Przetargi.pl
Kampania komunikująca działalność www NCEŻ oraz zachęcająca do wejścia na stronę i skorzystania z treści edukacyjnych (NPZ)

Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg

  • Adres: 02903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
    ul. Powsińska
    02903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
    REGON: 28847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania komunikująca działalność www NCEŻ oraz zachęcająca do wejścia na stronę i skorzystania z treści edukacyjnych (NPZ)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie (kreacja – koncept kreatywny, slogan, projekt graficzny i produkcja, w tym oprogramowanie reklamy internetowej, przygotowanie i wysyłka do bazy IŻŻ newslettera kampanii, stworzenie, produkcja, oprogramowanie landig page), wsparcie programistyczne i techniczne przy uruchomieniu landing page w czasie trwania kampanii (tj. 50 godzin pracy), produkcja i realizacja (planowanie i zakup mediów) trzech kampanii edukacyjnych, raportowanie wyników kampanii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1) Koncept kreatywny kampanii i projekty graficzne - osobno dla każdej z kampanii będącej przedmiotem zamówienia w tym: a. BIG IDEA (główny koncept kreatywny – wspólny dla wszystkich działań komunikacyjnych wykorzystywanych w trakcie kampanii w tym w innych działaniach realizowanych przez Zamawiającego): prosto, syntetycznie, a przy tym kreatywnie sformułowana zasadnicza treści kampanii, b. Slogan – hasło w zapamiętywalny sposób podsumowujące główną myśl każdej z kampanii, c. Koncepcja graficzna reklamy internetowej zakładającej ekspozycję na w różnych formatach. 2) Projekt landing promującej aplikację dla młodzieży wraz opisem słownym projektu landing page. 3) Wzór raportu z realizacji poszczególnych kampanii mediowych wraz z określeniem częstotliwości aktualizacji danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach