Przetargi.pl
IV etap rewitalizacji infrastruktury śródmieścia Prudnika – duży kwartał

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 066 200 , fax. 774 066 228
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3
    48200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 066 200, fax. 774 066 228
    REGON: 52652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IV etap rewitalizacji infrastruktury śródmieścia Prudnika – duży kwartał
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją infrastruktury śródmieścia Prudnika na obszarze pomiędzy ulicami: Młyńska, Traugutta, Szkolna, Armii Krajowej. Przedmiot zamówienia znajduje się w obrębie strefy konserwatorskiej. Zakres zamówienia: - przebudowa istniejących dróg gruntowych na nawierzchnie z kostki betonowej - ok. 915 m, - budowa parkingów na 127 pojazdów oraz placów utwardzonych z kostki betonowej wraz z wiatami, - budowa kanalizacji deszczowej dla odwodnienia powierzchni utwardzonych, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa podjazdów do garaży z kostki betonowej, - budowa placów pod śmietniki z kostki betonowej, - przełożenie uzbrojenia kolidującego oraz - budowa chodników z kostki betonowej, - budowa placów zabaw, - budowa boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej, - budowa budynków gospodarczych, - zagospodarowanie terenu, - roboty rozbiórkowe komórek gospodarczych i nawierzchni. Wykonanie zadania obejmuje również: - organizację i zagospodarowanie placu budowy, - obsługę geodezyjna prowadzonych robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, - przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym wszystkie próby i sprawdzenia (sanepid), - wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, Przed wyburzeniem istniejących komórek gospodarczych należy wybudować nowoprojektowane budynki gospodarcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony z terminem jak powyżej). UWAGA: W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach