Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2019-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
ks. I. J. Skorupki 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania komunikacyjno-reklamowa miasta w mediach społecznościowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kampania komunikacyjno-reklamowa w mediach społecznościowych, wykorzystująca nowoczesne rozwiązania z dziedziny promocji w mediach społecznościowych, których celem jest zwiększenie zainteresowania Łodzią oraz treściami promocyjnymi, publikowanymi w oficjalnych kanałach Miasta w mediach społecznościowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-05 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-02 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-05-23 - Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III.
Dodano: 2022-11-23 - Przygotowanie koncepcji i prowadzenie kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2020-10-08 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-09-01 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-07-16 - Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2019-12-04 - Realizację kampanii promocyjno – informacyjnej projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z PO IiŚ pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (I – V.2020)
Dodano: 2019-12-04 - Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii marketingowej w Internecie we współpracy z Sekcją ds. Projektów Akceleracyjnych Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz konsorcjum EIT Health, mająca na celu promocję i zwiększenie rozpoznawalności programu EIT Health Entrepreneurship Labs (E-Lab) na obszarze całej Europy.
Dodano: 2019-09-13