Muzeum Emigracji w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-339 Gdynia, ul. Polska 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 623 31 79 , fax. 58 623 31 79
- Data zamieszczenia: 2016-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Emigracji w Gdyni
ul. Polska 1 1
81-339 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 623 31 79, fax. 58 623 31 79
REGON: 22163520400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polska1.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KAMPANIA PROMOCYJNA MUZEUM EMIGRACJI W GDYNI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest KAMPANIA PROMOCYJNA MUZEUM EMIGRACJI W GDYNI obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie eventów oraz działań marketingowych, zgodnie z koncepcją kampanii stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które obejmują: Opis poszczególnych zadań w ramach ZAMÓWIENIA: 1. Druki. Druk materiałów promocyjnych wg specyfikacji Zamawiającego w pkt. 6 załącznika nr 1. 3000 ulotek typu paszport i 10 000 ulotek wizerunkowych wraz z insertami ma zostać dostarczonych do biura Muzeum - będą dystrybuowane przez Zamawiającego we własnym zakresie. 10 000 ulotek i pozostałe druki opisane powyżej będę dystrybuowane przez Wykonawcę zgodnie z koncepcją kolportażu oraz akcji eventowych załącznika nr 1. 2. Wykonanie gadżetów i strojów dla hostess. Produkcja 2 typów gadżetów oraz strojów dla hostess zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego podaną w załączniku nr 1. 20 [dwadzieścia] gadżetów obu wzorów zostanie przekazana Zamawiającemu do biura Muzeum a reszta zostanie rozdystrybuowana zgodnie ze scenariuszem akcji promocyjnej opisanej w załączniku nr 1. Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o czystość i właściwą jakość strojów hostess podczas akcji kolportażu i akcji eventowych. 3. Akcje kolportażu. Przeprowadzenie 5 kolportaży, w 5 dni, po 1000 ulotek dziennie na terenie plaży Półwyspu Helskiego przez 3 hostessy zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz harmonogramem i szczegółowymi ustaleniami, które zostaną wypracowane między stronami na spotkaniu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo osób uczestniczących w akcjach kolportażu i pracujących przy jego organizacji. Wykonawca powinien być przygotowany do przeprowadzenia pierwszej akcji kolportażu w terminie do 14 dni od zawarcia umowy. Szczegółowy harmonogram wszystkich 5 akcji kolportażu i prac przy ich organizacji zostanie ustalony między stronami po podpisaniu umowy. W harmonogramie Wykonawca ma za zadanie uwzględnić szkolenie hostess (zaangażowanych w akcje kolportażu oraz akcje eventowe opisane poniżej) z tematyki wystawy oraz oferty Muzeum. Szkolenie odbędzie się w biurze Muzeum, organizowane będzie bezpłatnie przez Zamawiającego. Po każdej akcji kolportażu Wykonawca przekazuje dokumentację zdjęciową Zamawiającemu w ciągu 3 dni kalendarzowych na adres biuro@muzeumemigracji.pl. W harmonogramie Wykonawca ma za zadanie uwzględnić także 1 spotkanie z Zamawiającym w siedzibie Muzeum, w ramach którego Wykonawca opracuje szczegółowy scenariusz dla akcji kolportażu oraz eventów opisanych poniżej. 4. Produkcja walizki na potrzeby eventów. Wykonawca ma za zadanie wykonać walizkę zgodnie z opisem w załączniku nr 1 oraz wizualizacją stanowiącą załącznik nr 9 do siwz. Walizka będzie przez Wykonawcę montowana przed każdą akcją eventową i demontowana bezpośrednio po niej i Wykonawca ma za zadanie wykonać ją w sposób zapewniający estetyczny wygląd i pełną sprawność podczas całego okresu trwania kampanii. Po zakończeniu kampanii walizka ma zostać przekazana Zamawiającemu w ciągu 5 dni. 5. Organizacja eventów. Wykonanie 5 akcji eventowych z 3 hostessami z wykorzystaniem wyżej opisanej walizki na terenie Trójmiasta według wytycznych z koncepcji kampanii. Wykonawca ma obowiązek opracować szczegółowy scenariusz eventów. Wykonawca odpowiada za transport, montaż, demontaż i magazynowanie wszystkich materiałów potrzebnych do przeprowadzenia eventów, zachowanie czystości i porządku w miejscu i eventu a także za bezpieczeństwo osób uczestniczących w evencie i pracujących przy jego organizacji. Zamawiający odpowiada za organizację zgód na potrzeby przeprowadzenia akcji. Wykonawca powinien być przygotowany do przeprowadzenia pierwszej akcji eventowej w terminie do 21 dni od zawarcia umowy. 