Przetargi.pl
Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 93 w Katowicach przy ul. Łętowskiego 24.

Miejskie Przedszkole nr 93 ogłasza przetarg

  • Adres: 40648 Katowice, ul. Łętowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 202 87 75 , fax. 32 202 87 75
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 93
    ul. Łętowskiego 24
    40648 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 202 87 75, fax. 32 202 87 75
    REGON: 27055484100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 93 w Katowicach przy ul. Łętowskiego 24.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie kuchni właściwej zlokalizowanej na piętrze, zmywalni i wydawalni posiłków również na poziomie piętra, zmywalni i wydawalni posiłków na parterze. W ramach robót przewidziano : • skucie i wykonanie płytek ceramicznych na ścianach, • położenie nowych płytek ceramicznych na posadzkach, • wymianę drzwi wewnętrznych, • wymianę wyposażenia technologicznego kuchni i zmywalni na pierwszym piętrze, • wykonanie konstrukcji wsporczej pod centralę wentylacyjną na dachu. • w celu dostosowania pomieszczeń do obowiązujących warunków, należy wykonać także wentylację mechaniczną, remont instalacji centralnego ogrzewania, instalację gazu i wodno-kanalizacyjną oraz instalacje elektryczne. 2.1.1. Charakterystyczne parametry obiektu: Przedmiotowa kuchnia znajduje się w 3-kondygnacyjnym budynku przedszkola i obejmuje zlokalizowaną na I piętrze kuchnię właściwą, magazynek podręczny, zmywalnię i wydawalnię posiłków (suma powierzchni - 115,3 m2), na parterze zlokalizowano zmywalnię i wydawalnię posiłków (suma powierzchni - 43,7 m2), zaś w piwnicach magazyny, pomieszczenia obróbki warzyw i owoców i pomieszczenia pomocnicze (suma pow. - 73,2 m2). Wysokość kondygnacji 2,91 m. Uwaga: Projekt budowlano-wykonawczy zawiera całość zadania inwestycyjnego, jednakże w zakres robót objętych niniejszym postępowaniem nie wchodzi: • remont magazynów i pomieszczenia obróbki jarzyn i owoców zlokalizowanych w piwnicy, • wyposażenie technologiczne pomieszczenia zmywalni na parterze, • dwie windy towarowe, obsługujące pomieszczenia kuchenne na wszystkich, trzech kondygnacjach. 2. Zakres robót objętych postępowaniem: 2.1. Branża budowlana a. roboty rozbiórkowe i demontażowe: • demontaż urządzeń, sprzętu i innego wyposażenia kuchni, • rozbiórki i przekucia w ścianach i ściankach -wykucia ościeżnic drzwiowych, • skucie płytek ściennych, • załadunek, wywóz i utylizacja gruzu b. roboty remontowo-budowlane, • zamurowania otworów drzwiowych w ściankach z cegły wraz z obustronnym otynkowaniem, • wymurowanie ściany z bloczków z betonu komórkowego z otynkowaniem, • ścianki działowe z płyt gk (wodoodpornych) na stelażu stalowym, • obudowa pionów instalacyjnych płytami gk jw. na stelażu, • licowanie ścian płytkami z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, • 2 x malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, zmywalną, • wykonanie gładzi gipsowych na części ścian z gruntowaniem podłoża, • malowanie 2 x olejnie lamperii z naprawą podłoża, • wyczyszczenie, odtłuszczenie i zagruntowanie istniejących posadzek z lastrico pod płytki, • płytkowanie posadzki z przygotowaniem podłoża. 2.2. Instalacje sanitarne: • instalacje wod. – kan., o demontaż istniejącej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej oraz urządzeń sanitarnych, o montaż rur wodnych , kanalizacji sanitarnej oraz biały montaż zgodnie z dokumentacją techniczną, o wykonanie próby szczelności, zamontowanie izolacji z pianki poliuretanowej, o wykonanie robót budowlanych towarzyszących, • instalacja centralnego ogrzewania: o montaż nowych grzejników zgodnie z dokumentacją techniczną, o montaż gałązek kpl., o montaż zaworów grzejnikowych, o próba szczelności; • instalacja wentylacji mechanicznej: o montaż centrali wentylacyjnej z nagrzewnicą elektryczną i automatyką zgodnie z dokumentacją techniczną, o montaż przewodów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych, o montaż okapów, o montaż anemostatów, przepustnic kanałowych, podstaw dachowych, o montaż wentylatorów dachowych, o izolacja przewodów wentylacyjnych, o uruchomienie i rozruch wentylacji, • instalacja gazu: o demontaż urządzeń gazowych, o demontaż przewodów gazowych, o montaż nowych przewodów gazowych zgodnie z dokumentacją techniczną, o montaż nowych urządzeń, o montaż zaworów odcinających, o montaż filtrów osadnikowych, o wykonanie próby szczelności, 2.3. Instalacje elektryczne: a. wymiana tablic bezpiecznikowo-rozdzielczych wraz z aparaturą zabezpieczająca i łączeniową, b. wymiana przewodów wraz z osprzętem ( puszki, gniazda wtyczkowe, łączniki), c. wymiana opraw oświetleniowych, d. pomiary elektryczne: rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oraz średniego natężenia oświetlenia. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową „SABUD” Andrzej Szydłowski, 43-309 Bielsko-Biała, ul. E. Zajączka 11, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/623/2018”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach