczni, ale także mieszkańcy województwa wielkopolskiego i pozostali turyści krajowi. Głównym celem kampanii jest pobudzenie przyjazdowego ruchu turystycznego z rynku ukraińskiego dlatego istotne jest, aby przewoźnik lotniczy realizował jak największą liczbę połączeń lotniczych pomiędzy Ukrainą a Poznaniem, w tym aby oferował możliwość dotarcia do Poznania z Ukrainy bezpośrednio bądź z maksymalnie jedną przesiadką – regularne loty przewoźnika powinny umożliwić dotarcie do portu docelowego w czasie do 6 godzin. Termin realizacji kampanii od 15 lutego do 30 czerwca 2018r. Narzędzia kampanii obejmują • reklamę na głównej stronie internetowej przewoźnika w formie tzw. box, o wymiarach nie mniej niż 290x200 pikseli (w rozdzielczości 72 dpi), zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany treści box w okresie trwania kampanii; czas publikacji od 1 marca do 30 czerwca 2018r. • sampling produktów regionalnych na pokładach samolotów przewoźnika na lotach bezpośrednich rozpoczynających się w Polsce i kończących się na Ukrainie; częstotliwość: 3 akcje na wybranych trasach. zakładane terminy: 1 raz w marcu, 1 raz w kwietniu, 1 raz w maju 2018r., • emisję komunikatów reklamowych na pokładzie samolotów przewoźnika, w minimum dwóch językach: polskim i angielskim, w trakcie lotu na odcinkach rozpoczynających się i kończących się na Ukrainie - 1 emisja komunikatu podczas trwania 1 lotu. częstotliwość: w okresie trwania kampanii emisja komunikatów minimum na 2 trasach w każdym miesiącu, na wszystkich lotach obsługiwanych na danej trasie w okresie danego miesiąca. • publikacja min. 4-stronnicowego materiału promocyjnego w magazynie pokładowym przewoźnika przy minimalnym nakładzie magazynu pokładowego 30 000 egzemplarzy miesięcznie i zapewnienie dystrybucji na pokładzie samolotów przewoźnika przez okres 1 miesiąca; zakładany termin: od 1 do 31 marca 2018r. • mailing do potencjalnych gości zagranicznych, skierowany na rynek ukraiński (z wykorzystaniem newsletterów) w języku ukraińskim i angielskim; częstotliwość: 2 razy w czasie trwania kampanii zakładane terminy: 1 raz w marcu, oraz 1 raz w czerwcu 2018r. Projekty graficzne materiałów wykorzystywanych w kampanii, treści merytoryczne (w tym zdjęcia i teksty wraz z tłumaczeniami) oraz produkty do samplingu dostarczy Zamawiający. Właściwą ekspozycję/dystrybucję zapewnia wykonawca. Wykonawca maksymalnie do 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy przedstawi harmonogram pracy, obejmujący m.in. terminy przekazania mu ww. projektów i materiałów, niezbędnych do realizacji kampanii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: b) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 22 d ustawy), tj.: Wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, tj. w zakresie: • wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch kampanii promocyjnych/reklamowych w oparciu o przewoźników lotniczych, polegających na promowaniu kraju lub poszczególnych jego regionów podczas lotów, przy czym każda usługa miała charakter powtarzalny i trwała co najmniej 3 miesiące, a wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 100 000,00 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie ws.przynależności do grupy kapitałowej Podstawy wykluczenia a) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1. pkt. 12 – 23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. b) Na wykazanie nie podlegania wykluczeniu Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 3 SIWZ. c) Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów, ocena braku podstaw do wykluczenia zostanie dokonana w oparciu o: a) aktualne na dzień składania ofert oryginalne Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 i ust.5 pkt.1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ (składane razem z ofertą); b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ; UWAGA! Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Produkcja i emisja 8 spotów edukacyjnych w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!”
Dodano: 2019-09-10 - Produkcja i emisja 8 spotów edukacyjnych w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!”
Dodano: 2019-04-17 - Druk wielkoformatowych materiałów informacyjno - promocyj-nych na siatce typu mesh i banerze frontlight powlekanym wraz z montażem i demontażem i monitoringiem na potrzeby Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu
Dodano: 2019-03-13 - Produkcja i emisja 8 spotów edukacyjnych w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!”.
Dodano: 2019-02-26 - Wykonanie internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga” 2018
Dodano: 2018-08-03 - Usługi polegające na pozyskiwaniu przez Agencję Reklamową zleceń na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Poznaniu na emisję reklam i audycji sponsorowanych oraz lokowanie produktów i obsłudze tak pozyskanych klientów w pierwszej kolejności z terenu Miasta Piły i powiatu pilskiego, obornickiego i chodzieskiego w okresie od 01 kwietnia 2018 do 31 grudnia 2018 roku.
Dodano: 2018-03-13 - Usługi polegające na pozyskiwaniu przez Agencję Reklamową zleceń na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Poznaniu na emisję reklam i audycji sponsorowanych oraz lokowanie produktów i obsłudze tak pozyskanych klientów w pierwszej kolejności z terenu Miasta Konina i powiatu konińskiego, słupeckiego i kolskiego w okresie od 01 kwietnia 2018 do 31 grudnia 2018 roku.
Dodano: 2018-03-13 - Usługi polegającej na pozyskiwaniu przez Agencję Reklamową zleceń na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Poznaniu na emisję reklam i audycji sponsorowanych oraz lokowanie produktów i obsłudze tak pozyskanych klientów w pierwszej kolejności z terenu Miasta Poznań w okresie od 01 kwietnia 2018 do 31 grudnia 2018 roku.
Dodano: 2018-03-13 - Druk wielkoformatowych materiałów informacyjno - promocyjnych na siatce typu mesh i banerze frontlight powlekanym wraz z montażem i demontażem i monitoringiem (bieżącą kontrolą prawidłowości montażu) na potrzeby Centrum Kultury ZAMEK.
Dodano: 2018-02-26 - Wykonanie internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga” 2017
Dodano: 2017-08-21