Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg
- Adres: 02903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
- Data zamieszczenia: 2017-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
ul. Powsińska
02903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
REGON: 28847800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka badawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania komunikująca działalność www NCEŻ oraz zachęcająca do wejścia na stronę i skorzystania z treści edukacyjnych (NPZ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie (kreacja – koncept kreatywny, slogan, projekt graficzny i produkcja, w tym oprogramowanie reklamy internetowej, przygotowanie i wysyłka do bazy IŻŻ newslettera kampanii, stworzenie, produkcja, oprogramowanie landig page), wsparcie programistyczne i techniczne przy uruchomieniu landing page w czasie trwania kampanii (tj. 50 godzin pracy), produkcja i realizacja (planowanie i zakup mediów) trzech kampanii edukacyjnych, raportowanie wyników kampanii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1) Koncept kreatywny kampanii i projekty graficzne - osobno dla każdej z kampanii będącej przedmiotem zamówienia w tym: a. BIG IDEA (główny koncept kreatywny – wspólny dla wszystkich działań komunikacyjnych wykorzystywanych w trakcie kampanii w tym w innych działaniach realizowanych przez Zamawiającego): prosto, syntetycznie, a przy tym kreatywnie sformułowana zasadnicza treści kampanii, b. Slogan – hasło w zapamiętywalny sposób podsumowujące główną myśl każdej z kampanii, c. Koncepcja graficzna reklamy internetowej zakładającej ekspozycję na w różnych formatach. 2) Projekt landing promującej aplikację dla młodzieży wraz opisem słownym projektu landing page. 3) Wzór raportu z realizacji poszczególnych kampanii mediowych wraz z określeniem częstotliwości aktualizacji danych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem powierzchni ekspozycyjnej wraz z wykonaniem usług związanych z najmem
Dodano: 2023-10-20 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-10-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-10-03 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-08-05 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-08-04 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-05-22 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-02-02 - Wynajem 600 szt. powierzchni reklamowych i wykonania druku plakatów na potrzeby Urzędu Państwowej Komisji do spraw Pedofilii
Dodano: 2022-12-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-10-27 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-09-23