Przetargi.pl
Inwestycje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Świniec

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Świniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacji sanitarnej w Świńcu. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacji sanitarnej w Świńcu: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej w formie projektu technicznego, operatu wodnoprawnego, kosztorysu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem niezbędnych do realizacji robót uzgodnień i decyzji; 2) Wykonanie, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, robót budowlanych polegających na budowie przydomowej oczyszczalni ścieków dla obiektów gminnych, tj.: budynku mieszkalno-edukacyjnego mieszczącego przedszkole samorządowe i lokal mieszkalny oraz budynku świetlicy wiejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ;  Ponadto Zamawiający informuje, że dla niniejszego zamówienia, tj. Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacji sanitarnej w Świńcu posiada następujące materiały: 1) Mapy do celów projektowych z 11 lipca 2016 roku i z 19 października 2016 roku dla obszaru objętego planowaną inwestycją; 2) Dokumentację techniczną dla planowanej inwestycji, tj.:  projekt budowlany,  projekt wykonawczy,  operat wodnoprawny, Wyżej wymieniona dokumentacja zostaje udostępniona w celach poglądowych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dysponuje prawami autorskimi do powyższej dokumentacji, w związku z czym w przypadku akceptacji zastosowanych rozwiązań technicznych przez wybranego w wyniku niniejszego zamówienia publicznego Wykonawcy, Zamawiający może przekazać nieodpłatnie całość posiadanej dokumentacji wraz z prawami autorskimi z dopuszczeniem wprowadzania ewentualnych zmian w tej dokumentacji. 3) Decyzję o warunkach zabudowy zawierającą w swojej treści budowę kompaktowej oczyszczalni ścieków ze studnią chłonną lub rurociągiem tłocznym; 4) Decyzję Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu w sprawie zakazów dla prac i robót związanych z budową urządzenia wodnego na obszarze zagrożenia powodzią; 5) Uzgodnienie Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu w sprawie uzgodnienia wylotu oraz odprowadzania oczyszczonych ścieków do Kościańskiego Kanału Obry Powyższe dokumenty zostaną przekazane do dyspozycji wybranemu w niniejszym postępowaniu przetargowym Wykonawcy. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. Kody CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków Zakres robót obejmuje w szczególności: zaprojektowanie i budowę przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z rurociągami zbierającymi ścieki i odprowadzającymi oczyszczone ścieki do odbiornika, w tym: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia (zaopatrzonej w uzyskane wszystkie niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, zaświadczenie o akceptacji przez właściwy organ zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub właściwą decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami); 2) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3) opracowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BIOZ; 4) opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej z przedmiotem zamówienia; 5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentacje projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego; 6) przeprowadzenie niezbędnych badań oraz przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru i przekazania do użytkowania wykonanych robót; 7) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane; 9) wykonanie kosztorysu powykonawczego. Prace należy wykonać zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Ponadto Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy (w zakresie robót budowlanych). Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 72 miesiące. Okres udzielonej gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. Ponadto zakres prac obejmuje w odniesieniu do przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja projektowa wraz z wymaganymi pozwoleniami, 2) dokumentacja powykonawcza, 3) kosztorys powykonawczy, 4) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 5) atesty na materiały i prefabrykaty, 6) protokoły odbioru robót, 7) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Formularz cenowy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29ust. 3a ustawy Pzp, którzy będą brać czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach