Przetargi.pl
Kampania komunikacyjno-reklamowa miasta w mediach społecznościowych

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2017-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ks. I. J. Skorupki 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania komunikacyjno-reklamowa miasta w mediach społecznościowych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii komunikacyjno-reklamowej miasta w mediach społecznościowych. Zamówienie będzie realizowane w trzech częściach: Część 1: Kampania komunikacyjno-reklamowa Miasta Łodzi z udziałem osobowości mediów społecznościowych. Kampania polegać ma na organizacji w Łodzi 6 wizyt różnych osobowości internetowych, połączonych z przeprowadzeniem przez te osoby relacji na kanałach społecznościowych Facebook, Instagram, You Tube, Snapchat. Do zadań Wykonawcy będzie należało nawiązanie w imieniu i zgodnie ze wskazaniem Miasta współpracy z właścicielami popularnych blogów i kanałów na serwisach społecznościowych, spełniających kryteria Miasta oraz koordynacja zleconych im działań komunikacyjno-reklamowych podczas 6 ważnych dla promocji miasta wydarzeń w roku 2017. Część 2: Kampania promocyjno-komunikacyjna miasta Łodzi za pomocą aplikacji Snapchat. Promocja Miasta Łodzi w serwisie społecznościowym Snapchat polegającą ma na podjęciu odpłatnej współpracy z osobami, nie będącymi pracownikami Miasta, które aktualizować będą oficjalny kanał Miasta w serwisie Snapchat. Do zadań Wykonawcy będzie przeprowadzenie – w uzgodnieniu z Miastem- naboru wśród osób, które podejmą rolę tzw. redaktorów profilu, oraz zawiązanie z nimi odpłatnej współpracy, na promocję Miasta Łodzi w aplikacji Snapchat, poprzez zamieszczanie postów na tematy istotne promocyjnie dla miasta Łodzi. Część 3 - Kampania reklamowa Miasta Łodzi w serwisie społecznościowym Facebook. Przedmiotem umowy jest kampania reklamowa Miasta Łodzi, polegająca na płatnym zwiększaniu zasięgu postów opublikowanych przez Miasto na Facebooku. Zadaniem Wykonawcy będzie zwiększanie ilości wyświetleń postów opublikowanych przez miasto na oficjalnym kanale miasta Łodzi na Facebooku, celem uzyskania określonego przez Miasto zasięgu odbiorców .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną