Gmina i Miasto Mirosławiec ogłasza przetarg
- Adres: 78-650 Mirosławiec, Wolności
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 672 595 042, , fax. 672 595 042
- Data zamieszczenia: 2018-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Mirosławiec
Wolności 37
78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie
tel. 672 595 042, , fax. 672 595 042
REGON: 57079150800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miroslawiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ja w Internecie - dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, transport, instalację nowego sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego – Użytkownika: Urzędu Miejskiego w Mirosławcu: a)26 kpl laptop/tablet 2w1 wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa n/w załącznik: Załącznik nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem XV pkt 15.3. SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2)oświadczenie, zgodne z Rozdziałem VI pkt 6.2. SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 7.1. SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Kalkulacja cenowa, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tabletów.
Dodano: 2024-03-17 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2022-12-28 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR”
Dodano: 2022-10-11 - zakup pomocy dydaktycznych
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa 40 szt. tabletów do celów szkoleniowych w projekcie pn. "Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-03-07 - Dostawa 40 szt. tabletów do celów szkoleniowych w projekcie pn. "Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-02-19 - Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego oraz sprzętu pokrewnego w ramach projektu ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2018-04-18 - Dostawa 15 sztuk urządzeń mobilnych typu tablet o podwyższonej klasie odporności wraz z samochodowymi stacjami dokującymi
Dodano: 2017-08-25