7. Fotodokumentacja. Przekazanie Zamawiającemu fotodokumentacji w postaci min. 20 zdjęć w jakości do druku z każdej akcji kolportażu oraz z każdego eventu na adres mailowy Zamawiającego. Fotodokokumentacja ma zostać przekazana do 3 dni po każdej akcji kolportażu i eventu wg koncepcji kampanii. Fotodokumentacja ma przedstawiać wykonanie akcji zgodnie z koncepcją kampanii. Fotodokumentacja pierwszej akcji kolportażu i pierwszego eventu ma mieć charakter reklamowy - zdjęcia (pliki JPG w rozdzielczości min 300 dpi) mają zostać wykonane przez profesjonalnego fotografa, mają być poddane graficznej obróbce by stanowić jakościowy materiał do promocji akcji w mediach i na stronie Muzeum. Pozostałe fotodokumentacje (pliki JPG w rozdzielczości min 200 dpi) mają charakter roboczy i nie muszą być poddane postprodukcji graficznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość próbki
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polska1.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 18/0915/UN - Świadczenie usług w zakresie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej projektu pn. Rozbudowa mariny Narodowego Centrum Żeglarstwa AWFiS w Gdańsku - Górkach Zachodnich - II etap.
Dodano: 2015-09-08 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich: 1. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego, 2. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B, 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III C
Dodano: 2015-02-25 - Stworzenie koncepcji ogólnopolskiej kampanii reklamowej oraz PR-owej otwarcia Muzeum Emigracji w Gdyni wraz z jej realizacją
Dodano: 2015-01-21 - Zaprojektowanie, organizacja, koordynacja i realizacja przedsięwzięcia obejmującego ogólnopolski konkurs literacki (Nagroda Literacka Gdynia) i towarzyszący mu cykl wydarzeń literackich w 2014 roku
Dodano: 2014-03-12 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich:
1. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego,
2. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B,
3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III C
Dodano: 2014-02-28 - PRASOWE ŚWIADCZENIA REKLAMOWE HALOWYCH MISTRZOSTW ŚWIATA SOPOT 2014.
Dodano: 2013-11-04 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich: 1.Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego; 2.Połączenie dróg krajowych - Trasa Sucharskiego; 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III A; 4. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B.
Dodano: 2013-04-19 - Realizację kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich:
1.Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego; 2.Połączenie dróg krajowych - Trasa Sucharskiego; 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III A; 4. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B
Dodano: 2013-03-26 - Zaprojektowanie, organizacja, koordynacja i realizacja przedsięwzięcia obejmującego ogólnopolski konkurs literacki (Nagroda Literacka Gdynia) i towarzyszący mu cykl wydarzeń literackich w 2013 roku
Dodano: 2012-12-12 - ZP)10)2010 - przetarg nieograniczony - promocja projektów prowadzona zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zawartymi w załączniku nr 12 do Przewodnika Beneficjenta RPO WP 2007-2013 w następujących zadaniach: ZADANIE 1 - Kompleksowa promocja projektu Centrum Hewelianum. Budowa kompleksu edukacyjno-rekreacyjnego w Gdańsku. Etap IB,ZADANIE 2 - Kompleksowa promocja projektu Adaptacja Centrum Hewelianum w Gdańsku na potrzeby naukowo-dydaktyczne pomorskich szkół wyższych.
Dodano: 2010-07-14