Przetargi.pl
Instalacje odnawialnych źródeł energii dla mieszkańców Gminy Inowłódz

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacje odnawialnych źródeł energii dla mieszkańców Gminy Inowłódz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Instalacja odnawialnych źródeł energii dla mieszkańców Gminy Inowłódz”. Zakres zadania obejmuje dostawę oraz montaż 33 szt. mikroinstalacji fotowoltaicznych (on-grid) o łącznej mocy 169,96 kWp (607 szt. paneli x 280 kWp). W przypadku gdy moce poszczególnych mikroinstalacji fotowoltaicznych oraz miejsca ich montażu ulegną zmianie, różnica w wartości zamówienia będzie korygowana na podstawie wartości jednostkowych (przedstawionych w kosztorysie ofertowym) dla danego typu mikroinstalacji określonego przez obydwa te parametry. 2. Zakres zadania obejmuje dostawę i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych montowanych na dachu budynku mieszkalnego lub gospodarczego oraz gruncie, w skład których wchodzi: - konstrukcje wsporcze pod panele fotowoltaiczne; - panele fotowoltaiczne; - inwertery systemu fotowoltaicznego; - tablice rozdzielcze AC i DC; - liczniki energii elektrycznej czynnej i biernej; - listwy elektroinstalacyjne; - przewody elektryczne; - rury winidurowe; - przebijanie otworów w ścianach lub stropach; - uziomy; - sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia; - badania i pomiary instalacji uziemiającej; - próby rozruchowe układu; - inne roboty, urządzenia i elementy niewymienione, nieprzewidziane a niezbędne do prawidłowego wykonania w pełni funkcjonujących mikroinstalacji fotowoltaicznych. 3. Zamawiający wymaga dostawy paneli fotowoltaicznych fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2017 roku. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji mikroinstalacji fotowoltaicznych w trakcie realizacji zamówienia. 5. W ramach zamówienia wykonawca winien: - wykonać dla własnych potrzeb inwentaryzację stanu istniejącego, - opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń, decyzji do właściwych organów lub instytucji, - zorganizować i zagospodarować miejsca dostawy i instalacji, - wykonać wszelkie dostawy i roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, - zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory oraz dokonać ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji (wykonanie mapy d/c projektowych, wytyczenie w terenie, inwentaryzacja powykonawcza) - (jeżeli dotyczy), - sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu, - przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy robót, - po zakończeniu robót budowlanych zgłosić w imieniu wszystkich uczestników projektu zakładowi energetycznemu przyłączenie do sieci elektroenergetycznej wszystkich mikroinstalacji i uzyskać potwierdzenie możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw – wytwórcy, - przygotować w imieniu wszystkich uczestników projektu wnioski, pisma w celu pozyskania od zakładu energetycznego projektu umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usługi dystrybucji oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzanej do sieci z mikroinstalacji, - prowadzić w okresie obowiązywania gwarancji okresowe przeglądy urządzeń jeżeli są wymagane przez producenta w zakresie jaki producent wymaga lub wymagają tego przepisy prawa obowiązującego w Polsce, - przedstawić po okresie rocznym od uruchomienia instalacji informację z rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2). 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania użytkownikom instalacji instrukcji obsługi instalacji (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji) oraz do ich przeszkolenia. Z przeszkolenia należy sporządzić protokół podpisany przez wykonawcę oraz użytkownika mikroinstalacji z wyszczególnieniem co było przedmiotem szkolenia oraz z informacją o przekazaniu instrukcji. 7. Wymagany okres gwarancji producenckiej na: 7.1. panele fotowoltaiczne: min. 120 miesięcy 7.2. żywotność (wydajność) panelu fotowoltaicznego: min. 300 miesięcy 7.3. inwertery: min. 60 miesięcy Zamawiający wymaga minimum 60-cio miesięcznego okresu rękojmi za wady liczonego od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca może w ofercie zaproponować wydłużony termin gwarancji (zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ). 8. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Wyjątek od tej zasady stanowi przypadek zamiany posadowienia mikroinstalacji tj. budynek mieszkalny, budynek gospodarczy, grunt. 3. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest załączona dokumentacja, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej. 4. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach